چگونه می توان توسط پارافین تراپی پاهای زیبایی داشت؟

چگونه می توان توسط پارافین تراپی پاهای زیبایی داشت؟ پاها یکی از مهمترین اعضای بدن به شمار می روند که مستقیما در تنش و فشار مستقیم قرار گرفته اند. اگر شما در بیرون از منزل کار می کنید طبیعی است که پاهای خود را با جوراب و کفش بپوشانید، و همین موضوع می تواند سبب تعریق پاهای شما شده و از همه مهمتر خشکی و ترک پا را برای شما به وجود می آورد. حال از گذشته تا به امروز بسیاری از خانم هایی که به ظاهر پاهای خود اهمیت می دادند، تلاش کرده اند تا با امتحان کردن روش های نوین از بروز خشکی، چین و چروک و ترک های کف پای خود جلوگیری کنند. پارافین تراپی یکی از روش هایی بوده است که بسیاری از افراد از آن برای از بین بردن ترک های کف پای خود استفاده می کنند. به طور کلی پارافین می تواند با دمایی که در خود دارد سبب تحریک کلاژن پوست شما شده و روند پیری در پوست را کاهش دهد و از خشکی، ترک و زبری در کف پا نیز جلوگیری کند.

پاهای زیبا

پارافین تراپی چه فوایدی برای پا دارد؟

آیا شما نیز تا به امروز پارافین تراپی نکرده اید؟ اگر جوابتان منفی است بهتر است با خواندن این مقاله و آشنا شدن با فواید این کار، سریعا نسبت به انجام دادن آن اقدام کنید. پا به دلیل تحمل وزن و فشاری که به آن وارد می شود، بیشتر از هر ناحیه ای در بدن در معرض ترک، خشکی و زبری است. بنابراین استفاده از روش های نوین می تواند به شما کمک کند تا از بروز این مشکلات تا حد زیادی بکاهید. به طور کلی پارافین تراپی فواید زیادی دارد که ما قصد داریم تا در این بخش به آن اشاره کنیم.

  • کاهش چین و چروک بر روی پوست پا
  • روشن شدن پوست پا
  • خاصیت مرطوب کنندگی پوست پا
  • رفع تیرگی های روی پوست پا
  • از بین بردن پینه پا

پارافین تراپی زانو با چه اهدافی انجام می شود؟

زانوها یکی دیگر از قسمت های پا بوده که ه شدن در معرض بیماری هایی همچون آرتروز، رماتیسم و دردهای مفصلی است. از طرفی زانو مانند پا نیز در معرض تیرگی قرار گرفته است. حال در این میان این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که آیا پارافین تراپی می تواند به آنها کمک کند تا مشکلاتی چون آرتروز و رماتیسم را در ناحیه زانوی خود برطرف کنند؟ در پاسخ به این سوال می توانیم اینگونه شما را راهنمایی کنیم که پارافین زمانی که در دمای 50 درجه سانتی گراد قرار می گیرد می تواند ذوب شود و رساندن پارافین به دمای ذوب آن و قرار گرفتن آن بر روی پوست پا شما می تواند سبب شود تا این حرارت به عمق استخوان، ماهیچه و بافت پوستی شما رسوخ کرده و سبب شود تا بافت های عمقی پوست شما تحریک شده و روند پیری پوست و ابتلا به بیماری هایی چون آرتروز و رماتیسم به حداقل برسد. حال بهتر است بدانید که شما از این روش می توانید برای از بین بردن تیرگی های دست، صورت و زیر بغل خود نیز استفاده کنید.

پارافین تراپی و پاهای زیبا در سالن های زیبایی

این روزها در بسیاری از سالن های زیبایی پارافین تراپی توسط افراد حرفه ای و مسلط انجام می شود. بنابراین اگر قصد دارید این کار را انجام دهید بهتر است به جای فکر کردن به هزینه آن و انجام دادن این کار در منزل، به یک سالن زیبایی معروف مراجعه کرده و از آنها بخواهید که برای هر یک از نواحی بدن خود که نیاز به پارافین تراپی دارد، این کار را انجام دهید. همانطور که میدانید انجام دادن برخی از کارها مانند پارافین تراپی، پدیکور و کف سابی پا نیازمند فضای مناسب برای انجام دادن این کار بوده است، بنابراین بهتر است که این کارها را در منزل خود انجام ندهید. از طرفی دیگر کسانی که پارافین تراپی را به صورت حرفه ای انجام می دهند می دانند که با توجه به میزان خشکی و تیرگی پوست پا شما، به چند جلسه پارافین تراپی نیاز دارید.

پارافین تراپی در سالن های زیبایی

مراحل انجام دادن پارافین تراپی و پاهای زیبا

در سالن های زیبایی زمانی که می خواهند پارافین تراپی را برای شما انجام دهند، ابتدا پارافین را در دستگاه پارافین تراپی می ریزند تا پارافین در دمای 50 درجه ذوب شود و حرارت بالایی داشته باشد.  حال ما قصد داریم تا در این بخش شما را با مراحل انجام دادن پارافین تراپی آشنا کنیم.

تمیز شدن پا شرط شروع کار

پاهای شما قبل از هرچیز باید شسته شده و خشک شود شستشوی دوم پاهای شما توسط صابون های آنتی باکتریال انجام می شود. تمیز کردن بین انگشتان پا بسیار مهم است و پس از شستشو  با یک حوله نرم پای خود را خشک کنید.

ذوب کردن پارافین

در مرحله بعد شما باید پارافین را در دستگاه ریخته و به دمای مورد نظر آن برسانید. دمای مورد نظر برای ذوب  شدن پارافین 50 درجه سانتی گراد است.

مرطوب کردن پاها قبل از پارافین تراپی

در گام بعدی پاها توسط کرم مرطوب کننده و لوسیون های مخصوص نرم می شود و این کار باید به مدت 10 دقیقه به صورت ماساژ انجام شود، پس از اتمام این مدت پاها آماده پارافین تراپی است.

پارافین تراپی و پاهای زیبا را شروع کنید

تست دمای پارافین بسیار مهم است چرا که سبب سوختگی می شود. پس از تست کردن دمای پارافین پا را داخل پارافین کرده و خارج نمایید، و به مدت 15 ثانیه صبر کنید تا پارافین خود را بگیرد. به این نکته دقت کنید که این کار را باید 6 دفعه تکرار کنید تا پارافین سبب نرمی و از بین رفتن تیرگی های پوست پای شما شود. پس از انجام دادن این مراحل پاهای شما باید داخل یک نایلون قرار گرفته و پس از آن برای از جلوگیری از هدررفت حرارت پارافین پاهای خود را درون جوراب حوله ای بکنید، و 30 دقیقه به پارافین های روی پای خود فرصت دهید تا داخل جوراب و نایلون بماند.

پوشاندن پا با نایلون و جوراب حوله ای

روغن کاری کردن پا فراموش نشود

پس از گذشت 30 دقیقه شما می توانید تمامی پارافین های مالیده شده بر روی پای خود را پاک کنید، پس از انجام دادن این کار بهتر است که با روغن هایی چون روغن بادام وروعن نارگیل سعی کنید تا به مدت 5 دقیقه پای خود را ماساژ بدهید. در نهایت پس از اتمام این مدت بهتر است از یک جوراب نازک برای لطیف ماندن پای خود کمک بگیرید.

پس:

این روزها بسیاری از خانم ها به زیبایی پاهای خود توجه می کنند. حال ترک کف پا، تیرگی در پا و خشکی در پوست سبب شده تا بسیاری از خانم ها به فکر برطرف کردن این مشکلات باشند، حال یکی از روش های کاربردی که به شما کمک می کند تا مشکلات ناحیه پای خود را از بین ببرید، استفاده از پارافین تراپی است. حال اگر قصد دارید پارافین تراپی پا را انجام دهید بهتر است که این کار را به حرفه ای بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *