روشهای جدید زیبایی ابرو

ظاهر زیبا در همه حال برای بسیاری از خانم ها مهم به شمار می رود. یکی از شروط زیبایی داشتن ابروان پهن و پرپشت است. ابروان پرپشت و مرتب سبب شده تا زیبایی سیمای خانم ها چندین برابر شود. در این روزها که روش های زیبایی ابرو بیشتر از قبل شده، بسیاری از خانم ها با کمک کاشت، رنگ، فیبروز، بیلد، میکروپیگمنشن، هاشورو لیفت ابرو می کوشند تا چهره خود را زیبا کنند. حال در این میان روش های زیادی با توجه به ترند روز به روش های زیباسازی ابرو اضافه شده که شما می توانید با توجه به نیاز خود از آن استفاده نمایید.شما می توانید با توجه به نیاز خود و از همه مهمتر با توجه به میزان خالی بودن ابروهای خود، یکی از روش های بالا را برای پر کردن نواحی خالی ابروهای خود انتخاب کنید. استفاده از رنگ و هاشور ابرو می تواند در تغییر چهره شما اثر زیادی بگذارد. از این رو پیشنهاد ما این است که در صورت تصمیم برای استفاده از این روش ها حتما از یک متخصص در این خصوص مشورت بگیرید.

روشهای جدید زیبایی ابرو

بهترین روش زیبایی ابرو

اگر بخواهیم بهترین روش زیبایی ابرو را به شما معرفی کنیم نمی توانیم با صراحت برای تمامی شما یک نسخه بپیچیم، چراکه هر فردی با توجه به مدل ابرویی که دارد یک روش خاص می تواند برای آن بهترین باشد. از این رو شما باید روشی را برای خود انتخاب کنید که به فرم ابرو، چشم و صورت شما بیاید. بنابراین ما در این بخش شما را با روش های زیبایی ابرو آشنا می کنیم تا شما بتوانید یک روش مناسب برای خود را انتخاب کنید.

فیبروز ابرو

این روش به عنوان یکی از روش پرطرفدار در بین خانم ها معرفی شده که هر فردی می تواند با توجه به میزان خالی بودن ابروهای خود از این روش استفاده نماید. در واقع در فیبروز ابرو با استفاده از یک جوهر مناسب با پوست شما، خطوطی در قسمت های تاج، آرک و دم ابرو کشیده شده که همین خطوط سبب پر شدن نواحی خالی ابروان شما می شود. این جوهر کاملا مناسب با پوست شما بوده و کمترین عوارض را می تواند برای شما ایجاد کند. از طرفی استفاده از این روش به طبیعی شدن ابروهای شما کمک خواهد کرد.

فیبروز ابرو

میکروبلیدینگ ابرو

یکی دیگر از روش های جدید برای زیبایی ابروان شما، استفاده از روش میکروبلیدینگ بوده که این روزها بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که از این روش برای زیبایی ابروهای خود استفاده کنند. در واقع در این روش با استفاده از یک قلم حرفه ای که 12 تا 15 عدد سوزن در داخل آن وجود دارد می توان خطوط منظم و نزدیک بهمی در ابروهای خالی کشید.در این روش فرد متخصص برای اینکه فرد احساس درد نداشته باشد از بی حسی های موضعی برای اینکار استفاده می کند. در این روش رنگ مخصوص به لایه های عمقی پوست نفوذ نمی کند و همین موضوع می تواند برای بسیاری خوشایند باشد. در نظر داشته باشید که اگر قبلا از تاتو برای ابروهای خود استفاده کرده باشید رنگ های روشن روی ابروهای شما جواب نمی دهد.

میکروپیگمنتیشن

یکی دیگر از روش های زیبایی ابروان شما میکروپیگمنتیشن بوده که این روزها بسیاری از خانم ها از این روش برای پر کردن ابروهای خود استفاده می کنند. برای اینکه بتوان از این روش استفاده کرد به یک قلم و دستگاه دیجیتال نیاز بوده که همین دو ابزار می تواند در این روش به ما کمک کند. این روش نسبت به میکروبلیدینگ ابرو به عمق لایه های زیرین پوست نفوذ می کند. از این رو می توان با صراحت گفت که ماندگاری این روش بیشتر است. در نظر داشته باشید که در این روش از یک بی حسی موضعی استفاده می شود تا شما درد را حس نکنید.

تینت ابرو چیست؟

یکی از روش های جدید که نام آن فرق کرده است تینت ابرو است. در اصل تینت ابرو همان رنگ کردن ابرو بوده که شما می توانید با انجام دادن آن نواحی خالی ابروهای خود را پر کنید. برای اینکار بهتر است از رنگ هایی که نسبت به رنگ موهای شما روشن تر است ساتفاده کنید. این روش یکی راه بی خطر بوده و شما می توانید بدون هیچ آسیبی ابروهای خود را رنگ کنید. برای اینکار بهتر است ابتدا یک کادر فرضی ور ابروهای خو رسم کرده و سپس نواحی خالی ابروهای خود را توسط قلم مو کوچک رنگ کنید.

لیفت ابرو

یکی از روش های مدرن برای زیبایی چشمان شما استفاده از لیفت ابرو بوده است. همانطور که می دانید لیفت در زبان انگلیسی به معنای بالا بردن است. از این رو شما با این روش می توانید ابروان خود را به سمت بالا کشیده و چهره خود را از حالت عبوس دربیاورید. برای اینکار شما می توانید از دو روش استفاده کنید.

لیفت ابرو در خانه

برای لیفت ابرو در خانه شما می توانید با استفاده از ژل ابرو و صابون ابرو و یک عدد اسپولی این کا را انجام دهید. برای اینکار ابتدا ابروها را به سمت پایین شانه زده و سپس با اسپولی آغشته به ژل یا صابون ابروها را به سمت بالا شانه کنید.

لیفت ابرو با بوتاکس

برخی دیگر این روش را برای لیفت ابروهای خود استفاده می کنند. لیفت ابرو با بوتاکس سبب شده تا یک قوس ملایم و متقارن در دو ابروی فرد ظاهر شده و همین موضوع سبب می شود تا چشمان افراد حالت طبیعی تری داشته باشد.

لیفت ابرو

حسن ختام

در حسن ختام این مقاله باید اشاره کنیم که کمک گرفتن از روش های نوین برای داشتن ابروهای زیبا تا حد زیادی سبب شده تا چهره ما تغییر کند. ازاین رو ما در این مقاله روش هایی از جمله فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، تینت ابرو و لیفت ابرو را به عنوان روش های نوین به شما معرفی کردیم. حال از شما می خواهیم تا با مشورت گرفتن از یک فرد متخصص، بهترین روش را برای زیبایی ابروان خود انتخاب کنید

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *