شبنم نظیف یا مریم رئوف کدامیک بهتر است؟

شبنم نظیف یا مریم رئوف کدامیک بهتر است؟ این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می آید و آن ها همواره در تلاش هستند تا با شناخت این دو آرایشگر معروف، از خدمات ان ها استفاده کنند. شبنم نظیف متولد ۱۷ مردادماه ۱۳۵۶ زاده تهران است و از 9 سالگی به تصاویر مینیاتوری و نقاشی به این سبک علاقه داشت. شبنم نظیف نقاشی مینیاتوری را از پدر خود که در این زمینه حرفه ای بود، آموخت. از سال 1387 کار خود را در زمینه میکاپ در سالن های آرایش شروع کرد. و طی مدت زمان 5 سال فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد و در سال 92 سالن ویس شبنم نظیف و آموزشگاه خودش را در زمینه آرایش و میکاپ عروس راه انداخت. بعد از آن شعبه سعادت آباد را افتتاح کرد. بعد از خدمات لباس عروس شبنم نظیف را راه اندازی کرد.
سپس در سال 95 سالن زیبایی شبنم نظیف سعادت آباد را راه اندازی کرد.

بیوگرافی مریم رئوف

مریم رئوف فعالیت خودش رو از سال 1387 با افتتاح سالن " بانوی الوند " با هدف مدیریت سالن شروع کرده. اما به مرور وارد مسیر میکاپ شد و دوره های این تخصص رو در چند کشور مختلف به خصوص فرانسه گذرانده. و به گفته ی خودش سبک میکاپ و مدیریتش الهام گرفته از صنعت زیبایی فرانسه هست. در سال 1394 شعبه ی دوم سالن خودش رو تاسیس کرد و در حال حاضر دو شعبه در زعفرانیه و اقدسیه ی تهران دارد. بعد از گرفتن بازخورد های خوب از مشتریانش به فکر برگزاری کلاس های آموزشی افتاد، و در سال 1398 آکادمی گریم مریم رئوف رو افتتاح کرد. و آموزش های مبتدی تا تخصصی رو در کلاس های خود دارد.

مریم رئوف

مدل عروس های شبنم نظیف

مدل عروس های شبنم نظیف با توجه به شرایط آنها متفاوت است اما بطور کلی مدل عروس های شبنم نظیف نسبت به دیگر میکاپ ارتیست ها متفاوت است و این تفاوت از نظر بعضی زیبا و از نظر بعضی معمولی است.

مدل عروس شبنم نظیف در سالن ویس از نظر کاربران برسی شده که پیشنهاد میکنیم نظرات کاربران در بخش انتهایی این مقاله را حتما بخوانید و اگر شما هم تجربه آرایش توسط شبنم نظیف را دارید از طریق بخش دیدگاه منتشر کنید.

سلبریتی ها در سالن مریم رئوف

خیلیا دلیل قیمت بالای میکاپ مریم رئوف رو حضور بازیگران و سلبریتی ها میدانند. سالن مریم رئوف مقصد خیلی از هنرپیشه های زن ایرانی هست و بازیگرانی مثل نیوشا ضیغمی، لیلا اوتادی، کمند امیر سلیمانی، لیندا کیانی، پرستو صالحی، مریم امیرجلالی، بهاره رهنما و فاطمه گودرزی و غیره برای انجام امور ارایشی خود به این سالن میروند.

مریم رئوفمریم رئوف

فعالیت کدام یک در فضای مجازی موفق تر بوده؟

مریم رئوف با تبلیغات رسانه ای و فعالیت های مجازی توانسته تقریبا 350 هزار فالوور برای پیج اینستاگرامش بدست بیاورد، و با بلاگر های معروفی مثل صدف بیوتی در ترکیه همکاری کرده. وهمچنین با میکاپ بهاره رهنما برای مراسم ازدواجش و حاشیه های این مراسم شناخته تر شده. مریم رئوف در پیج اینستاگرام خود آموزش ها و اطلاعات کافی در مورد میکاپ و زیبایی و همچنین مراقبت از پوست و مو را به اشتراک می گذارد.

مریم رئوف

اما تا چه اندازه می توان به آرایشگاه شبنم نظیف اعتماد کرد و برای یک شب خاص پوست و زیبایی خود را به دست آرایشگاه شبنم نظیف سپرد؟
این سوالی است که بسیاری از مخاطبین در مورد آن دارند و تنها راه اعتماد آنها مطرح بودن ارایشگاه زیبایی شبنم نظیف است و به لطف تیم مارکتینگ این آرایشگر توانسته جایگاه خوبی در شبکه های اجتماعی پیدا کند و  با پست کردن عکس های قبل و بعد مشتریان خود توانسته بیش از یک میلیون فالوور در پیج اینستاگرامش داشته باشد.

جهت تبلیغات در این صفحه با ما تماس بگیرید

خدمات سالن آرایش مریم رئوف

پکیج های متفاوتی رو برای عروس ها دارند که گران ترین آنها پکیج وی ای پی عروس هست که از دو هفته قبل از مراسم پوست و مو عروس رو اماده میکنند، از خدمات دیگر میتوان گریم و کانتورینگ صورت، گریم و آرایش عروس، آرایش و استایل مو، اصلاح و قرینه سازی ابرو، هاشور ابرو، اکستنشن مژه، اکستنشن مو، خدمات ناخن، رنگ و لایت، اپیلاسیون، پاکسازی پوست، صافی دائم مو و برزیلین را نام برد

 

قیمت عروس شبنم نظیف چقدر است؟

قیمت عروس شبنم نظیف با توجه به نوع آرایش و اینکه خود شبنم نظیف انجام دهد یا مربیان ایشان متفاوت است. مقدار مواد استفاده شده برای آرایش در قیمت عروس شبنم نظیف تاثیر گذار است که حدود 30 الی 40 درصد میتواند روی قیمت آرایش عروس تاثیر بگذارد.

از موارد دیگر قیمت عروس شبنم نظیف میتوان به حضور ایشان در محل زندگی شما نیز اشاره کرد. بطور مثال اگر ایشان به محل زندگی شما که شهر دیگری باشد، بیاد هزینه ها به مراتب بالاتر خواهد بود.

سبک آرایش مریم رئوف و قیمت آن چطور است؟

سبک ارایش مریم رئوف بسیار لایت و طبیعی هست و به گفته ی خودش زیبایی رو در سادگی میبینه، ولی مشتری ها از ماندگاری آرایش خود چندان رضایت نداشتند و طبق گفته ی مشتریان بعد از پرداخت مبلغ بالا ی آرایش با خود مریم رئوف ایشان فقط برای انجام آرایش چشم آمدند و بقیه ی آرایش رو به دست افراد دیگر سپردند و این باعث نارضایتی آنها شد.

قیمت آرایش با خود مریم رئوف ۶ میلیون و با دخترشان ۴ میلیون هست.

فیلم عروس های شبنم نظیف

در این بخش فیلم عروس های شبنم نظیف رو برای شما قرار دادیم تا بتوانید دید بهتری به نحوه آرایش و مقدار تغییر عروس های شبنم نظیف پیدا کنید.


عکس سالن و نمونه کار شبنم نظیف

در این بخش عکس شبنم نظیف و عکس سالن ویس شبنم نظیف را برای شما قرار دادیم تا با شبنم نظیف و سالن آرایش ویس شبنم نظیف بیشتر آشنا شوید.

نمونه کار شبنم نظیف

 

عکس سالن و نمونه کار مریم رئوف

سالن مریم رئوف

شبنم نظیف

 

آدرس ارایشگاه مریم رئوف

شعبه 1: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی خیابان ب، بن بست هشتم، پلاک 3، طبقه اول/ شماره تلفن:02122042737

شعبه 2:تهران، اقدسیه، موحد دانش، مجتمع پلاتین صاحبقرانیه/ شماره تلفن: 02122828100

آدرس ارایشگاه شبنم نظیف

سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، بین خ ۱۵ و میرزایی، بین بانک ملل و شیرینی الف، طبقه ۲ و ۴ / شماره تلفن: 09120331182

اینستاگرام شبنم نظیف

جهت مشاهده نمونه کارهای شبنم نظیف، به آدرس پیج اینستاگرام شبنم نظیف در لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.instagram.com/shabnamnazif/

 

نظرات و تجربه هاتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

3.8/5 - (16 امتیاز)

49 پاسخ به “شبنم نظیف یا مریم رئوف کدامیک بهتر است؟”

  1. فاطمه گفت:

    من هم قبل از اینکه باهاش قرارداد ببندم خیلی ازش بد شنیدم و با خودم میگفتم چون کارش خیلی خوبه پشتش بد میگن که مشتریاش کم شن ولی روز عروسی حرفایی که درموردش میزدن بهم ثابت شد،روز بازدید عروس که رفتم خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد بودن و آفر هم گذاشتن بودن بخاطر بازدید عروس و دوتا اشانتیون هم برای کسایی که اونروز قرارداد میبستن گذاشته بودن که به هرکی یکیشو میدادن،من اون روز از ذوقم اولین نفر قراردادبستم باهاشون وچون اولین نفر بودم هردوتا اشانتیون ینی فوم بدن و لنز رو بهم دادن،وچون تو تایم کرونا بود وعروسی ها تایمش معلوم نبود لفظی میگفتن که این قرارداد تا ۲ سال اعتبار داره،من یکسال بعد برای عروسی بهشون پیام دادم که جواب نمیدادن و یه سری اینجوری اذیتم کردن که مجبورشدم حضوری برم ببینم چرا جوابم ونمیدن،که رفتم وقراردادمم دیدن و گفتن اوکیه واسه دو روز قبل مراسم بیا که کارای قبل مراسم و انجام بدیم،منم اونروز رفتم،اما یهو گفتن خانم نظیف دیگه بااین قیمت کار نمیکنن ویا باید پول بیشتر بدین یا یکی دیگه آرایشت کنه،که منم گفتم یکی دیگه آرایش کنه،بگذریم خیلی اتفاقای دیگه افتاد تو اون دوروز که خیلی طولانی میشه بگم،روز عروسی زودتراز تایمی که گفتن رسیدم ولی خود آرایشگرنیومده بود،و اون روز ۲ ساعت دیرتر از تایمی که قرار بود کارم تموم شه،کارم تموم شد،آرایشم تو آتلیه به راحتی پاک میشد واصلا دوام نداشت و موهامم بااینکه کار خاصی نکرده بود،وپایین موهام و فر کرده بود،همون فر هاهم بازشدن تو آتلیه و یذره تافت نزده بودکه حالتش بمونه حداقل.حرف زیاد دارم از این خانوم و آرایشگاهش اما دیگه اینجا جاش نیست خیلی طولانی میشه

  2. رستا ریحانی گفت:

    من خودم سالهاست که در امر آموزش و خدمات ارایشی و پیرایشی فعالم، همیشه سعی کردم هم تو آموزش و هم خدمات بهترین باشم و مشتری با رضایت از سالن یا اموزشگاهم بیرون بره، نمیدونم امثال مثل اینها که اسم خودشون رو مربی و ارایشگر گذاشتن چطور میتونن با کلاشی و ازبین بردن اعتماد مردم اسم در کنن و بازهم روپا باشن، شاید آدمهای معمولی مثل ما که با زحمت پول حلال در میارن یه جای کارشون میلنگه، انگار تو این وانفسا هیچکی صداقت و راستی رو قبول نداره

  3. انجل گفت:

    واقعا کارش افتضاح خواهرم رفت پیشش خراب کرد دوباره رفت سالن منطقه خودمون کارشون از بد هم بدتره وقتی نتونست یه دختر17ساله رو زیبا درست کنه زشت کرد اسم خودشو میزاره میکاپ ارتیست! باید بزار دلقک ارتیست

  4. شراره گفت:

    دوبار تا حالا گول خوردم. شبنم نظیف که فقط ادا اصول بلده و اینکه تظاهر کنه که من با کلاسم. کارشم افتضاحه. من تو خونه آرایش میکردم بهتر میشدم تا پیش اون. ضمن اینکه به شدت کلاهبرداره
    چند برابر جاهای دیگه پول میگیره و لوازمشم اصلا اصل نیست و قلابیه
    بعد میکاپش کل صورتم جوش شده بود.
    بنظرم که افتضاحه بازم خود دانین
    میتونین گول این تبلیغات پوچ رو بخورین

  5. اتنا گفت:

    توروخدا من دنبالم ارایشگاهم بگین کجا برم

    • آترین بزازیان گفت:

      سلام دوست گرامی، شما می توانید با بررسی نمونه کارهای این دو میکاپ آرتیست، قیمت، دسترسی، رضایت مشتریان و صد البته برخورد هریک از آن ها، بهترین میکاپ آرتیست را برای شب عروسی خود انتخاب کنید.

    • آترین بزازیان گفت:

      توصیه دوم ما به شما این است که حتما به صورت حضوری به سالن زیبایی این دو عزیز مراجعه کنید و سعی کنید که حتما آن ها را ببینید.

    • ناشناس گفت:

      Sarahosseini

  6. ندا رضازاده گفت:

    من خیلی تحقیق کردم، ولی این دوستان بیشتر برند شده اند. سالن زیبایی نیلسا پیش پرستو جون رفتم، خیلی رفتار و منش بهتری داشتند. از میکاپم هم راضی بودم

  7. الناز گفت:

    من برای عروسیم رفتم پیش شبنم نظیف، نظرات مختلفی میدادن، برای همین با نگاه مثبتی نرفتم
    اما با نگاه من کارش و نوع رفتار پرسنلش خوب بود
    شبنم نظیف کارش لاکچریه پول لاکچری هم میگیره
    من فکر میکنم نظرات بواسطه قیمته

  8. آرزو گفت:

    من برای عروسی برادرم رفتم پیش شبنم نظیف هم برای عروسمون و هم من آرایششون خوب بود و تا آخره شب آرایش دووم اورد.

    • ندا گفت:

      منم عروس نظیف بودم اصلا تا ب تالار برسم هم ارایشم دووم نیاورد از ی طرفم من موهام بلنده موی باز موج دار میخواستم ک ۴ تومن هزینه اضافه ازم خواستن

  9. ناشناس گفت:

    آرایشگاه شبنم نظیم بسیار کلاهبردار است اول با یک قیمت قرارداد مینویسد بعد دو برابر قیمت میگیرد بخصوص عکاس و فیلمبردارهایی که معرفی میکند 1000 برابر خودش کلاهبردار و دروغگو هستن

  10. ناشناس گفت:

    میکاپش افتضاحه این سالن ،و خودشون انجام نمی‌دن همه رو ،و اخلاق خوبی ندارن ،لطفا گول تبلیغات الکی رو نخورید

  11. م گفت:

    منم مثل ۹۹ درصد بقیه وقتی با شبنم صحبت کردم خیلی خوشم نیومد خود برتر بینی زیاد داشت و واقعا با مجازیش زمین تا اسمون فرق داشت

    • ناشناس گفت:

      دقیقا همینطور من برای آپدیت میکاپ رفتم کلی تبلیغ و اینا دو ساعت نشد ۱۰ م آپدیتی گرفت
      خودش پنج دقیقه آموزش نداد
      من راضی نیستم ازشون و ب خدای خودم سپردمشون
      چون من با کلی کار و زحمت جمع کردم
      اینجوری پولم …

  12. ناشناس گفت:

    دوستان من برا اموزش رنگ و لایت و کراتین مبتدی بنظرتون پیش نظیف برم یا رئوف؟

  13. ناشناس گفت:

    واقعا شبنم نظیف یه کلاهبرداره خیلی حرفه ایه .من واسه اموزش امسال رفتم پیشش.آموزششون کاملا ابتدایی بود.هرکدوم از بچه های گروه ازش سوالی درمورد آرایش میپرسیدن میگفت با صندوق هماهنگ کنید
    من واقعا پشیمونم بابت پولی که بابت اون آموزس افتضاح هزینه کردم

  14. ناشناس گفت:

    گول اون چهره خندونش رو تو اینستا نخورین.من واسه اموزش رفتن پیشش واقعا افتضاح بود.تا یکی ازش سوال میپرسید میگفت باید با صندوق هماهنگ کنید.خیلی بداخلاق و پولکی

  15. ناشناس گفت:

    كار شبنم نظيف به نظرم عالي
    چون ارايشم تا شب تكون نخورد
    خيلي راضي بودم

  16. ناشناس گفت:

    من براي عروسيم تحقيق كردم
    كلا كار هر ميكاپ كار سليقه اي و نمي شه نظر
    مواد شبنم نظيف عالي موند رو صورتم
    خدايي ارايشم تا شب تكون نخورد
    در كل خيلي راضي بود

  17. ژاله گفت:

    به نظر من شبنم نظیف کلاهبردار عروس خانمها حواستون جمع باشه حدود یک سال ونیم پیش برای عروسی دخترم خودم و دخترم رزرو کردیم و پیش پرداخت نفری یک میلیون دادیم عروس ۴ میلیون با تخفیف کادر درمان حالا که رفتیم برای وقت عروسی میگن مواد گران شده و خانم نظیف درست نمیکنن شما باید پول بدهیدالبته این حرف را دو روز به عروسی گفتن هفته قبلش که رفتیم تاریخ عروسی را گفتیم هیچ چیزی به ما نگفتن ما را در منگنه گذاشتن من که خودم کنسل کردم رفتم گیوا خیلی هم خوب بود ولی دخترم به دلیل اینکه پولمان پس نداد مجبور شد بره پیش دستیارش پس گول لایو گذاشتن را نخورید

  18. لیلا گفت:

    گول مهربونیشو نخورین برای عروسیم گفت میشه 8 تومن، ولی وقتی رفتم اونجا گفت 13ملیون. گریمو در آورد با این حرفش! ولی نرفتم و همون بیعانه 1میلیون تومنی رفت تو جیبش. همسرم که اومد بیعانه رو پس بگیره ولی با کمال پررویی پس ندادن و با دعوا از آرایشگاه شبنم نظیف اومدیم بیرون.

  19. ناشناس گفت:

    از دیزاین سالن کارش معلومه که خیلی بی سلیقه است و میخواد ادای میکاپ ارتیست های حرفه ای رو دربیاره .

  20. سحر گفت:

    توروخدا هیچکس به سالن شبنم نظیف اعتماد نکنه،هیچکس گول صدای مهربون تو فیلماشو نخوره،اون یه ادم فوق العاده بد اخلاقه ک حتی فکرشم نمیکنید،اننننقد پول براشون مهمه ک‌به چشم دیدم چقد اشک عروساشون درومده روز عروسی ک مثلا فک کردن ارایششون ۸تومن میشده و اومدن بعد ارایش بهشون گفتن۱۵
    واسه اموزشم افتضاااااحه ،عروس میکاپ میکنه میگه شما نگاه کنید متوجه شدین ک شدین نشدینم جای اعتراض نداره،بقران عین حقیقت رو گفتم من زندگیمو ب بهونه اموزش پیش شبنم نظیف باختم توروخدا گول تبلیغات رو نخورین،تحقیق کنید،اون سالن انننقد شلوغه ک هیچ وقتی برا کاراموزا ندارن و بعد کلاس مجبورشون میکنن بیان جلو دوربین و بگن ک راضین،عروسا رو هم فقط چشم و ابروشون رو خودش ارایش میکنه

    • هلیا گفت:

      سحر جون مرسی که اطلاع رسانی میکنی عزیز،من میخاستم از شهرستان بیام پیش شبنم نظیف برا دوره آموزشی ولی نظراتو ک خوندم هیچکی راضی نیست..عزیزم من کدوم آموزشگاه بیام تهران بنظرت ؟

      • پریسا گفت:

        عزیزم لی لی مافی خیلییییی کارش عالیهههه هم برای اموزش هم عروسای
        انقدر برندایی که استفاده میکنه خوبه به هیچ عنوان تکون نمیخوره
        اموزشاشم عالیه
        خیلییی خیلیی هم خانم خوش اخلاقیه

  21. یلدا گفت:

    من پیش شبنم نظیف دوره ۰تا ۱۰۰ میکاپ رو رفتم،اصلاااااا راضی نبودم، نه فیلم میشه گرفت، نه عکس، نه کلاس جایی بود که تمرکز داشته باشیم، مدام کارکنای سالن در رفت و امد، نه ویدیو پروژکتور داشتن، و متاسفانه نه رفتار حرفه ای و اخلاق خوب، نه خودشون نه دستیاراشون روز تمرین با مدل بالای سر هنر جوهاشون بودن. از یه گروه ۹‌ نفره همه ناراضی بودیم. تجربه گرونی برای همه ما شد. اصلا گول تبلیغات اینستاشون رو نخورید.

  22. sara گفت:

    من برای آرایش لایت سالن زیبایی شبنم نظیف رفتم و راضی بودم.

  23. ناشناس گفت:

    کار خانم نظیف بسیار معمولیه گول تبلیغات رو نخورین عروسی که پریشب دیدم وبابت کارشون هجده میلیون گرفتن واقعا معمولی بود عروس ساده اش قشنگتر بود به خدا این پولها حرومه

  24. کیمیا گفت:

    من برای عروسی خواهر میکاپ ویژه برداشتم که بهم گفتند گریم هم انجام می شود. در صورتی که اصلا گریم نبود ویه آرایش ساده انجام دادند وکلی از من پول گرفتن واقعا دزد هستند.

  25. سمیه گفت:

    افتضاح ترین جایی که میتونستم برم سالن شبنم نظیف بود خیلی پشیمون بودم

  26. محمدی گفت:

    من پیش خانم نظیف دوره دیدم .خودشون ۱۲ تومن میگیره وکاریاد کارآموزاش میده ،دستیاراش ۵میگیرن ومن بنابه شرایطی مجبورشدم زیرنظرخودشبنم دوره ببینم، ک ایشون فقط سایه وابرو رویادمادادبقیه رو همکاراش اموزش دادن .یعنی من بخاطر یه سایه وابرو ۷میلیون بیشترداده بودم که واقعا ازحماقت خودم واینکه ایشون همه رو احمق فرض میکنه ناراحتم.کل کلاسام ۴جلسه ،۸ساعت شد۱۲تومن.
    تحت هیچ شرایطی باخودشون دوره نبینید.عروساشم فقط سایه وابروشو خودش میکشه .بادستیاراش قراردادببندید

  27. الیناآگاه گفت:

    ببخشید یک شب آرایش میکاب خیلی ویژه ویژه چقدره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • زهرا گفت:

      سلام من سالن خانوم شبنم نظیف رفتم برای رنگ و تتو ابرو خیلی افتتضاح کار کردن و رازی نیستم فقط پول میگیرن خواهشا گول این فیلمارو نخورید.

      • ناشناس گفت:

        سلام خسته نباشید واقعا راست میگین جلوی دوربین که خیلی عالی هست کاراشون نمیدونم با فیلتره یا بی فیلتر

  28. فاطمه گفت:

    من برای نامزدیم رفتم آرایشگاه شبنم نظیف
    اون روزی که من رفتم خودشون میگفتن ۳۰ تا عروس دارن و انقدر سرشون شلوغ بود که خودشونم خسته بودن
    در کل از میکاپشون راضی بودم ولی به نظرم باید اولش میگفتن که خود شبنم فقط زیر سازی صورت و سایه چشم رو انجام میده…

  29. نگار گفت:

    سلام من یه سوال از کسانی که رفتن سالن ویس شبنم نظیف داشتم. اینکه اگر بخوام روز عروسیمون ایشون یه نفر از مربیانشون رو بفرستن تا اخر مراسم عروسیمون باشه که اگر آرایشم ایرادی پیدا کرد ترمیم کنه، آیا میفرستن؟ چون یکی از دوستام این مشکل براش پیش اومده بود و متاسفانه ارایشگر نبود که ترمیم کنه آرایشش رو و خیلی ناراحت بود سر این موضوع. ممنون میشم راهنمایی کنید.

  30. بهاره گفت:

    من هم برای شب عروسیم آرایشگاههای زیادی رو دیده بودم، اما دوستام میگفتن شبنم نظیف کیفیت لوازم آرایشش از سالن های دیگه بهتر و مطمین تره. پک آرایش ۳۵۰۰ با خود ایشون رو برداشتم و بطور کلی راضی بودم. فقط سایه ی چشم و ابرو رو خودش میکشه و بقیه کارا رو مثل آرایش صورت ، خط چشم و غیره را آرایشگرای دیگه زیر نظر ایشون انجام میدن که من نمیدونستم این موضوع رو.
    اگه میدونستم کلا آرایشم رو با آرایشگرهای دیگه بر میداشتم ، چون اختلاف قیمت خیلی زیاده

  31. مونا گفت:

    من برای عروسیم با کلی هماهنگی وقت قبلی رفتم شبنم نظیف، میکاپی که روز عروسی من تحویل من دادن افتضاح ترین حرکتی بود که ارایشگر می تونست بزنه. اصلا راضی نبودم واقعا پشیمونم

  32. عرفانه گفت:

    شبنم نظیف اصلا کارش تاپ نیست فقط با دوربین و نورپردازی که میکنه میخواد نشون بده کارش متفاته ولی واقعا خیلی تاپ نیست و طبق تجربه ی من از سالن نظیف فقط تبلیغاته و پول اضافه چندبرابری نسبت به جاهای دیگه میگیره که در قبالش کار بیشتری انجام نمیده. لطفا گول تبلیغاتش رو نخورید و بیشتر تحقیق کنید.

    • ناشناس گفت:

      کاملا درسته منم در دوره آموزشی شرکت کردم اصلا توی کلاس آنقدر شلوغ و رفت وآمد پرسنلش هست که تمرکز نداشتیم
      لطفاگول تبلیغاتش رو نخورید
      فیلم و عکس هم نمیشه گرفت
      توی کلاس بر خلاف اینستا اخلاقش صفر صفر این نظر همه بود

      • نهال گفت:

        من که اصلا از کار شبنم نظیف راضی نبودم حتی از قبلمم زشت ترم کرد از من ۱۲میلیون گرفت گفت خود شبنم نظیف درست میکنه ولی شبنم نظیف اصلا درستم نکردفقط چند دقیقه به چشمم یه سایه زشت مشکی زد تا به جشنم نرسیدم تمام ارایشم ماسید مجبور شدم برم ارایشگاه منطقه خودمون دوباره درست شم همه ی کاراش افکته واسه هر چیزیم پول جدا میگیره من موقعی که از ارایشگاه امدم بیرون بجای ۱۲میلیون ۱۷میلیون خالی شدم

  33. مرجان گفت:

    من قبل عروسی خیلی تحقیق کردم و خیلی سالنای مختلف رفتم و در نهایت فریال سلمانی رو انتخاب کردم. کارش واقعا خوبه، خیلی لایت ارایش میکنه. شبنم نظیف آرایشاش تنده من نمیپسندم این حجم آرایشو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *