کدام یک از ناخن ها را نمی توان ژلیش کرد؟

شاید شما هم ازآن دسته از خانم هایی هستید که برای کاشت ناخن و یاژلیش ناخن به سالن زیبایی نمی روید، در این صورت خودتان در خانه ژلیش ناخن را برای خود انجام می دهید. شما می توانید برای این منظور ابتدا به یکسری نکات توجه کرده و سپس ژلیش ناخن را انجام دهید. برای این منظور شما می توانید با نگاه کردن به ناخن های خود از فرم آن تشخیص دهید که کدام یک از ناخن ها را نمی توان ژلیش کرد؟ همانظور که می دانید ناخن های ما باید اپکس داشته باشند و اگر ما این مورد را روی ناخن های طبیعی خود مشاهده نکنیم اجازه ژلیش کردن ناخن های خود را نداریم. در واقع اپکس ناخن سبب شده تا مقاومت ناخن شما افزایش پیدا کرده و در برابر فشارهای احتمالی نشکند. شما می توانید در صورتی که ناخن های شما اپکس ندارد از روش های دیگری برای ژلیش ناخن خود استفاده نمایید.

کدام یک از ناخن ها را نمی توان ژلیش کرد؟

کدام یک از ناخن ها را نمی توان ژلیش کرد؟

ژلیش ناخن برای ناخن های بدون اپکس

همانطور که متوجه شدید ناخن هایی که فاقد اپکس هستند قابلیت این را ندارند که ژلیش شوند، از این رو باید برای ژلیش این ناخن ها تدابیر دیگری اندیشید. شما می توانید در آسان ترین حالت ممکن از روش های دیگری چون لمینت ناخن و کاشت ناخن استفاده نمایید. ولی اگر با این حال علاقه ای به لمینت و کاشت ندارید می توانید به سراغ روش هایی برای ساخت اپکس ناخن بروید. برای اینکار شما می توانید با استفاده از رابر بیس قوس مخصوص ناخن را ایجاد کرده و سپس اقدام به ژلیش ناخن نمایید. شما می توانید با استفاده از هارد ژل ها یا سافت ژل ها نیز استحکام سازی را ایجاد نمایید. برای این منظور بهتر است که از رابر بیس استفاده نمایید. استفاده از این ماده  برای استحکام سازی ناخن و ایجاد قوس بهترین گزینه است. در واقع حجیم سازی با استفاده از رابربیس همان لمینت ناخن است که این روزها بسیاری از خانم ها برای حجم دادن به ناخن های خود از آن استفاده می کنند.

ژلیش ناخن برای ناخن های بدون اپکس

ژلیش ناخن برای ناخن های بدون اپکس

موادگذاری صحیح لمینت ناخن

در بسیاری از موارد دیده شده که فرد به دلیل نداشتن آگاهی کافی در مواد گذاری لمینت ناخن را اشتباه انجام داده و همین موضوع سبب هواگرفتگی در ناحیه ریشه ناخن او شده است. اگر می خواهید یک مواد گذاری درست داشته باشید بهتر است به این نکته توجه کنید که رابر بیس را تقریبا از وسط ناخن گذاشته و آن را کم کم به سمت ریشه ناخن بیاورید. شما می توانید با استفاده از یک قلم سه صفر به آرامی مواد را به سمت ریشه ناخن بیاورید. برای اینکار می توانید به آسانی اضافات مواد را به حالت فید کردن به سمت ریشه ناخن نزدیک کنید. به یاد داشته باشید که هر وقت حس کردید که مواد ناخن در حال شره کردن است می توانید به راحتی ناخن را برعکس کنید تا مواد به سمت مرکز ناخن بیاید. در نظر داشته باشید که هرچه تجمع مواد بر روی ریشه ناخن زیادتر باشد احتمال هواگرفتگی ناخن شما افزایش خواهد یافت.

موادگذاری صحیح لمینت ناخن

موادگذاری صحیح لمینت ناخن

چرا لمینت از لبه ناخن جدا می شود؟

بسیاری افراد با این مشکل روبه رو هستند که نمی دانند که به چه دلیل لمینت ناخن های آن ها بعد از مدتی از لبه ناخن های آن ها جدا می شود. ما در این بخش به شما می گوییم که چه کاری باید انجام دهید، ابتدا یک مقدار نازک از ژل لمینت را بر روی لبه ناخن زده و سپس مواد گذاری صحیح لمینت ناخن را انجام می دهیم. توجه داشته باشید که این لایه از ژل لمینت نباید زیاد ضخیم باشد و باید یک لایه نازک باشد. از این رو در ناخن های فرم مربع باید به این نکته توجه کنیم. زمانی که ما مواد گذاری را انجام می دهیم برای جلوگیری از شره کردن مجبور می شویم که ناخن را برعکس کنیم، برای این منظور مواد در مرکز ناخن جمع می شود که همین موضوع سبب شده تا لمینت از لبه ناخن جدا شود. از این رو باید برای مقاوم سازی لبه آزاد ناخن این کارها را انجام داد.

چرا لمینت از لبه ناخن جدا می شود؟

چرا لمینت از لبه ناخن جدا می شود؟

آیا باید برای لمینت ناخن از بیس ژل استفاده شود؟

یکی از سوالات مهمی که برای بسیاری از خانم ها در هنگام لمینت کردن پیش می آید این است که آیا پیش از استفاده از رابر بیس برای لمینت کردن ناخن باید از بیس ژل استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ما برای لمینت کردن ناخن های خود نیاز داریم تا از بیس ژل استفاده کنیم، چراکه موادی که این روزها در بازار به عنوان رابر بیس به فروش می رسد به صورت خالص نبوده و ممکن است اصلا در آن بیس وجود نداشته باشد. از این رو بهتر است برای داشتن یک لمینت ناخن خوب و ماندگار از بیس ژل پیش از استفاده از رابر بیس استفاده کنید.

آیا باید برای لمینت ناخن از بیس ژل استفاده شود؟

آیا باید برای لمینت ناخن از بیس ژل استفاده شود؟

حسن ختام

کدام یک از ناخن ها را نمی توان ژلیش کرد؟ باید به این موضوع توجه داشته باشید که شما باید بر روی ناخن طبیعی خود اپکس داشته باشید تا بتوانید ژلیش ناخن را انجام دهید، ولی اگر اپکس ناخن ندارید می توانید از لمینت ناخن و یا همان کاور ناخن برای ضخیم کردن روی ناخن خود استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که لمینت ناخن می تواند به زیبایی و ضخیم شدن ناخن های شما کمک کند. برای استفاده از رابر بیس به منظور لمینت ناخن باید از بیس ژل برای زیرساز درست استفاده نمایید. اپکس ناخن به ژلیش درست ناخن های شما کمک خواهد کرد.

3.8/5 - (12 امتیاز)

3 پاسخ به “کدام یک از ناخن ها را نمی توان ژلیش کرد؟”

  1. الا گفت:

    این مقاله بهترین بود برای افرادی که خودشون می‌خوان انجام بدن

  2. ناشناس گفت:

    ممنونم مقاله عالی بود.

  3. سهیل گفت:

    به نظر من ناخن قرکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *