بهترین پنس برای فن سازی

اگر به عنوان یک مژه کار مشغول کار هستید باید بدانید که داشتن  پنس خوب و خوش دست تا چه حد می‌تواند بر روی کار شما تاثیر بگذارد. استفاده از یک پنس خوب برای کاشت مژه و اکستنشن مژه سبب شده تا بسیاری از مژه کارها بتوانند سرعت و تمیزی کار خود را بالا ببرند. از این رو اهمیت این موضوع آنقدر بالا بوده که ما در این بخش به شما بهترین پنس برای فن سازی مژه را معرفی خواهیم کرد. از بین برندهای معتبر برای پنس فن سازی می توان به برند T lash, dancing swan و دلوکس اشاره کرد. بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر است پنس را برای کار خود خریداری کنید‌.

بهترین پنس برای فن سازی

قیمت پنس فن سازی

پنس فن سازی یکی از ابزارهای مهم برای کار کاشت و اکستنشن مژه به شمار می رود. شما می توانید با کمک گرفتن از یک پنس مناسب به راحتی کاشت مژه را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. همانطور که می دانید فن سازی کاری بسیار حساس بوده و برای اینکار باید از ابزارهای اصل و با کیفیت استفاده کنید. در همین راستا قیمت این محصول برای افرادی که در لاین مژه کار می کنند مهم خواهد بود. به طور میانگین قیمت این پنس مبلغی بین ۶۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان است. بنابراین اگر می خواهید از یک برند با کیفیت استفاده کنید باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید.

پنس والیوم وتوس

اگر در لاین کاشت مژه والیوم مشغول هستید، قطعا می دانید که پنس والیوم وتوس یکی از بهترین نوع پنس برای این نوع کاشت است. این پنس به دلایلی چون وزن سبک، خوش دست بودن، استفاده از آلیاژ مناسب برای طراحی و بادوام بودن توانسته در بین سایر برندهای تولید کننده انواع پنس ها، بهترین باشد. شما می توانید برای خرید این مدل پنس مبلغی بین ۱۵۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزارتومان را پرداخت کنید. برای خرید این محصول بهتر است از سایت های خرید وسایل آرایشی این محصول را سفارش دهید. پنس والیوم وتوس به دلیل اینکه برای کاشت های والیوم مورد استفاده قرار می گیرد ممکن بیشتر از هر پنسی مورد نیاز شما باشد. از این رو پیشنهاد ما این است که از زمانی که هنرجو هستید و این مهارت را فرا می گیرد این ابزار را خریداری کنید.

قیمت پنس نیچا

یکی دیگر از پنس های معتبر و خوب در بین مژه کارها، پنس نیچا است. شما می توانید با خرید این پنس از مزایای آن در جهت کاشت مژه سریع، ترمیم سریع و راه انداختن مشتریان بیشتر استفاده کنید. از ویژگی های مهم این پنس می توان به سبکی، خوش دست بودن، استفاده از مواد مناسب، زیبایی و طراحی منحصر به فرد آن اشاره کرد. بنابراین اگر هنوز این محصول را خریداری نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم که از این برند این مدل پنس را خریداری کنید. شما برای خرید این محصول باید مبلغی بین ۲۲۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. این پنس جزو پنس های با کیفیت و قیمت مناسب بوده که شما می توانید آن را خریداری کنید.

قیمت پنس نیچا

پنس ۹۰ درجه وتوس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پنس ها زاویه های مختلفی دارند و شما برای کاشت و اکستنشن مژه به این زاویه های مختلف نیاز دارید. پنی ۹۰ درجه نیز یکی از ابزارهایی بوده که در لاین مژه بسیار پرکاربرد است.استفاده از این پنس برای کارهای حساس و ظریف است. بنابراین زمانی که می خواهید کارهای حساسی چون فن سازی را انجام دهید نیاز دارید که از این مدل پنس ها برای کارهای خود استفاده کنید. فن سازی کار بسیار حساسی بوده که برای ساخت آن باید از وسایل ظریف و با سرعت پایین کمک بگیرید. برای اینکار می توانید به سراغ یکی از بهترین برندهای خارجی به نام وتوس بروید. پنس ۹۰ درجه وتوس برای فن سازی و کاشت والیوم مژه می تواند یکی از ابزارهای کاربردی به شمار برود.

انواع پنس وتوس

اگر برای کاشت مژه و اکستنشن آن از پنس های وتوس استفاده می کنید باید بدانید که این وسیله به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی در این لاین شناخته شده است. بنابراین بهتر است که به سراغ برندهای معتبر بروید. ما در این بخش برند وتوس که یکی از برندهای معتبر در تولید این ابزار مهم است را به شما معرفی می کنیم و از همه مهمتر در این بخش تمامی پنس های تولیدی این برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • پنس والیوم وتوس
  • پنس ۹۰ درجه وتوس
  • پنس ایزوله وتوس
  • پنس سر صاف وتوس
  • پنس ۴۵ درجه وتوس

از دیگر ویژگی های مهم این برند این است که پنس های تولید کرده که برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب است. از این رو اگر به تازگی در دوره های کاشت مژه ثبت نام کرده اید باید بدانید که با خرید این پنس هم می توانید در زمان مبتدی بودن خود از آن استفاده کنید و هم در دوره ای که حرفه ای شده اید.

انواع پنس وتوس

در انتها

به عنوان آخرین کلام باید یادآور شوم که کاشت مژه و اکستنشن مژه یک کار خوب و پردرآمد در این روزها است. از این رو اگر می خواهید یک مهارت تازه یاد بگیرید بهتر است در صورت علاقه داشتن به سراغ آن بروید. شما می‌توانید با تهیه وسایل و ابزار با قیمت بسیار مناسب با کمترین هزینه این کار را شروع کنید. اولین ابزار مهم برای اینکار پنس است که شما می توانید از برند های معتبری چون وتوس، نیچا و تی اش استفاده کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از بهترین ابزارها علاوه بر خستگی کمتر، سرعت کار شما را بالا خواهند برد، بنابراین به سراغ معتبرترین برندها بروید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *