سارا حسینی یا مریم رهنما + عکس

در این مقاله قصد داریم دو میکاپ آرتیست معروف تهران را با هم مقایسه کنیم. اگر تجربه ای دارید از سالن زیبایی مریم رهنما و سارا حسینی در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

بیوگرافی سارا حسینی

در ابتدا در حوزه ی رنگ و مش مو آموزش دیده است ولی بعد از آن به میکاپ و گریم علاقه مند شده و در آموزشگاه ی دوره های آرایشگری را دید و بعد از آن به دبی سفر کرده تا دوره ای را در کنار میکاپ ارتیست های بین الملی گذارنده باشد. دو سال و 6 ماه آموزش دیده و بعد از آن در سال 89 توانسته اولین سالن خود را در شهرک غرب افتتاح کند. به گفته ی خود تنها دلگرمی روزهای سختش خودش بوده و همسر و نزدیکانش در ابتدای کار به او باور نداشتند. وی رمز موفقیت خود را کار حرفه ای،اقتدار و ایمان به خودش میداند.

عکس سارا حسینی

سارا حسینی

سارا حسینی مدیریت گیوا

در حال حاضر سالن گیوا با مدیریت سارا حسینی پنج شعبه در سطح تهران دارد. و 600 نفر در این سالن ها مشغول کار هستند. و اولین شو عروس در تهران در این سالن برگزار گردیده. و اولین سالنی بود که دکور آن به سبک کلاسیک دیزاین شده است. دلیل این اتفاق علاقه ی بسیار زیاد سارا به این سبک بوده.

سالن گیوا

سالن گیوا

بیو گرافی مریم رهنما

میکاپ ارتیست جوان و هنرمند که سالن خود را در پاسداران مدیریت میکند و در بالای سالن آتلیه ی خود ارایشگاه قرار دارد. خودش رو پر انرژی و سرزنده و عاشق زندگی و هنر میشناسد، و دوست دارد روزی آنجلینا جولی را میکاپ کند. در تنهایی آرایش میکند و علت اینکار را میل به زیبایی که خدا در وجودش گذاشته میداند. و اخیرا مستر کلاس میکاپ و گریم با ارائه ی مدرک برگذار کرده است.

عکس خود مریم رهنما

مریم رهنما

سبک آرایش سارا حسینی

سبک آرایش سارا حسینی بسیار لایت و اروپایی است،به گفته ی خودشان قبل از شروع فعالیت حرفه ای برای مراسم عروسی خود، خودش را میکاپ کرده به علت اینکه در آن زمان آرایشگرها به سبک غلیظ عروس های خود را آرایش میکردند و ایشان این سبک ها را نمیپسندید.

سبک آرایش مریم رهنما

بیشتر مشتریان سبک میکاپ مریم رهنما را سبکی غلیظ میدانند، و از نظر خیلی ها با گریم و میکاپ شخصیت سازی کرده و اون فرد غیرقابل تشخیص میشود. و ایشان بیشتر مدل های خود را به این سبک آرایش میکنند، در عین حال ایشان به سلیقه مشتریانی که سبک لایت میپسندند احترام میگذارند.

نسبت مریم رهنما و بهاره رهنما

این دو هنرمند که یکی در حوزه ی میکاپ هنرنمایی میکند و دیگری در بازیگری ایفای نقش میکند خواهر هستند. و گاها بهاره رهنما به عنوان مدل آرایشی خواهرش داوطلب میشود.

بهاره و مریم

پیج اینستاگرام مریم رهنما

اغلب پست های که مریم رهنما در صفحه ی خود منتشر کرده مربوط به عکس های بانوان بازیگر و هنرمند و به طور کلی سلبریتی ها است. در حال حاضر پیج اینستاگرامی ایشان 519 هزار فالوور دارد.

آدرس پیج : maryamrahnama_makeupartist@

سلبریتی ها و مریم رهنما

به اعتقاد مریم رهنما بیشتر بانوان ایران از سلبریتی ها و سبک زندگی آنها پیروی میکنند. و علت این امر را خاطره های خوبی که آنها برای مردم میسازند و علاقه ی مردم به سلبریتی ها میداند.

علاوه بر بهاره رهنما بازیگران زیادی به عنوان مدل آرایشی به سالن مریم رهنما رفته و همچنین الهام حمیدی و همسر مهران غفوریان برای مراسم عروسی خود این سالن را انتخاب کرده اند. آرایشگاه مریم رهنما مقصد بسیاری از بانوان هنرپیشه از جمله یکتا ناصر،شبنم مقدم، لیندا کیانی، متین ستوده، فریبا نادری، نیوشا ضیغمی، نرگس آبیار، مرجانه گلچین،نفیسه روشن و خیلی از بانوان سلبریتی دیگر.

یکتا ناصرمرجانه گلچین

لیندا کیانیالهام حمیدی

پیج سارا حسینی

هر شعبه ی سالن گیوا یک پیج اینستاگرام دارد. سارا حسینی دو پیج در اینستاگرام دارد یکی از آنها به حرفه ی او مربوط میشود و دیگری پیجی با محوریت سبک زندگی سارا حسینی است که در آن چالش های زندگیش را از ابتدای دوره های میکاپی که رفته است تا فعالیت حرفه ای خودش را به قلم زیبای خود در 14 قسمت نوشته است.

آدرس پیج:sarahosseinimakeup@

نمونه کارهای مریم رهنما

عروسعروس مریم رهنماعروس مریم رهنما

عروس مریم رهنماعروس مریم رهنمامریم رهنما

خدمات سالن مریم رهنما

آرایش و گریم عروس، شینیون و بافت مو، رنگ و مش و لایت، اکستنشن مو، کوپ مو، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن، ایربراش، شاین بدن، پاکسازی پوست و اپیلاسیون میباشد.

ارایش عروس سارا حسینی

عروس

عروس

عروس

نمونه کارهای آرایشگاه گیوا

تصاویر زیر کار میکاپ آرتیست های دیگر سالن گیوا هست.

عروس عروس

خدمات سالن گیوا:

رنگ مو، مانیکور، گریم عروس، آرایش ویژه، هاشور ابرو، ماساژ، اکستنشن مو، آموزش گریم عروس، آموزش اکستنشن مژه و ابرو، پدیکور، کوتاهی مو، آموزشگاه آرایش، پاک سازی پوست، اپیلاسیون دائمی و موقتف اکستنشن مژه، آموزش شینیون، براشینگ، تتو ابرو، هیدرودرمی، کاشت ناخن و تست رایگان گریم عروس میباشد.

قیمت عروس سارا حسینی

پکیج عروس و آرایش آن با سارا حسینی از قیمت 6 میلیون شروع شده و تا 10 میلیون قابل تغییر است.

قیمت عروس مریم رهنما

قیمت آرایش عروس با مریم رهنما  7 میلیون تومان است.

آدرس و شماره ی شعبه های آرایشگاه گیوا

شعبه 1: سعادت آباد ، بلوار دریا، نبش خیابان رامشه سالن زیبایی گیوا

09121942489/ 88088349

شعبه 2: ولنجک، خیابان 13 شرقی، پلاک 36/1، سالن زیبایی گیوا

09120142193

شعبه 3: بلوار مرزداران، سی متری لاله، بوستان ششم شرقی، نبش لاله، سالن زیبایی گیوا

09120049848/ 44279355

شعبه 4: تهرانپارس، گلبرگ شرقی، رشید جنوبی، نرسیده به بهار، سالن زیبایی گیوا

77707878/ 09120049868

آدرس و شماره ی آرایشگاه مریم رهنما

پاسداران انتهای خیابان اسلامی شمالی. نبش گلستان 5. شماره 192 زنگ 204 طبقه دوم

تلفن: 02122321951 , 02122321950

موبایل: 09123128550

شما عزیزان کدام سبک از این دو هنرمند عزیز رو میپسندید؟

 

3.9/5 - (38 امتیاز)

35 پاسخ به “سارا حسینی یا مریم رهنما + عکس”

  1. كيميا گفت:

    ساراحسيني كه رسما مال مردم خوره ….شك نكنيد

  2. محمودی گفت:

    من سالن گیوا سعادت آباد برای رنگ و لایت و پروتئین تراپی رفتم، آب برای شستن سر نداشتن و با دبه آب سرد موهامو شستن که مغزم تیر کشید و یه کولر درست و حسابی نداشتن و پنکه گذاشته بودن، به قدری هوای سالنشون بد بود که نمیشد نشست.حالا فکر کنید من 7 ساعت زیر لایت بودم و مواد رنگشون کف سرمو به خارش آورد . از وقتی هم که موهامو پروتئین تراپی کردم موهام کلی ریزش کرد. معلوم نیست تو موادشون چی بود. اول هم یه قیمت میگن بعد آخر کار میگن چون حجم موهات زیاد بود باید دو برابر بدی. خدا نگذره ازشون خیلی هم بی ادب هستن

  3. نسیم گفت:

    قطعا مریم رهنما

  4. سارا گفت:

    هر دو به درد نخورن فقط اسم بیخودی در کردن

  5. بهار تهرانی گفت:

    من مریم رهنما رو از نزدیک دیدم فوق العاده با شخصیت ومردمی هستن .کارشونم عروسکی هست
    ولی بخوام راجع به گیوا بگم هرشخصی رفته راضی نبوده از طرز برخوردشون به نظرم لی لی رضایی و لیلا کاشفی گزینه بهتری هستن تا گیوا

  6. Ella گفت:

    من هم سالن گیوا رو پیشنهاد نمیکنم. من ۴ سال پیش برای عروسیم رفتم اونجا گیوا شعبه سعادت آباد بود اگه درست یادم باشه چون من ایران زندگی نمیکنم کسی بهم پیشنهاد کرده بود که برم اونجا. برخورد پرسنل خیلی زشت و غیر حرفه ای بود. چون هوا سرد بود و پیرهن من یقه داشت خانمی که میخواست موهای منو درست کنه فرناز بود اسمش منو جلوی مشتری دیگش مسخره کرد و خندید. آرایش خیلی ملایم میخواستم و اصلا سبک ملایم و اروپایی که میگن نبود. هزار جور عیب و ایراد گرفتن ازم و در آخر بر خلاف میل من از ما استوری لایو گرفتن و گذاشتن اینستاگرام کاملا بی اخلاق. نظر سنجی هم میخواستن وقتی من نظر میدادم نظر منو تغییر میدادن روی کاغذ!

  7. لیلا گفت:

    سلام حیف این همه تبلیغ برای سالن گیوا !!!! سرکار خانم حسینی، عزیزم من مشتری سالن شما هستم. اولا با کاشت ناخن، ناخن های من قارچ گرفتن. وقتی امروز پیگیرشدم متوجه شدم هیچ گونه استریلی برای وسایل وجود نداره
    ضمناً نوع برخورد بعضی از پرسنل آنقدر خارج از ادب ‌و توهین آمیزه که امروز روز عید فطر منو به حدی ناراحت و عصبی کردن که دنبال شماره مدیریت بودم که اطلاع بدم.

  8. یاسمن گفت:

    برای عروسیم سالن مریم رهنما رو انتخاب کردم و آرایشگرم خود مریم جون بودن. از لحظه ورودم به سالن تا لحظه آخر فقط احترام و ادب رو مشاهده کردم و اینکه بینهایت منظم هستن و اولویت برایشان رضایت مشتری است و آرایش مریم رهنما هم واقعا عالی بود و تا شب تکون نخورد.

  9. نسیم قبولی گفت:

    سالن خانم رهنما چند باری رفتم با خودشون نه ولی بقیه پرسنل که کار کردم بسیار باادب و خوش برخورد بودن

  10. Nava Daneshrad گفت:

    مریم رهتما ،رفتم پیش خانم رجا کار میکاپ انجام پادم خانم رهنما هم همان اتاق بودن ،انقدر از اول غر زدم که خودم خجالت کشیدم که من رو خوب ارایش کتید چون دست به شستنم خوبه اما وجدانا انقدر مهربون باشخصیت منو تحویل گرفتن و وقتی پاشدم کیف کردم نوش جونشون واقعا شیک و عالی و قشنگ بود همه کارهاشون و بچه های گرم ،برعکس همه جا که خودشون رو میگیرن خیلی همه گرم و با کار عالی بودن ?

  11. یگانه گفت:

    از عکسا معلوم اصلا بدرد نمیخوره اسمش دررفته

  12. مرجان گفت:

    ابدا سالن گیوا رو پیشنهاد نمیکنم
    من مدت ۶ ماه اونجا دوره دیدم شعبه مرزداران
    باید بگم الکی اسم در کرده
    فقط یکبار خانوم حسینی رو تو سالن دیدم و فوق العاده حس بدی از ایشون گرفتم…… خیلی بالا به پایین نگاه میکرد و حس غرورِ خیلی زیادی داشت و خودمونی بگم از دماغ فیل افتاده و خیلی از خود راضی بود
    من تمام مدت ۶ ماه شاهد عروساشون بودم و باید بگم رسما گند میزدن ?‍♀️

  13. ناشناس گفت:

    سلام از کار خانم رهنما خیلی خوشم اومد، کسی میدونه هزینه آموزش میکاپ شون چقدره؟؟

  14. بهینا مددی گفت:

    من سالن سارا حسینی رفتم به والله که هیچ کاریش بدرد نمیخوره الکی اسم در کرده فقط پول می گیرن در آخر اینو بگم اصلااال نرید سالن گیوا تر می زنه ..توی صورتتون پول در اولویت کارشونه نه اخلاق نه وجدان کاری

  15. پریناز گفت:

    از اخلاق پرسنل راضی نبودم و به هیچ عنوان پامو تو اون سالن نمیزارم
    من برای اموزش دوره میکاپ ثبت نام کردم
    تاریخ کلاسشون عوض شد منم دیگه نمیتونستم اون تاریخ جدید برم تهران
    گفتن پولتو پس میدیم
    ولی اینقدر اذیت کردن
    سه ماه بعد پس دادن با برخورد زشت و زننده

  16. فاطمه گفت:

    حیف پول ندارم. اگر نه برای عروسی پسرم میرفتم پیش مریم رهنما

  17. میترا عربی گفت:

    به ارایشگاه گیوا تهران پارس مراجعه کردم .قیمت ها خیلی غیر منطقی است در ضمن از در که وارد میشوید انگار وارد مطب دکتر شده اید و انواع عیب و ایراد والبته روش های درمانی فوق گران را پیشنهاد می دهند ،برخوردشان اصلا جالب نیست ،برای رنگ ریشه و چهار تا لایت ۲میلیون دریافت نمودند چون هزینه براشینگ را پر داخت نکرذم با موی خیس و کاملا ناراضی برگشتم خانم رنگ رز شان موقع شستن موهایم مرا یاد سا واک انداختند !

  18. مهدیس گفت:

    سارا حسینی دزدترین میک اپ ارتیستیه که دیدم !
    قیمت پکیج عروس خودش ۲ برابر بقیه ی میک اپ ارتیستای سالن خودشه، من با خودش قرارداد بستم ۲ روز قبل از مراسمم گفتن بیا برای تسویه حساب ، تسویه کردم و برگه ی قرارداد رو ازم گرفتن
    روز عروسیمم نیومد و یکی دیگه کارمو انجام داد.
    پولمم پس نمیده

  19. فاطمه عزیزی گفت:

    مریم رهنما واقعا زیبا بود

  20. نسرین مسعودی گفت:

    مریم رهنما

  21. Mina گفت:

    همشهری تبلیغات نکن

  22. مژگان شجریان گفت:

    بسیار جذاب ممنون ?

  23. امامی گفت:

    مریم رهنما …ارایشون خیلی شیک و ناز هست

  24. زینب گفت:

    من به نوبه خودم بیشتر آرایش لایت دوست دارم ودر هرحال خانم راهنما در چندین نمونه آرایش‌های لایت خوبی ارائه داده

  25. سمانه گفت:

    هرکی رفته پیش خانم رهنما از کارش ، محیطش و پرسنلش راضی بوده. ضمنا ایشان خواهر بهاره رهنما نیست و فقط با هم دوست هستند

  26. ناشناس گفت:

    مریم رهنما

  27. مینوطهماسبی گفت:

    مریم رهنما

  28. زارع گفت:

    مریم رهنما

  29. حسینی گفت:

    از سالن خانم رهنما خیلی راضی هستم، خیلی به نظر مشتری اهمیت میدن، خوش رو خوش برخورد هستن هم خود ایشون و هم پرسنل سالن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *