میکروبلیدینگ ابرو خوبه؟

اگر بخواهید از روش های زیبایی ابرو برای تغییر چهره خود کمک بگیرید، بهتر است بدانید که میکرو بلیدینگ ابرو می تواند برای شما یک گزینه خوبی به شمار برود. همانطور که می دانید داشتن ابروهای پر و زیبا آرزوی هر خانم امروزی به شمار می رود ولی متاسفانه عوامل زیادی از جمله ارث، آلودگی هوا، تغذیه و استرس مانع از رشد خوب ابرو در خانم ها شده است. از این رو برای تحقق این آرزو باید دست به دامن میکروبلیدینگ و یا فیبروز ابرو شد. در واقع میکروبلیدینگ یکی از روش های نوین بوده که در آن با استفاده از یک قلم مخصوص که به جنس تیتانیوم است می توان بر قسمت های خالی ابرو رنگدانه ها را تزریق کرد. برای اینکار قلم تیتانیومی باید دارای سری باشد که به 12 تا 15 عدد سوزن بهداتی یکبار مصرف تجهیز شده و سپس با آغشته شدن آن به  رنگدانه ها می توان خطوط عمقی بر روی لایه های زیرین ابرو کشید.

میکروبلیدینگ ابرو خوبه؟

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

شما می توانید با ساتفاده از میکروبلیدینگ ابروهای خود را پرپشت و طبیعی کنید ولی آیا می توان این روش را با فیبروز ابرو ادغام کرد؟ در پاسخ باید گفت بله، شما می توانید با استفاده از مواد فیبروز میکروبلیدینگ را انجام دهید. در واقع فیبروز ابرو نسبت به میکرو بلیدینگ ماندگاری بیشتری داشته و دلیل این امر نیز استفاده از مواد ماندگارتر و نفوذ آن ها به لایه های زیرین ابرو است. از این رو شما می توانید به روش میکروبلیدینگ و با استفاده از مواد فیبروز این کار را انجام دهید تا ماندگاری شما بیشتر شود. در نظر داشته باشید که در این دور روش از یک بی حسی موضعی استفاده می شود چراکه سوزن های میکرو بلیدینگ تا لایه های زیرین پوست نفوذ می کند از این رو برای کاهش درد، باید از بی حسی های موضعی استفاده شود.

قیمت میکروبلیدینگ ابرو

به یاد داشته باشید که هرگونه روش زیبایی ابرو هزینه های زیادی بر روی دست شما خواهد گذاشت. چراکه این روش ها تنها به یک باز انجام دادن آن منتهی نمی شود و باید در چند مرحله ترمیم شده و برای ریمو آن نیز هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. از این رو اگر به دنبال یک راه ارزان برای زیبایی ابروان خودهستید، بهتر است از این روش ها برای زیبایی ابروهای خود استفاده نکنید. به طور کلی قیمت میکرو بلیدینگ تا حد زیادی به سالن زیبایی که برای اینکار انتخاب می کنید بستگی دارد. از این رو اگر در محله های بالا شهر ساکن هستید، قطعا هزینه بالاتری را برای میکروبلیدینگ ابرو پرداخت خواهید کرد. از طرفی فردی که اینکار را برای شما انجام می دهد براساس میزان مهارت و سرعت خود، هزینه ای را در نظر داشته که شما باید آن را پرداخت کنید. از این رو بهتر است پیش از مراجعه برای فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو به این نکات توجه داشته باشید. به طور میانگین در محله های مرفه نشین تهران هزینه این روش زیبایی به شرح زیر است.

  • هزینه میکروبلیدینگ 26000000
  • هزینه ترمیم به ازای هر جلسه 400000
  • هزینه ریمو میکروبلیدینگ 24000000
  • هزینه ریمو جلسه بعد 12000000

قیمت میکروبلیدینگ ابرو

عوارض میکروبلیدینگ ابرو

همانطور که میدانید تمامی روش های زیبایی ابرو در کنار اینکه می تواند به تغییر چهره شما کمک کند می تواند سبب شود تا عوارض غیر قابل جبرانی در نواحی چشم، پلک و ابروی شما ایجاد شود. از این رو بهتر است پیش از انتخاب هریک از این روش ها با عوارض احتمالی آن آشنا شده تا در صورت بروز هریک از این مشکلات سریعا به پزشک متخصص مراجعه نمایید. توصیه ما این است که اگر چشم های حساس، پوست ملتهب، پوستی که دارای خشکی است، پوستی که قرمز است و به طور کلی پوستی خشک دارید، از انجام دادن این روش ها منصرف شوید. ولی اگر با این تفاسیر همچنان هم مشتاق انجام میکروبلیدینگ هستید به شما توصیه می کنم که حتما اینکار را در یک کلینک زیبایی تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید. چراکه یک پزشک با توجه به شرایط و نوع پوست شما می داند که اینکار را به چه صورت باید انجام دهد. به طور کلی عوارض احتمالی میکروبلیدینگ به صورت زیر است.

  • آلرژی
  • عفونت
  • قرمزی
  • التهاب پوستی
  • خارش شدید
  • درد در ناحیه ابرو
  • خشکی پوست

بنابراین از شما می خواهیم که در صورتی که این اتفاق ها برای شما رخ داد، حتما خود را به پزشک برسانید تا روند معالجه شما سریع پیش برود.

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

در همه حال مراقبت از روش های زیبایی ابرو بسیار توصیه می شود. در نظر داشته باشید شما به مدت سه روز به هیچ عنوان نباید از آب برای شستشوی ابروهای خود استفاده کنید. به هیچ عنوان از هیچگونه شوینده صورت ای در این سه روز برای شستشوی صورت و ابروهای خود کمک نگیرید. در این سه روز حمام رفتن ممنوع است. به مدت یک هفته باید از پماد ویتامین آ برای مرطوب و ویتامین رسانی ابرو استفاده شود. بهتر است از یک گوش پاکن برای اینکار استفاده نمایید. شما تا 10 روز نباید آرایش کنید. بهتر است تا 10 روز به استخر و سونا نروید.از کارهای سنگین منزل اجتناب کنید. از کارهایی جون موتور سواری، قایق سواری و سایر کارهایی که در معرض جریان مستقیم باد هستید، جلوگیری کنید. سعی کنید روی صورت و ابروهای خود نخوابید. از روبالشی تمیز برای خوابیدن استفاده نمایید. بهتر است پس از میکروبلیدینگ از غذاهای ادویه دار استفاده نکنید.

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

حسن ختام

میکروبلیدینگ برای تمامی افرادی که ابروهای خالی و کم پشتی دارند مناسب است. ولی باید بدانید که این روش هزینه زیادی دارد و شما برای شروع کار باید 26000000 را کنار بگذارید و برای تثبیت آن نیاز به چند جلسه ترمیم دارید. از این رو این روش زیبایی ابرو گران بوده و اگر به دنبال روش های ارزان هستیدف از سایر خدمات ابرو استفاده کنید. مراقبت های پس از بلید ابرو کمی دشوار است و باید با دقت انجام شود، بنابراین اگر خانه دار هستید این روش را برای زیبایی ابروهای خود انتخاب کنید، چراکه در صورت شاغل بودن مراقبت برای شما سخت خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *