آموزش کرم پودر زدن پوست خشک

بسیاری از ما هنوز در تشخیص نوع پوست خود دچار مشکل هستیم و نمی دانیم که پوست ما در کدامیک از دسته بندی ها قرار گرفته است. برای اینکار توصیه ما این است که حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و در این مورد آگاه شوید.حال اگر پوست شما در گروه پوست خشک قرار داشت، باید بدانید که میکاپ این نوع پوست در مقایسه با پوست چرب کمی فرق دارد. شما می توانید برای زیرساز آرایش خود که همان کرم پودر است، این کارها را انجام دهید.پرایمر مخصوص پوست خود را زده و 10 دقیقه صبر کنید تا پرایمر سطح روی پوست شما را بپوشاند، سپس با استفاده از کرم پودری که حالت آبرسان دارد، سطح روی پوست را بپوشانید پس از آن بلافاصله باید از پودر فیکس برای خشک کردن کرم پودر استفاده کنید.پودر فیکس نباید برای مدت زمان زیادی روی پوست شما باقی بماند.

آموزش کرم پودر زدن پوست خشک

ترفند کرم پودر زدن

برای استفاده از کرم پودر، محصول مورد نیاز خود را برداشته و روی صورت زده و از وسط صورت شروع به پخش کردن آن می کنیم، بیوتی بلندر باید به صورت ضربه ای کرم پودر را روی پوست شما پخش کند. سپس اگر روی صورت خود جای جوش و لک وجود دارد، می توانید با استفاده از یک کانسیلر آن را بپوشانید. در نظر داشته باشدی که شما باید با استفاده از یک پودر فیکس آرایش خود را خشک کنید، مخصوصا کرم پودر و کانسیلر که نیاز به خشک شدن دارند. شما در ابتدا کرم پودر را به وسیله یک براش بر روی صورت و گردن خود پخش کرده و سپس با استفاده از یک بیوتی بلندر آن را محو می کنید. بهتره که کرم پودر را روی دست خود بریزد تا گرمای دست شما آن را از حالت جامد به حالت مایع در بیاورد و سپس آن را با براش بر روی صورت و گردن خود پخش کنید.توجه داشته باشید برای پر کردن خط خده بهتر است که لپ خود را باد کرده و سپس روی بیوتی بلندر یک دستمال کاغذی قرار داده و به صورت ضربه ای با یک بیوتی بلندر کرم پودر را پخش می کنیم و سپس با یک پودر فیکس آن را خشک می کنیم.

کرم پودر با پد خیس

این روزها بسیاری از میکاپ آرتیست های مطرح بر این باورند که بهتر است با یک بیوتی بلندر خیس و مرطوب کرم پودر بزنید. چراکه رطوبت درون کرم پودر سبب شده تا مواد به راحتی بر روی پوست شما پخش شده و تمامی سطح پوست شما به صورت یکنواخت پوشیده شود. در برخی از ویدیوهای تیک تاک نیز دیده شده که برخی از میکاپ آرتیست ها با ریختن کرم پودر در آب سعی دارند که یک آرایش حرفه ای داشته باشند. در واقع در فرمول تولید کرم پودر از موادی استفاده شده که این مواد بر پایه آب بوده و اصطلاحا مولکول های آن چربی گریز بوده و آب دوست است، که همین موضوع سبب شده تا کرم پودر در آب و رطوبت بهتر پخش شود. از این رو اگر از این ترفند برای کرم پودر زدن هم استفاده کنید می توانید یک کاور خوب با ماندگاری بالا دریافت کنید.

کرم پودر با پد خیس

بهترین کرم پودر برای پوست حساس

اگر پوست شما حساس است و نمی دانید که کرم پودر مورد نظر شما باید چه ویژگی داشته باشد، ما در این بخش شما را با ویژگی های مهم کرم پودرهای مخصوص پوست حساس آشنا می کنیم.

  • فاقد چربی
  • عدم ایجاد حساسیت
  • سبک بودن
  • رطوبت رسانی
  • عدم ماسیدن

شما می توانید از یک کرم پودر معمولی هرآنچه که برای پوست شما نیاز است را بسازید. برای اینکار می توانید ابتدا صورت خود را با شوینده مخصوص شسته و سپس تونر را بر روی سطح پوست بزنید. آبرسان و کرم دور چشم فراموش نشود. اگر پوستتان به پرایمر حساس نیست بهتر است از آن استفاده کنید ولی اگر پوستتان به پرایمر واکنش می دهد بهتر است از مصرف آن صرف نظر کنید. پس از پرایمر نوبت به کرم پودر زدن می رسد، کرم پودری مناسب پوست شما است که سبک باشد ، از این رو از کرم پودرهای مخملی، مات و براق بر روی پوست خود اجتناب کنید. شما برای ساخت این کرم پودر می توانید کمی از کرم پودر را با مرطوب کننده صورت خود ترکیب کرده و بر روی پوست صورت و گردن خود بزنید.

کرم پودر برای استفاده روزانه

اگر از کرم پودر برای مصرف روزانه خود استفاده می کنید باید بدانید که این محصول در استفاده روزانه شما باید یک محصول کاملا سبک با قدرت پوشانندگی بالا باشد. شما می توانید از کرم پودرهای مناسب پوست خود استفاده کنید، هرچند که پیدا کردن آن دشوار است. ولی چیزی که عیان است این است که برای مصارف روزانه شما به یک آرایش سنگین نیاز ندارید، از این رو توصیه ما این است که از کرم پودرهایی چون میبلین، لورال، این لی، بورژوا، مای، شون ، الارو، دوسه، مک، کالیستا و مدیسان استفاده کنید.

کرم پودر برای استفاده روزانه

حسن ختام

شما می توانید با استفاده از یک کرم پودر خوب و سبک برای پوست خود، از آرایش روزانه خود لذت ببرید. فقط به این نکته توجه داشته باشدی که نحوه استفاده از کرم پودر برای پوست های مختلف تفاوت داشته و شما باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشید. برای اینکار بهتر است ابتدا پیش از زدن کرم پودر پوست را برای آرایش آماده کنید. برای اینکار ابتدا از شوینده صورت، تونر، آبرسان، کرم دورچشم، بالم لب، پرایمر و کرم پودر استفاده کنید. توجه داشته باشید که کرم پودر به وسیله بیوتی بلندر نم دار آسان تر بر روی پوست پخش می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *