کاشت ناخن با فیبر

در این روزها که بسیاری از خانم ها طرفدار کاشت ناخن شده اند، روش زیادی برای کاشت ناخن وجود دارد که بسیاری از ناخن کارها برای کار خود به دنبال آن می روند. شما می توانید با مطالعه این مقاله با یکی از روش های کاشت ناخن آشنا شده و به راحتی می توانید از مزایای کاشت ناخن با فیبر استفاده نمایید. برخی از ناخن کارها بر این باورند که کاشت ناخن با فیبر یک کاشت گیاهی بوده که به وسیله آن می توان یک کاشت ساده و راحت داشت. در واقع فیبر همان طور که از اسم آن پیداست به یک سری رشته های درهم تنیده گفته می شود که برای قد دادن به ناخن ها می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید به راحتی با استفاده از این فیبرها در کنار ژل و پودر از مزایای کاشت ناخن با کیفیت بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با استفاده از این فیبرها به جای استفاده از تیپ به ناخن های خود قد بدهید.

کاشت ناخن با فیبر

کاشت ناخن با فیبر

کاشت ناخن با سیلک

یکی دیگر از روش های ساده برای کاشت ناخن، استفاده از سیلک بوده شما می توانید با فراهم کردن این محصول به راحتی از مزایای یک کاشت راحت و سریع بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که کاشت ناخن با سیلک تاحد زیادی مانند کاشت ناخن با فیبر بوده و شما می توانید به راحتی با قراردادن مقداری از این سیلک بر روی ناخن خود و فیکس کردن آن با پودر و ژل بر روی ناخن خود کاشت ناخن با سیلک را تجربه کنید. برای کاشت ناخن با سیلک نیاز به سیلک، پینچر، بیلدرژل، قلم و کلینزر دارید. در اصل سیلک یک ورق نازک ابریشمی بوده که مقداری از آن را بر روی ناخن خود قرار می دهید و سپس کمی از بیلدر ژل را زده تا سیلک ناخن جمع شود و بعد از آن به وسیله پینجرباید فرم ظریفی را به ناخن خود بدهید و بعد از آن می توانید دوباره ناخن را زیر دستگاه گذاشته تا مواد خودش را بگیرد.

کاشت ناخن با سیلک

کاشت ناخن با سیلک

قیمت فیبر کاشت ناخن

اگر قصد دارید تا فیبررا برای کاشت ناخن خود تهیه کنید، می توانید با قیمت آن آشنا شوید. برای این منظور شما می توانید این محصول را از فروشگاه های معتبر اینترنتی و یا فروشگاه های فروش محصولات ناخن خریداری نمایید. به یاد داشته باشید که این محصول برای افرادی که خودشان می خواهند در خانه کاشت ناخن داشته باشند، بسیار مناسب بوده و شما می توانید با هزینه بسیار کمی این محصول را به قیمت 70 هزار تومان خریداری نمایید.

قیمت فیبر کاشت ناخن

آموزش رایگان کاشت ناخن با فیبر گیاهی

اگر می خواهید با کاشت ناخن با فیبر آشنا شوید ما در این بخش شما را با این مدل کاشت ناخن بیشتر آشنا می کنیم. برای انجام این مدل کاشت ناخن بهتر است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ابتدا مانیکور ناخن را انجام دهید.

برای هر نوع کاشتیمانیکور ناخن به عنوان زیرساز و مهم ترین مرحله کاشت ناخن به شمار می رود. شما می توانید برای این منظور با استفاده از یک پوشر، نیپر، پد و کلینزر و ضد قارچ به راحتی ناخن های خود را مانیکور کنید. برای این منظور شما می توانید به آسانی به وسیله یک پوشر و کوتیکول ریمور کوتیکول های اضافه ناخن خود را به سمت عقب زده و سپس با استفاده از نیپر آن ها را قیچی کنید. شما می توانید برای این منظور به راحتی با استفاده از سوهان برقی تمامی کوتیکول های اضافی را از سطح ناخن خود پاک کنید.

فیبر را به اندازه ناخن ببرید.

فیبر را به اندازه ناخن خود ببرید و بر روی ناخن خود قرار دهید. سعی کنید به اندازه ای فیبر را بردارید که بتوانید کل سطح ناخن خود را پوشش بدهید. برای این منظور کمی از بیلدر ژل را برداشته و بر روی نوک ناخن خود زده و پس از آن با استفاده از فیبر سطح ناخن را بپوشانید. پس از آن فیبر را بر روی ناخن قرارداده و سپس آن را با استفاده از کمی بیلدر ژل بپوشانید. سعی کنید برای پوشاندن ناخن از مقدار کم بیلدر ژل استفاده نمایید. سپس در صورت کم بودن مواد، مقدار آن را اضافه کنید.

پینچر فراموش نشود.

اگر می خواهید از پینچر برای فرم دادن به ناخن خود کمک بگیرید می توانید برای این منظور به راحتی با استفاده از آن پس از مواد گذاری زمانی که هنوز ژل به صورت کامل خشک نشده از پینچر برای فرم دادن به ناخن های خود کمک بگیرید. پس از آنکه فرم ناخن به حالت دلخواه شما درآمد دیگر کاشت ناخن با فیبر به اتمام رسیده و شما می توانید در این مرحله با استفاده از بیس ژل، لاک ژل و تاپ ژل سطح روی ناخن خود را پوشانده و از یک لاک ژل زیبا برای جلوه بخشیدن به آن استفاده نمایید.

حسن ختام

کاشت ناخن روش های مختلفی دارد که این روزها بسیاری از خانم ها سعی دارند تا با یاد گرفتن روش های مختلف آن یک کاشت ناخن زیبا داشته باشند. شما می توانید برای این منظور به راحتی با استفاده از فیبر و سیلک یک کاشت ناخن زیبا و کاربردی داشته باشید. برای این منظور شما می توانید با خرید مقداری فیبر و استفاده از ژل یک کاشت مقاوم و زیبا داشته باشید. برای این منظور بهتر است که تا حد امکان برای این روش کاشت ناخن آموزش های زیادی دیده باشید و یا آنقدر تمرین کرده باشید که بتوانید این کاشت را به آسانی انجام دهید. کاشت ناخن با فیبر یا سیلک به عنوان کاشت گیاهی شناخته شده و شما می توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *