بهترین ژل شستشوی بانوان روشن کننده

بسیاری از خانم ها با استفاده از ژل های شستشو سعی دارند تا خود را در برابر میکروب ها و انواع قارچ ها ایزوله کنند. استفاده از ژل های بهداشتی تا حد زیادی می تواند بدن شما را در برابر میکروب ها و قارچ ها ایمن کند. ولی باید در نظر داشته باشید که استفاده از این ژل ها به تنهایی نمی تواند سبب جلوگیری از این میکروب ها بشود. بلکه شما باید علاوه بر توجه به بهداشت زنان به بهداشت جنسی خود نیز توجه کنید تا دچار این نوع بیماری ها نشوید. اگر قصد دارید تا با استفاده از این مدل ژل ها به روشن شدن ناحیه واژن خود کمک کنید، می توانید به سراغ محصولاتی چون ژل شستشوی هیدرودرم بروید. این محصول می تواند از خشکی واژن جلوگیری نماید. در این ژل از عصاره گلیسرین و بابونه در جهت رطوبت رسانی به واژن استفاده شده است. برخی از بانوان از تیرگی ناحیه واژن خود ناراحت هستند و همین موضوع می تواند برای آن ها آزار دهنده باشد، از این رو به شما توصیه می کنیم تا با مراجعه به یک پزشک از محصولات روشن کننده دیگری نیز برای این منظور استفاده نمایید.

بهترین ژل شستشوی بانوان روشن کننده

ژل بهداشتی بانوان برای چی خوبه؟

اگر تا به امروز دچار عفونت های ناحیه واژن نشده اید باید بدانید که شما جزو آدم های خوش شانس هستید. ناحیه واژن مملو از باکتری های خوب است که اگر به هر دلیلی تعادل در این باکتری ها بهم بخورد ناحیه واژن دچار عفونت خواهد شد. از طرفی مرطوب بودن ناحیه واژن در طول روز سبب ایجاد قارچ در این ناحیه خواهد شد. بنابراین شما از این ژل برای از بین بردن این باکتری ها و عفونت ها در این ناحیه استفاده می کنید. استفاده از ژل بهداشتی پس از هربار نزدیکی می تواند از بروز عفونت ها در ناحیه واژن شما جلوگیری نماید. استفاده از ژل های بهداشتی تا حد زیادی می تواند از خشکی ناحیه واژن شما جلوگیری کند.

ژل بهداشتی بانوان برای چی خوبه؟

طریقه استفاده از ژل بهداشتی بانوان

شما می توانید با خرید یک ژل مناسب برای شستشو تاحد زیادی از بروز عوامل عفونت زا به داخل واژن خود جلوگیری کنید. برای این منظور شما می توانید کمی از این ژل را بر روی دست خود ریخته و با آن ناحیه خارجی واژن خود را شستشو دهید. به این نکته توجه کنید که از این ژل ها برای قسمت خارجی واژن خود استفاده نمایید، چراکه داخل واژن شما قابلیت پاکسازی خود در صورت نداشتن عفونت را دارد. به یاد داشته باشید که شما پس از هربار نزدیکی باید از این ژل بهداشتی استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی از بروز این عوامل آزار دهنده در ناحیه واژن خود جلوگیری نمایید.

طریقه استفاده از ژل بهداشتی بانوان

ژل بهداشتی بانوان ضد قارچ و باکتری

ناحیه واژن شما در صورتی که شما به بهداشت شخصی و جنسی خود توجه نداشته باشید به احتمال قوی دچار عفونت های باکتری و قارچی خواهد شد. شما می توانید بدین منظور برای پیشگیری از این مشکل با استفاده از ژل بهداشتی بانوان ضد قارچ و باکتری تاحد زیادی از بروز این مشکل در خود جلوگیری نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از این ژل ها تا حد زیادی از بروز مشکلات قارچی و باکتری جلوگیری خواهد کرد. ولی با این حال شما می توانید با انجام برخی از کارها روند رشد قارچ ها را در واژن خود کاهش دهید. شما می توانید با خشک نگه داشتن ناحیه واژن خود، احتمال ابتلا به قارچ را کاهش دهید. در صورت مشاهده هرگونه ترشحات بیش از حد معمول حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که شما در زمان عادت ماهیانه مستعد ابتلا به قارچ  و باکتری هستید از این رو باید پد بهداشتی خود را زود به زود تعویض کرده و ناحیه واژن خود را خشک نگه دارید.

ژل بهداشتی بانوان ضد قارچ و باکتری

ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه؟

اگر شما هم به دنبال خرید یک ژل بهداشتی خوب هستید می توانید به سراغ این مارک ژل های بهداشتی بروید. ولی بهتر است به این نکات در کنار استفاده از این ژل ها توجه نمایید. شما می توانید برای پیشگیری کردن از این مدل عفونت ها سعی کنید که لباس زیر خود را تا حد امکان خشک نگه دارید. پس از آن بهتر است که در فصل گرم سال که میزان تعریق بدن افزایش پیدا می کند نسبت به فصل های دیگر از پوشیدن لباس های تنگ، شلوارهای چسبان، جوراب شلواری های تنگ اجتناب کنید. شما می توانید برای این منظور در فصول گرم سال میزان مصرف آب در بدن خود را افزایش دهید چراکه مصرف کم آب خود می تواند عاملی مهم در برهم خوردن این تعادل باکتری های مفید در واژن شما باشد.  حال شما می توانید به راحتی با استفاده از این ژل ها تا حد زیادی از بروز این عوامل آزار دهنده جلوگیری نمایید.

  • ژل بهداشتی هیدرودرم
  • ژل بهداشتی اویدرم
  • ژل بهداشتی استم سل
  • ژل بهداشتی فیروز
  • ژل بهداشتی ایروکس
  • ژل بهداشتی لافارر

ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه؟

نتیجه گیری

به یاد داشته باشید که شما می توانید به راحتی با رعایت برخی از موارد از بروز عوامل باکتری و قارچ در ناحیه واژن خود جلوگیری نمایید. شما می توانید با خشک نگه داشتن ناحیه واژن خود تا حد زیادی از بروز قارچ ها جلوگیری کنید. چراکه قارچ ها در ناحیه تاریکو مرطوب سریع تر رشد می کنند. سعی کنید از لباس زیرهای نخی برای این منظور استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از ژل های بهداشتی تا حدودی می تواند از بروز این بیماری ها در شما جلوگیری نماید. شما می توانید با رعایت نکات ریز بهداشتی از بروز این عوامل آزار دهنده جلوگیری نمایید.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *