آرایش چشم کشیده و درشت

بسیاری از خانم ها علاقه دارم تا چشمان آنها با آرایش کردن به صورت کشیده و درشت نمایان شود برای این کار آنها می توانند به به راحتی و با استفاده از این کانسیلر و یک خط چشم آرایش چشم کشیده و درشت داشته باشند. برای این کار شما باید با استفاده از یک کانسیلر زیر چشم و بالای چشم خود را کانسیلر زده و سپس آن را توسط یک بیوتی بلندر محو کنید. پس از استفاده از کانسیلر این نواحی را باید با استفاده از پودر فیکس خشک کنید‌. با استفاده از یک چسب نواری از انتهای پلک تا شقیقه را با چسب بپوشانید و سپس با استفاده از یک رنگ روشن کل پلک خود را بپوشانید و سپس با استفاده از یک رنگ قهوه ای به شکل دال پشت پلک را بپوشانید سپس با استفاده از یک رنگ قهوه ای تیره تر بن مژه خود را بپوشانید. پس از آن با استفاده از یک براش خط چشم سایه مشکی را برداشته و یک خط چشم نیمه بکشید. با استفاده از یک رنگ شاین قسمت جلوی پلک خود را بپوشانید. با استفاده از یک رنگ سفید گوشه داخلی پلک خود را بپوشانید‌. لثه پلک پایین را توسط مداد سفید بپوشانید. در آخر خط لثه پلک پایین را به خط گوشه داخلی پلک وصل کنید. با استفاده از مداد سفید یک خط دنباله دار تا انتهای خط چشم خود بکشید. با استفاده از یک براش کوچک کمی از رنگ قهوه ای روشن را برداشته و زیر خط سفید را بپوشانید.

آرایش چشم کشیده و درشت

آرایش چشم کشیده و درشت

میکاپ شیک روزانه

اگر جزو افرادی هستید که در روز به بیرون می روید بهتر است بدانید که باید از یک ضد آفتاب مناسب پیش از انجام زیرساز میکاپ صورت خود استفاده کنید. پس از استفاده از ضد آفتاب به سراغ کرم پودر مناسب پوست خود بروید ابتدا کرم پودر را بر روی انگشتان خود زده و با گرمای دست آن را پخش کرده و به صورت خود بمالید سپس با استفاده از یک بیوتی بلندر آن را بر روی صورت خود پخش کنید. کانسیلر بردارید و نواحی تیره زیر چشم خود را بپوشانید. کانسیلر را برای نواحی زیر چشم روی پلک چانه استفاده کنید. از یک پودر فیکس برای خشک کردن کانسیلر کمک بگیرید. حال نوبت به رژگونه میرسد، شما میتوانید اگر از رژگونه مایع استفاده می کنید، ابتدا رژگونه زده و سپس با پودر فیکس کانسیلر خشک کنید، در غیر این صورت فرقی نمیکند. برای میکاپ روزانه بهتر است از کانتور صورت خشک استفاده کنید. نواحی چون بینی، چانه و گونه نیاز به کانتور کردن دارند. برای سایه زدن بهتر است به سراغ رنگ های روشن بروید، با یک رنگ کرم مایل به سفید کل سطح پلک را بپوشانید و سپس با استفاده از یک رنگ نخودی با استفاده از یک رنگ قهوه ای مثلث گوشه پلک خود را سایه بزنید. با استفاده از یک رنگ قهوه ای سوخته قسمت بن مژه خود را سایه بزنید. با اسفنج قسمت زیر چشم خود را پاک کنید و سپس با استفاده از یک خط چشم برای چشم خود خط چشم بکشید. برای آرایش ابرو از یک ژل لیفت ابرو استفاده کنید. برای آرایش مژه های خود بهتر است ابتدا با استفاده از یک فرم واژه مژه های خود را به سمت بالا هدایت کنید و سپس با استفاده از یک ریمل مژه های خود را ریمل بزنید. برای آرایش لب نیز ابتدا با یک خط لب قسمت بالای لب خود را بکشید و سپس با استفاده از یک رژلب مدادی سطح لب خود را بپوشانید‌.

میکاپ شیک روزانه

میکاپ شیک روزانه

کانتور لب

یک اسفنج مخصوص کرم پودر را به یک کرم پودر آغشته کرده و بر روی کل سطح لب خود بزنید سپس با استفاده از یک مداد لب که نوک تیز است قسمت بیرونی لب خود را بکشید. کناره های لب را با استفاده از همان مداد لب به سمت داخل لب پر کنید. با استفاده از انگشت خود مداد داخل لب را فید کنید. پس از آن با استفاده از یک رژ لب که بهتر است ۲،۳ درجه روشن تر از خط لب شما باشد کل سطح لب را بپوشانید.

تیرگی زیر چشم

اگر شما هم دچار تیرگی زیر چشم شده اید به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا برای چکاپ و زیاد جسمانی خود یک آزمایش خون بدهید و در خصوص نتیجه آن با یک پزشک مشورت کنید. در طول روز بهتر است ۸ لیوان آب مصرف کنید. خواب منظم در طول شبانه روز به شما کمک می کند. کار کردن با گوشی ، لب تاپ و تبلت کمتر کار کنید. و اگر می خواهید تیرگی زیر چشم خود را درمان کنید می توانید از سرم دور چشم اوردینری می توانید برای این کار استفاده نمایید. به دلیل داشتن کافئین ‌و عصاره برگ چای سبب گردش خون در دور چشم شما می شود. کرم دور چشم آبرسان نوتروژینا می تواند به عنوان یکی از بهترین کرم های دور چشم شناخته شود.

جمع بندی

بسیاری از خانم ها به آرایش چشم کشیده علاقه دارند برای کشیدن خط چشم حالت کشیده نیاز دارید که زیر چشم خود را به وسیله یک مداد سفید بکشید چرا که سفید به دلیل ایجاد خطای دید کشیده شدن چشمان شما می شود. اگر جزو خانم هایی هستید که هر روز من کار می کنید بهتر است که از مواد آرایشی سبک و ملایم برای میکاپ و روزانه خود استفاده کنید توصیه ما این است که از کرم پودرهای کاور پایین و سبک برای این منظور استفاده کنید. بهتر است اگر متمایل هستید که از سایه استفاده کنید از رنگ های رژ و نخودی برای پوشاندن سطح چشم خود استفاده کنید.

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *