چگونه با لیفت پوست صورت جوان تر شویم؟

چهره و زیبایی پوست از گذشته تا به امروز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که در این میان بسیاری از خانم ها در تلاش هستند تا پوستی زیبا و چهره ای جوان داشته باشند. همانطور که همه ما میدانیم با بالا رفتن سن پوست افراد در تمامی نواحی بدن او شل شده و از حالت سفت خود درمی آید. شل شدگی پوست سبب ایجاد چین و چروک های فراوان در نواحی مختلف بدن می شود. ایجاد چین و چروک در نواحی چون صورت و گردن در خانم های میانسال می تواند برای آنها آزار دهنده باشد. بنابراین بسیاری از خانم ها از همان سنین جوانی قبل از سی سالگی تلاش می کنند تا با مصرف کردن برخی از کرم های لیفت صورت و رسیدگی به پوست خود، چین و چروک های پوست صورت خود را در سنین میانسالی کاهش بدهند. حال ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با روش های لیفت پوست صورت آشنا کنیم، تا شما بتوانید به راحتی از زمان جوانی از بروز بسیاری از چین و چروک های روی پوست خود در سنین میانسالی پیشگیری کنید.

لیفت پوست صورت

چگونه می توانیم از سنین جوانی لیفت پوست را انجام دهیم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از خانم های جوان پیش می آید این است که از جوانی چگونه می توانند از بروز چین و چروک بر روی پوست خود جلوگیری کنند؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است بدانید که در سنین 20 سالگی تا 30 سالگی پوست صورت شما در بهترین حالت خود قرار گرفته است و شما نیازی به جراحی های زیبایی برای از بین بردن چین و چروک صورت خود ندارید. بهترین کار در سنین جوانی برای کند کردن سرعت پیر شدن پوست این است که شما از کرم های لیفت پوست صورت، کرم های ضد آفتاب و کرم های ضد چروک برای این کار استفاده کنید. داشتن یک رژیم غذایی متناسب با شاخص توده بدنی شما می تواند به جوان شدن پوست شما کمک کند. بنابراین از همان سنین جوانی هوای پوست خود را داشته باشید تا در سنین میانسالی مانند 20 سالگی خود پوست شادابی داشته باشید.

استفاده از ماسک صورت

لیفت پوست صورت به چند روش صورت می پذیرد؟

بسیاری از خانم ها پس از گذراندن سنین جوانی پس از اینکه چین و چروک های متعددی را بر روی پوست صورت خود مشاهده کردند، تلاش می کنند تا با استفاده از روش های لیفت پوست چین و چروک های صورت خود را از بین ببرند. حال شما می توانید به دو روش کلی این کار را انجام دهید. لیفت پوست صورت به دو روش با جراحی و بدون آن انجام می پذیرد. شما برای اینکه راحت تر تصمیم بگیرید که کدام روش برای لیفت صورت شما مناسب است، می توانید با مراجعه به پزشک مربوطه مطمئن ترین راه را برای لیفت صورت خود انتخاب کنید.

روش های لیفت پوست صورت بدون جراحی

در بسیاری از موارد می توان بدون هیچگونه جراحی لیفت را انجام داد. حال اگر این کار را از سنین جوانی شروع کنید می توانید با بهبود رژیم غذایی خود، کاهش استرس و استفاده از روغن هایی چون روغن آرگان و روغن عود به کند شدن روند پیری پوست صورت خود کمک کنید. در این میان استفاده از ماسک های طبیعی چون سفیده تخم مرغ نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی پوست شما بگذارد. حال اگر بخواهیم از روش های خانگی خارج شویم روش های دیگری نیز وجود دارد که باید توسط افراد متخصص انجام شود تا پوست شما حالت نرمی نداشته باشد.

  • استفاده از هایفوتراپی
  • لیفت با استفاده از دستگاه RF
  • کمک گرفتن از نخ برای سفت شدن پوست
  • سفت کردن پوست صورت از طریق تزریق چربی

استفاده از هایفوتراپی برای لیفت صورت

استفاده از روش هایفوتراپی می تواند به شما کمک کند تا به راحتی لایه های عمیق پوست شما با روش انعقاد گرمایی سفت شده و لیفت صورت اتفاق بیفتد. استفاده از این روش می تواند تا مدت 9 ماه سبب شود که پوست شما سفت شده و از همه مهمتر دیگر چین و چروکی بر روی پوست شما ایجاد نشود. این روش می تواند توسط امواج فراصوت کلاژن موجود در پوست را تحریک کند، تا روند پیر شدن پوست دیرتر اتفاق بیفتد.

استفاده از هایفوتراپی

لیفت با استفاده از دستگاه RF

دستگاه RF می تواند با انتشار امواج رادیویی با طول موج مناسب به اعماق پوست شما، با تحریک کردن بافت های پوست مانع از تسریع پیری پوست شما شود.

کمک گرفتن از نخ برای سفت شدن پوست

سفت کردن پوست با نخ می تواند بدون هیچ برشی انجام شود و عمدتا این روش لیفت با نخ هایی انجام می شود که مانند نخ بخیه قابل جذب بوده است. این نخ ها عمدتا در زیر پوست کار می شوند که در معرض دید نباشند، و از همه مهمتر پس از مدتی جذب پوست شوند.

سفت کردن پوست صورت از طریق تزریق چربی

بسیاری از پزشکان ترجیح می دهند که این روش را برای مراجعه کنندگان خود انتخاب کنند. روش تزریق چربی یکی از روش هایی بوده است که سبب شده چربی اشباع در بدن شما در هر ناحیه ای که قرار دارد، توسط ساکشن بیرون کشیده شود و به محلی که پوست شما دچار چین و چروک شده است تزریق شود، تا پوست شما سفت شود.

بنابراین:

پیری یکی از حقایق زندگی ما است و می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی طاهر و زیبایی ما بگذارد. بنابراین بهتر است که ما از همان سنین جوانی با انجام دادن برخی از کارهایی که در خانه امکان پذیر است نسبت به لیفت پوست صورت خود اقدام کنیم. حال در برخی از شرایط بسیاری از پزشکان می توانند با دستگاه های پیشرفته خود، به لیفت و سفت شدن پوست صورت ما کمک کنند.

 

 

 

 

 

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *