سرم دو فاز مو چیست؟

بسیاری از ما زمانی که از حمام خارج شدیم پس از گرفتن نم موهایمان به سراغ سشوار و سپس اتوی مو می رویم. باید در نظر داشته باشید که شما با اینکار به آسیب رساندن به موهای خود کمک می کنید. بنابراین برای اینکه بدانید سرم دو فاز مو چیست؟ ما در اینجا به اهمیت آن اشاره می کنیم. در واقع سرم دو فاز مو برای حفاظت از موهای شما در برابر حرارت و گرما مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو شما می توانید برای اینکه آسیب رساندن به موهای خود را کاهش دهید از این اسپری استفاده کنید. در واقع این اسپری دارای دو حالت بوده که فاز اول آن حاوی مواد مغذی است و فاز دوم آن حاوی مواد سیلیکونی بوده که در برابر حرارت از موهای شما مراقبت خواهد کرد. از طرفی برخی از افراد به دلیل موهای دکلره مدام با گره های روی موی خود دست و پنجه نرم می کنند، بنابراین این افراد بهتر است که برای نرم کردن موهای خود و تغذیه آن ها از این سرم های گره بازکن و برخی از سرم های تقویتی کمک بگیرند.

سرم دو فاز مو چیست؟

بهترین مارک اسپری دوفاز مو

اگر بعد از هربار استحمام از این ماده برای لطافت و حفاظت موهای خود استفاده می کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این روزها برندهای ایرانی همپای برندهای خارجی در تلاش بوده اند تا بهترین محصولات را با توجه به اقلیم و ژنتیک افراد ایرانی تولید کنند. در این میان از بهترین برندهای ایرانی می توان به این محصولات اشاره کرد.

  • اسپری دو فاز مارال
  • اسپری دوفاز بیول
  • اسپری دوفاز دیتروین
  • اسپری دوفاز کریستال
  • اسپری دو فاز سریتا

در میان محصولات خارجی می توان این محصولات را تهیه کرد.

  • اسپری دوفاز مو نلی
  • اسپری دوفاز مو گلیس
  • اسپری دوفاز مو الیو
  • اسپری دوفاز مو یانسی
  • اسپری دوفاز فرش فیل

فرق سرم مو با اسپری دوفاز

در واقع بسیاری از افرادی فکر می کنند که این دو محصول یک محصول بوده و می توان از هر دوی آن برای یک منظور استفاده کرد. سرم مو در واقع یک محصول تقویتی بوده که درون آن از مواد مغذی برای مو استفاده شده است. همین ترکیبات سبب شده تا شما به موهای گرسنه خود، غذا برسانید. از این رو شما می توانید از سرم مو در طول هفته با توجه به نیاز موهای خود استفاده کنید. ولی اسپری دوفاز کاملا با سرم مو تفاوت داشته و شما فقط برای پیش از استفاده از هر وسیله حرارتی چون سشوار و اتوی مو، نیاز دارید که از آن استفاده کنید. استفاده مکرر از اسپری دوفاز در طول هفته به دلیل داشتن سیلیکون در صورت زیاده روی به موهای شما آسیب می رساند. داشتن یک سرم موی خوب در کنار تراپی های مو که برخی در خانه انجام می شود و برخی مانند مزوتراپی مو در کلینیک انجام می شود، به سلامت موهای شما کمک کند.

فرق سرم مو با اسپری دوفاز

قیمت اسپری دوفاز مو

برای خرید این محصول باید در نظر داشته باشید که در صورت تهیه محصولات ایرانی می توانید آن ها را با قیمت کاملا مناسب خریداری کنید. ولی اگر تمایل دارید که از محصولات خارجی استفاده کنید بهتر است بدانید با توجه به قیمت دلار در ایران احتمال اینکه شما برای خرید یک اسپری دوفاز خارجی قیمتی ۴ برابر نمونه های ایرانی را پرداخت کنید، کاملا طبیعی است. از این رو شما می توانید برای خرید محصولات ایرانی ۷۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزارتومان پرداخت کنید.

عوارض اسپری دوفاز مو

همه محصولات آرایشی بهداشتی در کنار فوایدی که برای شما ترند می توانند آسیب های جدی به مو و پوست شما بزنند. از این رو بهتر است در هنگام استفاده از آن ها، در خصوص مواد متشکل آن و خواص هریک مطالعه کنید. به طور کلی عوارضی که از این محصول در بین استفاده کنندگان دیده شده به شرح زیر است.

  • خشکی مو به دلیل داشتن سیلیکون
  • برخی از اسپری ها بوی بدی دارند
  • برخی از اسپری ها حالت چربی دارند
  • ناسازگاری با برخی از موها
  • ایجاد گره در برخی از موها
  • آسیب رساندن به ریشه مو

البته که باید گفت این عوارض در برخی از افراد دیده شده و همه افراد با این مشکلات دست و پنجه نرم نمی کنند.

اسپری دو فاز آرگان

یکی از اسانس های خوب و شناخته شده در اسپری های دوفاز مو، روغن آرگان است. در واقع روغن آرگان می تواند به راحتی به موهای شما رطوبت رسانی کرده و برخی از مواد مغذی برای موهای شما را به راحتی در اختیار موهای آسیب دیده شما بگذارد. اسپری دوفاز آرگان در کنار اینکه از موهای شما در برابر حرارت مراقبت می کند، این خاصیت را دارد که به موهای شما مواد مغذی و مورد نیاز را برساند. از طرفی شما می توانید با تهیه روغن آرگان اصل برای روغن تراپی موهای خود از آن کمک بگیرید. در این میان شما می توانید از محصولاتی چون اسپری دوفاز آرگان مارال و اسپری دوفاز آرگان آدرا استفاده کنید. شما می توانید زمانی که می خواهید موهای خود را براشینگ کنید از این اسپری مو برای جلوگیری از آسیب به موهای خود استفاده کنید.اسپری دوفاز برای موهای خشک می تواند از نوع آرگان باشد، چراکه این ماده خاصیت رطوبت رسانی به موهای خشک را دارد.

اسپری دو فاز آرگان

حسن ختام

همه ما از سشوار و اتوی مو برای خشک کردن و حالت دادن موهای خود استفاده می کنیم. ولی توجه کردن به سلامت مو مهم تر از خشک کردن آن است. لطفاً اگر تا به امروز از سرم دوفاز استفاده نکرده اید، آن را خریداری کنید تا از آسیب های ناشی از حرارت این وسایل جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که برندهای ایرانی خوبی برای این محصول وجود دارد و شما می توانید از برندهای چون مارال، بسول، دیترون، کریستال و سریتا برای این منظور استفاده کنید. تنها توصیه ما این است که اگر موهای آسیب دیده دارید از سرم مو، تراپی مو و روغن تراپی برای موهای خود کمک بگیرید، چراکه اسپری دوفاز کمکی به ترمیم موهای آسیب دیده شما نخواهد کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *