کاشت بیبی بومر با پودر

همه ما زمانی که خانمی را می بینیم که به زیبایی ناخن های خود توجه دارد ناخودآگاه در ذهن خود برای او ارزش و احترام خاصی قائل می شویم، چرا که همه ما این موضوع را می دانیم که خانمی که به خود می رسد قطعا قابل احترام و ارزشمند است. حال در این میان بسیاری از خانم ها تنها با انجام دادن یک مانیکور ناخن ساده، زیبایی را به ناخن های خود می بخشند و برخی دیگر با انجام دادن کاشت ناخن، این روزها با گسترش نیاز افراد و تنوع سلایق مشتریان، روش های زیادی برای طراحی ناخن های کاشت وجود دارد. کاشت بیبی بومر با پودر یکی از روش هایی بوده که افراد می توانند از طریق آن به راحتی ناخن های خود را زیبا و مدرن کنند. حال اگر قصد دارید با کاشت بیبی بومر با پودر بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

 کاشت بیبی بومر با پودر

مراحل کاشت بیبی بومر با پودر

کاشت بیبی بومر با پودر می تواند به دو روش تیپ گذاری و فرمر انجام شود. هیچ تفاوتی در انتخاب این دو روش و نتیجه آن ندارد، ولی دانستن این موضوع خالی از لطف نیست که استفاده از تیپ برای ناخن ها، می تواند مقاومت بالایی داشته باشد. حال با ما همراه باشید تا بتوانید به راحتی این مراحل را اجرا نمایید.

انجام دادن مانیکور روسی

قبل از اینکه کاشت بیبی بومر را شروع کنید، بهتر است به این نکته توجه کنید که در هر نوع کاشتی انجام دادن مانیکور حرف اول را می زند و شما با انجام دادن ان به راحتی می توانید زیرسازی خوبی را برای بستر ناخن خود فراهم کنید. برای این کار بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که مانیکور روسی به وسیله سوهان برقی انجام می شود و مانند مانیکور ناخن نیاز به فضای خیس ندارد. از این رو استفاده از این روش برای افرادی که می خواهند کاشت انجام دهند توصیه می شود. برای این کار شما می توانید با استفاده از سر سوهان های مخصوص برای مانیکور روسی به راحتی تمامی کوتیکول های اضافی اطراف صدف ناخن را از بین ببرید.

انجام دادن مانیکور روسی

تیپ گذاری ناخن یا استفاده از فرمر

اگر می خواهید تکنیک بیبی بومر را بر روی ناخن های دستان خود اجرا کنید، پیشنهاد ما این است که از تیپ گذاری ناخن با تیپ های شیشه ای استفاده نمایید. برای این کار بهتر است تیپ مورد نظر را انتخاب کرده و آن را توسط چسب بر روی ناخن طبیعی خود بچسبانید و با سوهان کشی فاصله بین ناخن و تیپ را از بین ببرید، حال می توانید پس از تیپ گذاری به سراغ مواد گذاری پودر بروید.

مواد گذاری بیبی بومر

برای اینکه تکنیک بیبی بومر را اجرا کنید، بهتر است این نکته را بدانید که شما می توانید هر رنگی که مورد پسند شما است با رنگ سفید و یا هر رنگی که ان را می پسندید مخلوط نموده و آن را بر روی ناخن های دست و پای خود اجرا نمایید. برای اینکار رنگ مورد علاقه خود را از لبه آزاد بر روی ناخن گذاشته و ان را با ضربات آرام قلم بر روی دست خود فید نمایید. برای اینکار بهتر است بدانید که هر رنگی را می توانید با پودر سفید رنگ مخلوط نمایید و سپس رنگ پایه را که هر رنگی خودتان می پسندید است را بر روی ناخن گذاشته فقط به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان پودر با ریشه ناخن شما برخورد نداشته باشد. در انتها سعی کنید با ضربات قلم خود پودرها را در هم مخلوط نموده و آن ها را فید نمایید.

استفاده از پودر کلیر فراموش نشود

پس از اینکه تمامی پودرها را در داخل یکدیگر فید کردید بهتر است بدانید که شما می توانید برای اینکه در هنگام سوهان کشی خط فید کار از بین نرود از پودر کلیر برای جلوگیری از این کار استفاده نمایید. شما می توانید با ضربات آرام قلم به راحتی پودر کلیر را بر روی ناخن های خود پخش نموده و به راحتی بیبی بومر را بر روی ناخن های خود اجرا نمایید. فرق بیبی بومر و آمبره در واقع هیچ فرقی بین این دو وجود ندارد و هر دو یک تکنیک هستند.

کاشت بیبی بومر رنگی

تکنیک بیبی بومر یا همان آمبره این قابلیت را دارد که شما به راحتی با هر نگی آن را بر روی ناخن های خود اجرا نمایید. برای این کار شما می توانید به راحتی از رنگ های مختلفی استفاده نمایید. رنگ های سفید، هلویی، نود و رنگ های چون بنفش و قرمز می توانند در اجرای این تکنیک به شما کمک کنند. بیبی بومر اکلیلی این روزها به یک ترند تبدیل شده است و ان دسته از خانم ها که به لاک های اکلیلی علاقه دارند می توانند از آن برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایند. بیبی بومر قرمز یکی دیگر از ترندهایی بوده که آن دسته از عروس هایی که می خواهند در جشن نامزدی خود تک باشند از آن استفاده می کنند. ناخن بیبی بومر مشکی یکی دیگر از مدل هایی بوده که در ماه محرم بسیاری از خانم ها به سراغ آن می روند. از این رو شما می توانید با ترکیب کردن دو رنگ تیره و مشکی این روش را به راحتی بر روی ناخن های خود و مشتریانتان اجرا کنید.

کاشت بیبی بومر رنگی

تبدیل کاشت هلویی به بیبی بومر

بسیاری از افراد در هنگام کاشت از پودرهای هلویی برای کاشت پودر استفاده می کنند و در هنگام ترمیم ناخن خواستار این هستند که آمبره ناخن یا همان بیبی بومر برای آن ها اجرا شود. برای این کار شما می توانید به راحتی با استفاده از پودر سفید و قرار دادن آن بر روی لبه آزاد ناخن این کار را انجام دهید. برای این کار بهتر است لبه آزاد ناخن که به رنگ هلویی است را توسط سوهان برقی بتراشید تا اثری از این رنگ نماند و سپس رنگ سفید را بر روی لبه آزاد ناخن خود اجرا کنید. در بسیاری از موارد دیده شده است به دلیل رشد ناخن، مواد از روی سطح ناخن جدا شده است و نیاز به ترمیم دیده می شود از این رو ناخنکار شما با اضافه کردن مقداری پودر هلویی به پایه ناخن شما این تکنیک را اجرا می کند. بيبي بومر آمبره ناخن بوده که بسیاری از افراد این تکنیک را با نام آمبره ناخن می شناسند از این رو شما می توانید به راحتی از این تکنیک برای زیباتر شدن ناخن های خود کمک بگیرید.

انواع بیبی بومر

در واقع اگر بخواهیم انواع این تکنیک را به شما معرفی کنیم باید بدانید که بیبی بومر با هر رنگی قابل اجرا است. شما میتوانید تنها با داشتن پودرهای رنگی این کار را به راحتی انجام دهید.

  • بیبی بومر بنفش
  • بیبی بومر اکلیلی
  • بیبی بومر قرمز
  • بیبی بومر مشکی
  • بیبی بومر آبی
  • بیبی بومر سفید مشکی
  • بیبی بومر با لاک
  • بی بی بومر رنگی
  • بیبی بومر طوسی
  • ناخن بیبی بومر سفید
  • بیبی بومر نارنجی

انواع بیبی بومر

کاشت فرنچ

فرنچ ناخن در واقع یکی از تکنیک هایی بوده که تا حدودی می تواند شبیه به تکنیک بیبی بومر باشد. برای کاشت فرنچ پس از مواد گذاری بر روی لبه آزاد ناخن دیگر نیازی نیست که شما پودر سفید رنگ را با پودر هلویی رنگ فید کنید. از این رو رنگ سفید و رنگ هلویی با یکدیگر ترکیب نمی شود و می توان تفاوت های رنگ ها را به وضوح ببینید. فرنچ ناخن یکی از ترندهایی بوده که این روزها بسیاری از نوعروسان و افراد از آن برای دیزاین ناخن های خود استفاده می کنند. کاشت نچرال فرنچ نیز یکی دیگر از روش هایی کاشتی بوده که این روزها بسیاری از افراد از آن برای طراحی ناخن های خود استفاده می کنند.

انواع کاشت ناخن فرنچ

بسیاری از افراد روش فرنچ را برای دیزاین ناخن های خود انتخاب می کنند، ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که فرنچ نیز انواع گوناگونی دارد که بهتر است شما برای آگاهی بیشتر با آنها آشنا شوید.

  • کاشت ناخن فرنچ با تیپ
  • کاشت فرنچ با پودر
  • کاشت ناخن فرنچ طرح دار
  • ناخن فرنچ شیک
  • کاشت فرنچ ساده
  • کاشت فرنچ رنگی

انواع کاشت فرنچ

کاشت نچرال چیست؟

در واقع کاشت نچرال یا همان کاشت ناخن طبیعی همان کاشتی بوده که به رنگ طبیعی ناخن شما نزدیک بوده و شما می توانید به راحتی با استفاده از این رنگبندی یک کاشت کاملا طبیعی و نچرال داشته باشید. برای اینکار استفاده از رنگ های نود و هلویی می تواند کاملا شبیه به ساختار ناخن باشد. از این رو بسیاری از افراد بر این باورند که کاشت نچرال می تواند بسیار شبیه به کاشت ناخن آمبره یا بیبی بومر باشد. کاشت نچرال و هلویی یکی از روش هایی بوده که بسیاری از افرادی که در ارگان های دولتی کار می کنند سعی دارند تا با استفاده از آن ناخن های کاشت و در کنار آن ناخن های طبیعی تری داشته باشند. کاشت ناخن بی رنگ یکی دیگر از راه هایی بوده که بسیاری از افراد از آن برای ناخن های خود استفاده می کنند تا کمتر جلوه کند.

قیمت کاشت ناخن بیبی بومر

در واقع بیبی بومر اگر با پودر انجام شود به عنوان یک روش کاشت معرفی می شود. ولی اگر بخواهید این تکنیک را با ژلیش ناخن انجام دهید باید بدانید که هزینه آن کمی بالاتر خواهد بود. همانطور که میدانید هزینه های کاشت ژل و ژلیش روی ناخن طبیعی به مراتب از کاشت با پودر گران تر بوده از این رو بهتر است بدانید که این یک تکنیک نسبتا گرانی بوده که شما می توانید آن را برای زیباتر شدن ناخن های دستان خود انتخاب نمایید. کاشت ناخن بیبی بومر کوتاه به نسبت اندازه بلند آن ارزان قیمت تر خواهد بود.

در آخر

  • بیبی بومر یکی از تکنیک هایی بوده که ناخن های شما را زیبا می کند
  • بیبی بومر همان آمبره ناخن است
  • بیبی بومر در واقع با محو کردن دو رنگ در هم ایجاد می شود

حال اگر شما نیز از این تکنیک برای دیزاین ناخن های خود استفاده کرده اید، از شما می خواهیم تا در قسمت نظرات ما را با تمامی نکات مثبت و منفی این تکنیک بیشتر آشنا کنید. 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *