چرا لمینت ناخن بهتر از کاشت ناخن است ؟

این روزها کمتر کسی است که ناخن های طبیعی خود را حفظ کرده باشد و با لاک زدن آن ها سعی بر زیبا نشان دادن ناخن های انگشتان خود بکند. لمینت ناخن و کاشت ناخن چند سالی است که در میان بسیاری از خانم ها محبوب شده و سبب شده تا ناخن های انگشتان آن ها کمتر در معرض شکسته شدن قرار بگیرید. کاشت ناخن در واقع روشی است که در آن به وسیله پودری که که بسیار هم بد بو و آزار دهنده است کاشت انجام می شود. ولی برای لمینت ناخن یا همان کاور کردن از این پودر بد بو استفاده نمی کنند، و همین موضوع سبب می شود تا سلامتی خود فردی که به عنوان ناخن کار فعالیت می کند و فردی که ناخن های خود را کاور می کند تضمین شود. از طرفی لمینت ناخن به صدف ناخن شما آسیب نمی رساند و شما می توانید به راحتی با کاور کردن ناخن های خود به راحتی دیگر غصه شکستن ناخن های خود را نخورید. لمینت ناخن بهتر از کاشت ناخن است چراکه شما از شر مواد مضر دور هستید و کمتر آسیب می بینید.

لمینت ناخن بهتر از کاشت ناخن

مزایای مهم لمینت ناخن

اگر قصد دارید برای اولین بار لمینت ناخن را انجام دهید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لمینت ناخن برخلاف سایر روش های کاشت ناخن، آسیب کمتری به سیستم تنفسی و از همه مهمتر سطح ناخن شما وارد می کند. از طرفی شما می توانید به راحتی با داشتن یک لایه ظریف بر روی صدف ناخن خود کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهید. در این میان استفاده از لمینت ناخن سبب شده تا حس ناخن شما از بین نرود. این نوع کاور کردن برای خانم های شاغلی که وقت کمتری دارند مناسب تر است، چرا که در سایر روش های کاشت ناخن فرد مجبور است تا وقت زیادتری را برای سوهان کشی ناخن خود اختصاص دهد. متاسفانه سوهان کشی زیاد سبب می شود تا صدف روی ناخن شما به راحتی از بین برود.

لمینت ناخن برای چه کسانی مضر است؟

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لمینت ناخن می تواند برای بسیاری از افراد مضر باشد. حال اگر شما نیز در این گروه قرار بگیرید نمی توانید از لمینت ناخن برای کاور کردن ناخن های خود استفاده کنید. تمامی کسانی که به بیماری های قارچی و عفونی دچار هستند بهتر است از لمینت ناخن برای کاور کردن ناخن های خود استفاده نکنند. از طرفی انجام دادن این کار توسط افراد آماتور سبب شده تا افراد دچار بیماری های قارچی شوند و از همه مهمتر سیستم ایمنی بدن آن ها پس از مدتی پایین بیاید. بنابراین بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لمینت ناخن را به افرادی بسپارید که در این کار خبره هستند و می توانند بدون بروز هیچگونه مشکلی برای شما این کار را به راحتی برای شما انجام دهند.

لمینت ناخن برای چه کسانی مضر است؟

لمینت ناخن طبیعی به چه صورت است؟

ناخن های طبیعی ما زمانی که در معرض فشار قرار می گیرند می شکنند و همین موضوع سبب می شود تا ما دچار ناراحتی شویم. برای رفع همین موضوع شما می توانید اگر به ناخن های رنگارنگ و بلند علاقه ای ندارید، لمینت ناخن طبیعی را برای ناخن های خود با همان سایزی که هست انجام دهید. از طرفی انجام دادن لمینت ناخن سبب می شود تا با قرار گرفتن کاور بر روی ناخن های شما، ناخن هایتان در معرض هر نوع فشاری نشکند و زیبایی آن در همه حال حفظ شود. بنابراین لمینت ناخن را جدی بگیرید و از آن برای زیباتر نمایان شدن ناخن های دست و پاهایتان کمک بگیرید. از طرفی لمینت ناخن بهتر از کاشت ناخن می تواند ناخن های طبیعی شما را به نمایش بگذارد.

لمینت ناخن طبیعی به چه صورت است؟

مراقبت های ضروری پس از لمینت ناخن

متاسفانه بسیاری از ما روش های مراقبتی پس از لمینت ناخن را نمی دانیم و همین موضوع سبب شده تا ناخن های ما پس از مدتی دچار مشکلات زیادی بشود. بنابراین ما تصمیم گرفته ایم تا در این بخش شما را با تمامی روش های مراقبتی پس از کاشت ناخن آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی از این طریق دچار هیچ گونه مشکلی نشوید.

  • با انگشتان خود کار کنید نه ناخن هایتان
  • دستکش را فراموش نکنید
  • آب و رطوبت زیاد دشمن لمینت ناخن است
  • ریمو ناخن را جدی بگیرید و آن را به افراد حرفه ای بسپارید
  • استفاده از روغن های کوتیکول توصیه می شود
  • مانیکور کردن پس از ریمو بسیار مهم است

با انگشتان خود کار کنید نه ناخن هایتان

ناخن های شما پس از لمینت نیاز به مراقبت و استراحت دارد بنابراین اگر ناخن های بلند را انتخاب می کنید به هیچ عنوان از آن ها برای باز کردن چیزی یا انجام دادن کاری استفاده نکنید.

دستکش را فراموش نکنید

استفاده از دستکش سبب می شود تا شما در هنگام شستشو در معرض مواد شیمیایی قرار نگیرید و همین موضوع می تواند از بروز قارچ ها در سطح ناخن شما جلوگیری کند.

آب و رطوبت زیاد دشمن لمینت ناخن است

قرار گرفتن مداوم در محیط های مرطوب سبب می شود تا کاشت ناخن شما به مرور ضعیف شود.

ریمو ناخن را جدی بگیرید و آن را به افراد حرفه ای بسپارید

ریمو ناخن پس از مدتی لمینت ناخن توصیه می شود تا صدف ناخن شما استراحت کند، به هیچ عنوان این کار را به افراد غیر حرفه ای نسپارید.

مراقبت های پس از لمینت ناخن

استفاده از روغن های کوتیکول توصیه می شود

هرشب بهتر است قبل از خواب از این روغن ها استفاده کنید، چرا که  استفاده از این روغن ها سبب می شود تا سطح روی ناخن های شما مقاوم شود و از همه مهمتر دچار شکستگی نشود.

مانیکور کردن پس از ریمو بسیار مهم است

پس از ریمو ناخن مانیکور ناخن به ناخن های شما کمک می کند تا به حالت اولیه خود باز گردد و از همه مهمتر شما می توانید از این طریق ناخن های مرتبی داشته باشید.

در آخر

  • لمینت ناخن زیبایی بخش انگشتان شما است
  • لمینت ناخن نسبت به کاشت ناخن سالم تر است
  • لمینت ناخن برای افراد شاغل بهتر از کاشت ناخن است
  • در صورت داشتن مشکلات قارچی لمینت ناخن را انجام ندهید
4.2/5 - (22 امتیاز)

3 پاسخ به “چرا لمینت ناخن بهتر از کاشت ناخن است ؟”

  1. فاطمه عزیززاده گفت:

    مرسی از توضیحات خوبتون

  2. ناشناس گفت:

    واقعا خیلی خیلی ممنون 🌺توضیح خیلی خیلی عالی بود 🌺🌺🌺🌺

  3. ناشناس گفت:

    خیلی توضیح عالی واقعا از نویسنده اش متشکرم?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *