بهترین سالن های زیبایی استانبول ترکیه

استانبول یکی از شهرهای پرآب و هوای جهان است و برای زیبایی و آراستگی زنان و مردان، بهترین سالن های زیبایی را ارائه می دهد. این سالن ها با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و محصولات با کیفیت برای مشتریان خود خدمات ارزشمندی ارائه می دهند. در این مقاله به بررسی بهترین سالن های زیبایی در کشور استانبول می پردازیم و اهمیت انتخاب یک سالن معتبر برای مراقبت از پوست و مو را بررسی می کنیم. این مقاله برای افرادی که به دنبال بهترین تجربه زیبایی در استانبول هستند، اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد.

انتخاب بهترین سالن زیبایی

در این مقاله به معرفی بهترین سالن‌های زیبایی در کشور استانبول می‌پردازیم. انتخاب یک سالن زیبایی مناسب می‌تواند اهمیت بسیاری داشته باشد. برای انتخاب صحیح، باید به چند عامل مهم توجه کنیم.

عواملی که باید در نظر گرفته شوند

یکی از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب سالن زیبایی مناسب، نوع خدمات ارائه‌شده‌است. قبل از انتخاب یک سالن، باید از انواع خدمات آن آگاه شوید و مطمئن شوید که نیازهای شما را برطرف می‌کند.

اهمیت حرفه‌ای بودن

در انتخاب یک سالن زیبایی، حرفه‌ای بودن کارکنان و متخصصان آن بسیار اهمیت دارد. مطمئن شوید که کارکنان سالن تجربه کافی دارند و از بهترین تکنیک‌ها و محصولات استفاده می‌کنند.

خدمات ارائه شده

همچنین، بررسی کنید که سالن زیبایی مورد نظر، خدماتی که شما به دنبال آن هستید را ارائه می‌دهد یا خیر. از ارائه‌دهنده خدمات مطلع شوید که آیا خدمات مورد نظر شما در لیست خدمات آن‌ها موجود است یا خیر.

نظرات مشتریان

نهایتا، قبل از انتخاب یک سالن زیبایی، نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی را بررسی کنید. نظرات مشتریان می‌توانند به شما کمک کنند تا ایده‌ای دقیق‌تر از کیفیت خدمات و تجربه کاربری در آن سالن داشته باشید.

آرایشگاه سان در آجی بادم

آرایشگاه سان که اخیراً در استانبول بسیار محبوب و مشهور شده، یکی از بهترین آرایشگاه های زنانه در استانبول است. حتی این‌روزها بسیاری از بازیگران و هنرمندان در استانبول ترجیح می‌دهند از خدمات زیبایی این آرایشگاه استفاده کنند. اگر به دنبال کوتاهی و رنگ‌کردن مو، میکاپ و شینیون عروس و مراقبت زیبایی روزانه در استانبول هستید پیشنهاد می‌کنیم از خدمات آرایشگاه سان در آجی بادم استانبول استفاده کنید.

آدرس آرایشگاه سان: استانبول، جاده آجی بادم، بیاز کوشک، پلاک ۱۰۳

شماره تلفن آرایشگاه سان: ۹۰۲۱۶۵۴۵۳۷۴۸+

آدرس اینستاگرام ارایشگاه سان: sanbayankuafor

سالن های زیبایی استانبول

آرایشگاه توپراک شکر در کادیکوی

آرایشگاه توپراک شکر در منطقه کادیکوی استانبول واقع شده و منحصر به فردترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. آرایشگاه شکر توپراک با داشتن پرسنل بسیار حرفه‌ای روزانه میزبان ده‌ها مشتری از سراسر استانبول است. رنگ مو، کوتاهی مو، انواع شنیون‌ها، انواع کراتین‌ها، انواع تاتوها، آرایش دایم، کاشت و ترمیم ناخن و بسیاری دیگر از خدمات این آرایشگاه به شمار می‌آیند.

آدرس آرایشگاه توپراک شکر: استانبول، کدی کوی، محله فنریولو،جاده فاحرالدین کریک گوکای، پلاک ۵۰/۱

شماره تلفن آرایشگاه توپراک شکر: ۹۰۲۱۶۳۸۶۷۰۲۱+

آدرس اینستاگرام آرایشگاه توپراک شکر: toprakseker

سالن های زیبایی استانبول

سالن آرایشی Erdem Kiramer

اگر بدنبال سالن زیبایی معتبر در محله نیشانتاشی استانبول هستید، سالن آرایشی و زیبایی Erdem Kiramer انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این سالن زیبایی در زمینه‌های مختلفی از جمله آرایشگری، مو، پوست و بدن خدمات باکیفیت و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. دیگر خدمات ارائه شده در سالن آرایشی Erdem Kiramer شامل کوتاهی و رنگ مو، کراتیه مو، خدمات پوستی مانند لیفتینگ صورت و خدمات آرایشی مانند ارایش عروس و آرایش خاص برای مهمانی و مراسم‌های ویژه می‌شوند. همچنین این سالن زیبایی خدمات لیزر موهای زائد، کاهش وزن، ماساژ و مراقبت از پوست را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در حال حاضر تعداد ۷ شعبه این سالن زیبایی در ترکیه وجود دارد که تمام آن‌ها بسیار مجهز بوده و خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهند.

آدرس سالن آرایشی اردم: منطقه یالی‌کاواک شهر بدروم، شماره ۴۸۹۹۰

شماره تلفن سالن آرایشی اردم: ۰۹۰۵۳۳۳۱۵۵۸۳۹

آدرس اینستاگرام سالن آرایشی اردم: erdemkiramer_nisantasi

سالن های زیبایی استانبول

آرایشگاه ارهان دلان در بشیکتاش

آرایشگاه ارهان دلان که در منطقه بشیکتاش واقع شده، از دیگر معروفترین آرایشگاه های زنانه در استانبول است. به دلیل برخورداری از کادر مجربی (به خصوص در زمینه مو) براحتی می‌توانید کارهای زیبایی خود را به آن‌ها بسپارید. همچنین از مزیت‌های این آرایشگاه زنانه در استانبول امکان رزرو وقت بصورت اینترنتی و آنلاین است.

آدرس آرایشگاه ارهان دلان: استانبول، بشیک تاش، کوروچشمه، خیابان کیرباش پلاک ۶

تلفن آرایشگاه ارهان دلان: ۹۰۲۱۲۲۵۷۴۶۰۶۰۷+

آدرس اینستاگرام آرایشگاه ارهان دلان: erhandelen

سالن های زیبایی استانبول

آرایشگاه مالی در آوجیلار

آرایشگاه مالی در آوجیلار با تجربه‌ای بالغ بر ۳۵ سال در زمینه مراقبت از بدن، مو و میکاپ صورت خدمات تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. تمام کادر این آرایشگاه دارای مدارک آرایشگری بین‌المللی هستند. لازم به ذکر است که در این آرایشگاه خدمات سولاریوم نیز انجام می‌شود.

آدرس آرایشگاه مالی: استانبول، آوجیلار، خیابان سلوی، مرکز خرید پلیکان، پلاک ۲۵-ای-۲۵

تلفن آرایشگاه مالی: ۹۰۲۱۲۶۲۰۲۶۸۶+

سالن های زیبایی استانبول

خانه زیبایی Bilss Makes

از دیگر بهترین سالن ‌های زیبایی استانبول، خانه زیبایی Bilss Makes هست که در منطقه بی اوغلو قرار دارد. این سالن زیبایی با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، روش‌های خدماتی خود را همیشه بروز نگه داشته و خدمات آن شامل کوتاهی و رنگ مو، مانیکور و پدیکور، خدمات پوستی مانند لیفتینگ صورت، خدمات لیزری با بهترین دستگاه‌ها، خدمات ماساژ و مراقبت از پوست بدن و همچنین خدمات آرایشی مانند آرایش عروس و آرایش خاص برای مهمانی‌ها می‌شوند. همچنین خانه زیبایی Bilss Makes در استانبول دارای چندین شعبه است.

آدرس خانه زیبایی Bilss Makes: استانبول، منطقه بی اوغلو، محله کول اوغلو، خیابان سیراسلویلر، شماره 34433-a70

شماره تلفن خانه زیبایی  Bilss Makes: ۰۰۹۰۲۱۲۲۴۳۸۹۱۱

آدرس اینستاگرام Bilss Makes:

blisshairstudioel

صندلی

آرایشگاه بایرام بال در بایرام پاشا:

آرایشگاه بایرام بال از بزرگترین مراکز زیبایی زنجیره‌ای در ترکیه بوده و بخصوص در زمینه امور مربوط به مو بسیار معروف است. البته خدمات برخی شعبات بایرام بال علاوه بر خانم‌‌ها،  مختص به آقایان نیز ارائه خواهد شد. در صورتی که به دنبال بهترین آرایشگاه در استانبول هستید بایرام بال انتخاب خوبی خواهد بود.

آدرس آرایشگاه بایرام بال: استانبول، بایرام پاشا، کوجاتپه، مرکز خرید فروم استانبول پلاک ۳۴۰۴۵

تلفن آرایشگاه بایرام بال:   ۹۰۲۱۲۴۳۷۰۰۰۱+

آیینه

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *