روتین مراقبت از موی دکلره شده

زیبایی موهای ما همیشه یکی از مواردی بوده که بسیاری از ما به آن توجه می کنیم و بسیاری از ما از آن غافل هستیم. برای این منظور اگر موهای خود را دکلره کرده اید بهتر است به این نکته توجه کنید که مراقبت از موهای دکلره شده سخت تر از موهای طبیعی شما است. شما می توانید با استفاده از محصولات با کیفیت به سلامت موهای دکلره شده خود کمک کنید. شما می توانید برای این منظور به راحتی با استفاده از یک شامپوی خوب، ماسک مو مناسب و یک لوسیون مو عالی به راحتی یک روتین مراقبت از موهای دکلره شده برای خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که استفاده از این محصولات به زیبایی موهای شما و سلامت آن ها کمک خواهد کرد. در کنار داشتن یک روتین مراقبتی درست، بهتر است برای خشک کردن موهای خود از تی شرت های نخی بزرگ استفاده کنید.

روتین مراقبت از موی دکلره شده

بهترین شامپو برای موهای دکلره

بهترین ماسک مو برای موهای دکلره شده

اگر شما هم موهای خود را دکلره، کراتین و یا بوتاکس کرده اید بهتر است بدانید که از ترکیباتی برای مراقبت از موهای خود باید استفاده کنید که می تواند به راحتی به موهای شما تغذیه رسانی بکند. شما می توانید با استفاده از ماسک موهایی که درون آن ها سیلیکون و سولفات ندارد به راحتی موهای خود را تغذیه رسانی کنید. برای این منظور شما می توانید برای استفاده از ماسک مو بهتر است که آب موهای خود را بگیرید. برای اینکار شما می توانید با کف دست خود، آب موهای خود را که در هر طرف قرار گرفته به راحتی با اندکی فشار بگیرید. پس از اینکار ماسک مو را از فاصله گوش تا انتهای موهای خود به روی موهای خود مالیده و سپس به مدت 5 دقیقه صبر کنید اگر روی موهای شما گره ای بود می توانید آن را با دست های خود باز کنید. بهتر است موها را آب ولرم آبکشی کنید. برای خرید بهترین مارک ماسک مو بهتر است برندهایی چون ELEVEN، MURPHY  و PUREOLOGY استفاده نمایید. بهتر است ماسک مو را جوری آبکشی کنید که تمام مواد از روی سر شما پاک نشود.

بهترین ماسک مو برای موهای دکلره شده

بهترین ماسک مو برای موهای دکلره شده

بهترین شامپو برای موهای دکلره

اگر می خواهید از یک ترکیب خوب برای موهای دکلره شده خود استفاده نمایید، می توانید به راحتی با استفاده از یک شامپو مناسب که برای موهایی که کف سر آن ها چرب و موهای آن خشک است، کمک بگیرید. شک نداشته باشید که تنها شامپویی که این خاصیت را دارد شامپوی موپد است. شما می توانید با استفاده از این شامپو به راحتی به موهای خشک خود کمک کنید تا دوباره احیا شوند. برای شامپو زدن موهای خود به این نکته توجه کنید که شامپو را کف دست خود بریزید و آب را با آن ترکیب کنید. پس از اینکار شامپو را به روی موهای خود بزنید. به یاد داشته باشید که موهای خود را نباید چنگ بزنید. برای اینکار شما می توانید به راحتی با ماساژ دادن کف سر خود موهایتان را بشورید. شامپو بهتر است با آب ولرم شستشو داده شود تا به تثبیت رنگ موی شما کمک کند.

بهترین شامپو برای موهای دکلره

بهترین شامپو برای موهای دکلره

بهترین آبرسان برای موهای دکلره شده

شما می توانید از لوسیون کاور کراتین استفاده کنید. در این ماده کراتین هیدرولیز شده وجود دارد. این ماده به هیچ عنوان موهای شما را چرب نمی کند. بهتر است بدانید که استفاده از لوسیون مو به عنوان یک آبرسان می تواند به موهای آسیب دیده شما کمک کند. بهتر است پس از حمام برای اینکه رطوبت رسانی کافی را برای موهای دکلره شده خود انجام دهید از این نوع لوسیون ها برای مرطوب کردن موهای خود کمک بگیرید. داشتن کراتین هیدرولیز شده به این معنا بوده که یک مولوکول بزرگ در یک فرایند شیمیایی شکسته شده و هم شکستن آن باعث می شود که توانایی آن را داشته باشد تا به فولیکول موی شما نفوذ کند. استفاده از این کراتین های هیدولیز شده در ترکیبات مراقبتی موهای شما سبب شده تا شکافت های بین موهای شما پر شود. پر شدن این شکافت ها در موها سبب شده تا موهای شما مقاومت خود را در برابر عواملی چون حرارت، گرما، سرما و نور خورشید حفظ کند.

بهترین آبرسان برای موهای دکلره شده

بهترین آبرسان برای موهای دکلره شده

بهترين روش خشك كردن مو

بسیاری از ما نمی دانیم که بهترین روش خشک کردن موهای سر چیست؟ اگر می خواهید به درستی موهای سر خود را خشک کنید بهتر است به این نکته توجه کنید که شما می توانید با استفاده از سشوار این کار را انجام دهید. ولی باید تحت این شرایط اینکار را انجام دهید.

  • سشوار روی حرارت پایین ولی دور بالا
  • بین سشوار و موهای خود باید فاصله بدهید

استفاده از این روش می تواند به شما کمک کند تا به راحتی به یک روتین مراقبتی مو دست پیدا کنید. برای این منظور شما می توانید به راحتی با استفاده از این روش ها از موهای دکلره شده، کراتین شده و بوتاکس شده خود مراقبت نمایید.

بهترين روش خشك كردن مو

بهترين روش خشك كردن مو

جمع بندی

پیشنهاد ما این است که اگر به  هر دلیلی نمی توانید از موهای خود به درستی مراقبت کنید، موهای خود را کراتین و دکلره نکنید. ولی اگر جزو افرادی هستید که مراقبت از موهای خود را اصل مهم می دانید می توانید با داشتن روتین مراقبت از موی دکلره شده به راحتی مشکلات موهای خود را از بین ببرید. برای این منظور از یک شامپو، ماسک مو و لوسیون مو باکیفیت استفاده نمایید. کمک گرفتن از این محصولات در کنار نکات ریزی که در خصوص شستشوی مو، خشک کردن مو و سشوار کشیدن گفته شد، می تواند به سلامتی و بهبود موهای دکلره شده شما کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *