اسپری فیکس بهتره یا پودر فیکس؟

اگر اهل آرایش کردن باشید، قطعا می دانید که اسپری فیکس و پودر فیکس چه نقش مهمی در ماندگاری آرایش شما دارند. بسیاری از ما فکر می کنیم که اگر یکی از آن ها را خریداری کنیم بهتر است. اما این طور نیست شما در یک آرایش حرفه ای به هردوی این محصولات نیاز دارید. زمانی که از کانسیلر استفاده می کنید نیاز دارید تا آن را خشک کنید. برای اینکار می توانید با استفاده از پودر فیکس این کار را انجام دهید. استفاده از پودر فیکس در آرایش های حرفه ای سبب می شود تا قسمت هایی چون خط لبخند و اخم پس از چند ساعت به صورت خط خط در نیاید. حال در این میان اسپری فیکس می تواند یکی از بهترین محصولات برای ماندگاری کلی آرایش شما باشد. به یاد داشته باشید که شما پس از اینکه آرایش خود را تمام کردید نیاز دارید تا با استفاده از اسپری فیکس کل آرایش خود را ماندگارتر کنید.

اسپری فیکس بهتره یا پودر فیکس؟

طرز استفاده از پودر فیکس

برای استفاده از پودر فیکس شما نیاز دارید به یک براش مناسب، به یاد داشته باشید که برای خشک کردن کانسیلر و کرم پودر از پودر فیکس استفاده می شود. شما می توانید به راحتی با داشتن یک براش مناسب پوست صورت خود را خشک کنید. برای نواحی گونه از یک براش بزرگتر و متراکم تر و برای نواحی زیر چشم از یک براش کوچک تر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هرچه براش شما مناسب تر باشد. شما بهتر می توانید کانسیلر و کرم پودر روی صورت خود را خشک کنید. سعی کنید از پودر فیکس به مقدار کافی استفاده کنید. اگر می خواهید یک آرایش چشم اسموکی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما پیش از شروع آرایش با استفاده از پودر فیکس ناحیه زیر چشم خود را بپوشانید تا سایه زیر چشم شما نریزد.

طرز استفاده از پودر فیکس

پودر فیکس برای پوست چرب

بهتر است بدانید که پودر فیکس برای انواع پوست ها قابل استفاده بوده و نیازی نیست که این سوال در ذهن شما ایجاد شود که پودر فیکس مناسب نوع پوست خود را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که پودر فیکس در برندهای مختلفی تولید شده که شما می توانید با توجه به کیفیت محصول و میزان بودجه خود یکی از انواع آن را خریداری کنید. پودر فیکس فلورمار، پودر فیکس مک و رزولوشن به عنوان بهترین پودر فیکس های مطرح در بازار معرفی میشود. شما می توانید برای داشتن یک آرایش حرفه ای این محصولات را خریداری کنید.

پودر فیکس برای پوست چرب

پودر فیکس رنگی یا بی رنگ؟

به یاد داشته باشید که پودر فیکس در دو نوع بی رنگ و رنگی وجود دارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را برای بیک کردن و فیکس کردن صورت خود انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که پودر فیکس بی رنگ سبک تر بوده و اگر آرایش شما کاور مناسبی دارد بهتر است از پودر فیکس بی رنگ استفاده نمایید. اما با این حال اگر می خواهید که پودر فیکس شما کاور رنگی داشته باشد به شما توصیه می کنیم که حتما از پودر فیکس های رنگی برای اینکار استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که پودر فیکس های رنگی برای شما می تواند یک انتخاب خوب باشد.

پودر فیکس رنگی یا بی رنگ؟

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

بسیاری از افراد از پودر فیکس برای خشک کردن آرایش خود استفاده می کنند ولی در این میان هستند افرادی که ترجیح می دهند از پودر بیک برای خشک کردن کانسیلر و کرم پودر استفاده کنند. در واقع اگر بخواهیم به تفاوت این دو اشاره کنیم باید بدانید که پودر فیکس برای خشک کردن مواد آرایشی بوده و پودر بیک برای خشک کردن همان مواد آرایشی بر روی نواحی چرب پوست مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پودر بیک به شما کمک می کند تا اگر پوست چربی دارید از براق شدن آرایش خود پس از چند ساعت جلوگیری نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از این دو پودر به پوست شما کمک می کند تا آرایش زیبا و حرفه ای داشته باشید.

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

نحوه زدن پودر بیک

اگر قصد دارید تا با استفاده از پودر بیک پوست خود را خشک کنید، بهتر است بدانید که کدام نواحی صورت شما چرب تر بوده تا با استفاده از پودر بیک آن را خشک کنید. برای اینکار شما می توانید با شناسایی قسمت های چرب صورت خود به راحتی آن ها را به وسیله بیک کردن بپوشانید. استفاده از پودر بیک به شما کمک می کند تا میزان چربی روی پوست خود را کنترل نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از این محصول به شما کمک می کند تا به یک پوست مخملی زیبا دست پیدا کنید. استفاده از پودر بیک برای قسمت تی زون پوست توصیه می شود. اگر پوست شما خشک و یا معمولی است بهتر است از فیکس کردن آرایش خود استفاده کنید. از طرفی به یاد داشته باشید که افرادی که پوست مختلط دارند می توانند برای قسمت های چرب پوست خود از پودر بیک و برای سایر نقاط از پودر فیکس استفاده کنند.

جمع بندی

استفاده از پودر فیکس برای خشک کردن کانسیلر و کرم پودر توصیه می شود. اسپری فیکس یک اسپری ماندگار کننده آرایش بوده که شما می توانید پس از اتمام آرایش خود برای فیکس کردن آرایش از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کاربرد این دو مانند یکدیگر نبوده و نمی توان آن ها را جایگزین یکدیگر کرد. استفاده از پودر فیکس و پودر بیک به شما کمک می کند تا بتوانید یک آرایش ماندگارتری داشته باشید. پودر بیک برای خشک کردن نواحی چرب پوست بوده و برای نواحی خشک پوست می توانید از پودر فیکس استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که پودر بیک باید توسط یک براش مخصوص زده شود و چند دقیقه روی پوست شما بماند، از این رو با توجه به نوع پوست خود یکی از انواع این پودرها را برای خشک کردن پوست خود انتخاب نمایید.

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *