بهترین کرم مرطوب کننده صورت

بهتر است بدانید که برای بسیاری از ما داشتن یک کرم مرطوب کننده در روتین پوستی می تواند به عنوان یک مورد مهم معرفی شود. شما می توانید با انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده صورت به رطوبت رسانی پوست خود کمک کنید. از نظر بسیاری از افراد که از برندهای مختلف کرم های مرطوب کننده استفاده کرده اند برندهای ایرانی در برخی از موارد در برابر برندهای خارجی بهترین بوده و شما می توانید از آن ها برای مرطوب کردن صورت خود استفاده نمایید. از نظر بسیاری از مصرف کنندگان به ترتیب نوتروژینا، کلینیک، سیمپل، تاچا، بادی شاپ، درما و لورال به عنوان بهترین مرطوب کننده های خارجی شناخته شده است. شما می توانید اگر تمایل دارید از محصولات ایرانی استفاده کنید از محصولاتی چون ثمین، شون، درمالیفت، درماتیپیک، ژنوبایوتیک، کامان، مای و هیدرودرم استفاده کنید. در نظر داشته باشید که محصولات ایرانی در برابر محصولات خارجی کیفیت قابل قبولی داشته و شما می توانید با قیمت مناسب تری آن را خریداری کنید.

بهترین کرم مرطوب کننده صورت

کرم مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک

در دورانی که بیشتر ما عادت کرده بودیم که برای ضدعفونی دست های خود از الکل استفاده کنیم، بیشتر ما دچار خشکی پوست و اگزمای پیشرفته شدیم. از این رو برای تسکین و درمان پوست خشک دست های خود نیاز به کرم مرطوب کننده داشتیم که با استفاده از آن به دست های خود التیام ببخشیم. برای افرادی که در این ایام دچار خشکی پوست شدند و یا به هر دلیلی این روزها با خشکی پوست دست و صورت خود دست و پنجه نرم می کنند می توان محصولاتی چون کرم مرطوب کننده اوره 10% ثمین، مرطوب کننده دست و ناخن هیدرودرم، کرم دست و ناخن بیکن، کرم دست و صورت نئودرم، کرم دست و صورت سی گل، کرم مرطوب کننده درماتیپیک، کرم دست و صورت درمالیفت و کرم دست و صورت ژئوبایوتیک پیشنهاد داد.

بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت خارجی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از محصولات خارجی برای مرطوب کردن دست و صورت خود استفاده کنند، از این رو این افراد می توانند با درنظر داشتن بودجه خود به سراغ محصولاتی چون هیمالیا، گلیسولید، یوسکین آ، کلیون، کی یو وی، موستلا، جانسون، نیوا، الارو و اوریاژ بروند. شما می توانید با توجه به نوع پوست خود یکی از انواع کرم های مرطوب کننده را برای رطوبت رسانی به پوست خود انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که در ترکیبات این نوع کرم ها از ویتامین های مختلفی چون ویتامین E، ویتامین C و ویتامین B استفاده شده است و شما می توانید با استفاده از این کرم ها به یک پوست خوب و شاداب در کنار تامین ویتامین های مورد نظر پوست خود کمک کنید.

پرفروش ترین کرم مرطوب کننده

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند یک کرم مرطوب کننده برای پوست خود انتخاب کنند به دنبال یک کرمی هستند که دیگران از آن استفاده کرده باشند. در این میان بسیاری از کرم های معروف خارجی به عنوان پرفروش ترین کرم های دنیا به شمار می روند. شما می توانید اگر به دنبال پرفروش ترین ها هستید به سراغ این محصولات بروید.

  • کرم مرطوب کننده مای حاوی روغن جوجوبا
  • کرم مرطوب کننده درماتیپیک
  • کرم مرطوب کننده لافارر
  • کرم مرطوب کننده سی گل
  • کرم مرطوب کننده الارو
  • کرم مرطوب کننده الی ژن

پرفروش ترین کرم مرطوب کننده

بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

جالب است بدانید که بسیاری از افراد استفاده از محصولات ایرانی را ترجیح می دهند از این رو شما می توانید با استفاده از کرم های ایرانی به راحتی از یک محصول باکیفیت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از محصولات ایرانی از جهاتی بهتر است چراکه ترکیبات کرم های ایرانی با پوست افراد ایرانی سازگار بوده و از همه مهمتر شما می توانید از یک محصول اصل و در عین حال با کیفیت استفاده نمایید. شما می توانید به سراغ این محصولات بروید.

  • کرم مرطوب کننده دست و صورت آتوپیا آردن
  • مرطوب کننده های لافارر
  • مرطوب کننده های سی گل
  • مرطوب کننده های مدیلین
  • مرطوب کننده های ویتروس
  • مرطوب کننده های شون
  • مرطوب کننده های کامان
  • مرطوب کننده های سینره
  • مرطوب کننده های مورینگا

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

اگر از یک روتین پوستی استفاده کنید قطعا می دانید که کرم آبرسان با کرم مرطوب کننده فرق داشته و شما باید از هریک از آن ها در جای خود استفاده نمایید. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که کرم های آبرسان برای افرادی توصیه می شود که پوست آن ها دهیدراته است. بهتر است این موضوع را بدانید که وجود یک مرطوب کننده در روتین پوستی شما حرف اول را می زند ولی یک آبرسان زمانی که پوست شما دهیدراته شده است می تواند برای آبرسانی به پوست خشک و بی آب شما پیشنهاد شود. به یاد داشته باشید که شما ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و سپس به سراغ کرم های موثر برای پوست خود بروید. ممکن است یک پوست چرب باشد ولی دهیدراته باشد از این رو توصیه ما این است که برای آشنایی با پوست دهیدراته مقاله مربوط با آن را حتما مطالعه کنید.

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

حسن ختام

کرم مرطوب کننده به عنوان یک عنصر مهم در روتین پوستی شما قرار گرفته است. شما با توجه به نوع پوست خود باید یک مرطوب کننده مختص پوست خود را انتخاب نمایید. استفاده از یک مرطوب کننده مناسب می تواند علاوه بر تامین ویتامین های مورد نظر پوست شما به جوانسازی پوست شما نیز کمک کند. وجود برخی از روغن ها در ترکیبات این نوع کرم ها سبب شده تا شما بتوانید به راحتی رطوبت و نرمی مورد نظرتان را به پوستتان برسانید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *