پهن شدن ابرو بعد از میکروبلیدینگ

میکرو بلیدینگ یکی از روش های زیبایی ابرو بوده که این روزها بسیاری از خانم ها به خصوص آن دسته از خانم هایی که ابروهای کم پشت و خالی دارند از آن استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از میکرو بلیدینگ ابرو از تمامی مزایای آن در طولانی مدت استفاده نمایید. یک از مسائلی که شما در حین استفاده از این روش با آن برخورد می کنید پهن شدن ابرو بعد از میکروبلیدینگ است که در واقع در فرآیند ترمیم ابرو این پهن شدن رخ خواهد داد. در واقع از روز اول تا روز پنجم قبل از پوسته شدن این پهن شدن به همراه تغییر رنگ بسیار شدید اتفاق خواهد افتاد. از این رو توصیه ما این است که نگران نباشید و به میکرو بلیدینگ ابروهای خود فرصت دهید تا این زمان را سپری کند. تقریبا پس از 14 روز می توان انتظار داشت که ابروهای شما به حالت عادی خود بازگردد.

پهن شدن ابرو بعد از میکروبلیدینگ

خارش ابرو بعد از میکروبلیدینگ

پس از اینکه میکرو بلیدینگ ابرو را انجام دادید بهتر است بدانید که پس از گذشت 5 روز ابروهای شما دچار خارش شده و دلیل اصلی آن هم پوسته شدن و ترمیم جاهای زخم در بلید است. از این رو به هیچ عنوان نباید دست به ابروهای خود بزنید چراکه در صورت جابه جایی رنگدانه ها احتمال اینکه رنگ پخش شود بالا می رود. از این رو سعی کنید به هیچ عنوان ابروهای خود را دستکاری نکنید. در ضمن توجه داشته باشید که این خارش ممکن است 3 الی 4 روز طول بکشد. از این رو سعی کنید در این چند روز سر خود را با کارهای دیگری مشغول کنید تا به هیچ عنوان مشکلی برای ترمیم ابروهای شما ایجاد نشود. به یاد داشته باشید که این یک روند طبیعی در بهبود اسکار و زخم هایی است که در حین بلید ابروی شما ایجاد شده است. از این رو جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

ریزش ابرو بعد از میکروبلیدینگ

بسیاری از خانم ها پس از انجام میکرو بلیدینگ دچار خارش و ریزش ابرو می شوند. برای این افراد باید این مضوع را یادآوری کنیم که شما به هیچ عنوان در تمامی مراحل ترمیم ابروی خود به هیچ عنوان نباید به ابروهای خود دست بزنید. ریزش ابرو بعد از بلید یکی از عارضه های بد استفاده از این روش است. ریزش ابرو در میکروبلیدینگ نباید اتفاق بیفتد ولی اگر این اتفاق  برای شما افتاد باید بدانید که اینکار قطعا توسط یک فرد مبتدی انجام شده و یا در آن از مواد نامرغوب و بی کیفیت استفاده شده است. شما می توانید برای جلوگیری از این پیش آمد بلید ابروهای خود را نزد یک فرد متخصص که عموما باید یک پزشک زیبایی باشد، انجام دهید. استفاده از محصولات مرغوب، تجربه بالا پزشک و تشخیص حساسیت پوست شما تنها می تواند کار یک پزشک خبره باشد. ازاین رو توصیه ما این است که برای کارهایی نظیر میکروبلیدینگ، فیبروز و لیفت ابرو به کلینک های زیبایی مراجعه کنید.

ریزش ابرو بعد از میکروبلیدینگ

درمان ریزش ابرو بعد از تاتو

بسیاری از افراد از تاتو برای کم پشت و نواحی خالی ابروهای خود استفاده می کنند. به طور کلی روش های چون میکروبلیدینگ، فیبروز و سایر روش های زیبایی ابرو هم به عنوان روش های مشابه تاتو شناخته می شود. همانطور که می دانید پس از انجام تاتو نیز ابروها دچار ریزش می شوند و همین موضوع می تواند آزاردهنده باشد. حال راه چاره چیست و چگونه می توان این ریزش را درمان کرد؟ برای درمان و یا پیشگیری از ریزش ابرو باید سعی داشت که این کار را نزد یک فرد متخصص انجام داد. چراکه استفاده از ابزار آلوده، مواد نامرغوب و نداشتن تجربه کافی سبب شده تا ریشه ابروهای شما ضعیف گردیده و دچار ریزش شود. از این رو حتما پیش از انجام این کارها نزد یک فرد متخصص بروید.

فیبروز ابرو چه رنگی خوبه؟

اگر تصمص دارید که ابروهای خود را فیبروز کنید بهتر است بدانید که این روش دارای ماندگاری بیشتری بوده و شما می توانید با خیالی راحت از مزایای آن استفاده نمایید. مهم ترین سوالی که ذهن شما را به خود مشغول می کند این است که کدام یک از رنگ ها برای فیبروز ابرو مناسب تر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که رنگ های سوپ و رنگ های سوپر برای اینکار بهترین هستند.شما می توانید از این رنگ ها برای فیبروز ابرو استفاده کنید.

  • سوپر براون 1
  • سوپر براون 2
  • سوپر براون 3

این رنگ ها به ترتیب قهوهای عسلی، قهوه ای متوسط و قهوه ای تیره است. برند چیک نیز به عنوان یکی از بهترین برندهای آلمانی رنگ فیبروز ابرو توانسته رنگ های با کیفیتی تولید کند. بنابراین شما می توانید از این برند مدیوم براون و دارک براون را خریداری کنید.

فیبروز ابرو چه رنگی خوبه؟

حسن ختام

عوارضی چون پهن شدن ابرو، خارش و پوسته شدن ابرو به عنوان طبیعی ترین مراحل میکروبلیدینگ ابرو به شمار می رود. شما می توانید با انجام دادن فیبروز و میکروبلیذ ابروهای خود از تمامی مزایای آن استفاده کنید. متخصصان این کار بر این باورند که ابروهای شما پس از میکرو بلید و فیبروز به هیچ عنوان نباید دچار ریزش شود، اگر ابروهای طبیعی شما ریزش پیدا کرد قطعا اینکار نزد یک فرد مبتدی با وسایل آلوده و مواد بی کیفیت انجام شده است. از این رو اگر برایتان امکان پذیر است از شما می خواهیم که اینکار را نزد یک پزشک متخصص زیبایی در یک کلینک معتبر انجام دهید. فیبروز ابرو در رنگ های مختلفی انجام می شود ولی اگر می خواهید چهره شما شاداب تر به نظر برسد بهتر است از رنگ های روشن تر کمک بگیرید.

2.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *