سوهان برقی استرانگ یا سوهان برقی ماراتون، کدامیک بهتر است؟

اگر به تازگی وارد حرفه ناخن کاری شده اید، طبیعی است که در این آشفته بازار که هر فردی در صدد فروش محصول خود است، گیج شوید. ولی جای هیچ نگرانی نیست، چرا که ما قصد داریم تا در این مقاله درباره بهترین سوهان برقی برای شما صحبت کنیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید بهترین محصول موجود در بازار را برای کسب و کار خود خریداری نمایید. مهمترین مسئله ای که باید قبل از خرید به ان توجه کنید، نیاز است شما است. چرا که برخی از افراد می خواهند محصولی را خریداری نمایند تا بعدها پس از اینکه حرفه ای شدند باز هم از آن محصول استفاده کنند. ولی برخی از افراد فقط در حد مصارف خانگی خود به این محصول نیاز دارند و به فکر تولید یک کسب و کار پردرآمد نیستند، بنابراین پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه گول فروشندگان چرب زبان را بخورید، هدف خود را از خرید سوهان برقی مشخص کنید و سپس اقدام به خرید آن بکنید.

سوهان برقی استرانگ یا سوهان برقی ماراتون، کدامیک بهتر است؟

قبل از خرید سوهان برقی به چه نکاتی توجه کنیم؟

آگاهی قبل از انجام هر کاری می تواند تا حد زیادی از بروز بسیاری از دردسرها جلوگیری کند. حال اگر قصد دارید سوهان آموزشی و یا کسب و کار خود خریداری کنید، بهتر است که به نکات زیر توجه کنید، تا در این آشفته بازار که هر کسی جنس خودش را تبلیغ می کند، سر شما کلاه نرود.

یادتان باشد از سوهان برقی برای چه منظور استفاده خواهید کرد

یک محصول زمانی که خریداری می شود با یک هدف خاص خریداری می شود. بنابراین نحوه استفاده از آن محصول با تاکید بر عملکرد آن بسیار مهم تلقی می شود. برای این کار بر روی یک کاغذ بنویسید که هدفتان کوتاه مدت است یا بلند مدت؟ برای مصرف خانگی آن را میخرید یا برای مصرف سالنی؟ آیا صرفا برای آموزش به دستگاه نیاز دارید یا برای کسب و کار؟ و در آخر به این فکر کنید که شما در حال حاضر مبتدی هستید، پس از چند سال که حرفه ای شدید به یک دستگاه قوی و حرفه ای نیاز دارید که بهتر است آن را از همین الان که قصد خرید دارید تهیه کرده باشید تا چند سال دیگر برای خرید یک دستگاه حرفه ای تر با قیمت های نجومی برخورد نکنید.

اگر کمی بیشتر خرج کنید، مشکلی نیست

بسیاری از ما زمانی که می خواهیم یک محصول جدید خریداری کنیم، صرفا به دنبال گزینه های ارزان تر هستیم، ولی این اندیشه درباره خرید محصولی مهم چون سوهان برقی صدق نمی کند. چرا که شما اگر به عنوان یک ناخن کار حرفه ای در یک سالن خدمات ناخن کار کنید، قطعا به یک دستگاه حرفه ای و پربازده نیاز دارید. بنابراین اگر مجبور شدید کمی بیشتر از بودجه خود برای خرید سوهان برقی هزینه کنید، نگران نشوید و به آن به دید یک سرمایه گذاری نگاه کنید.

به دور موتور سوهان برقی دقت کنید

یادتان باشد که دور موتور این دستگاه بسیار مهم بوده و عدم توجه به آن می تواند مسائل زیادی را در هنگام کار کردن برای شما ایجاد نماید. یک سوهان برقی خوب دور موتوری بین 20000 تا 35000 دارد که شما می توانید در صورت آینده نگری و استفاده درست از این دستگاه از همان ابتدا یک سوهان برقی با دور موتور 35000 را خریداری کنید.

امکان تعویض سر سوهان ها

برخی از برندهای نامعتبر و ارزان به هیچ عنوان سرسوهان هایشان قابل تعویض نبوده و شما نمی توانید سرسوهان مورد نظر خود را در آن جایگذاری کنید. بنابراین بهتر است در هنگام خرید از برندهای معتبر خریداری کنید تا به این مشکل برنخورید.

تغییر سرعت دستگاه

یک دستگاه در بهترین حالت باید امکان تغییر سرعت داشته باشد. چراکه در بسیاری از سوهان کشی ها شما مجبور هستید که سرعت دستگاه را تغییر بدهید، از این رو بهتر است که حتما دستگاهی که خریداری می کنید این قابلیت را داشته باشد.

گارانتی محصول مهم است

هر زمانی که قصد خرید یک محصول برقی را داشتید حتما به داشتن برگه گارانتی آن دقت کنید، چرا که در صورت نداشتن برگه گارانتی در صورت خراب بودن دستگاه، باید هزینه تعمیر آن را خودتان پرداخت نمایید.

سوهان برقی هرچه سبک تر بهتر

همه ما زمانی که می خواهیم از یک دستگاه برای مدت زمان طولانی استفاده کنیم، به میزان سنگینی و سبکی آن دقت می کنیم. چرا که در صورت سنگین بودن آن برای استفاده طولانی مدت امکان ایجاد دردهای مختلف در ناحیه دست، شانه و گردن مشاهده خواهد شد.

بهترین مارک سوهان برقی

در بازار مارک های مختلفی وجود دارد که بسیاری از افراد در هنگام خرید سوهان برقی دچار سردرگمی شده و نمی دانند که کدامیک از برندها مناسب تر است. از دید بسیاری از مصرف کنندگان و ناخن کارهای حرفه ای که برای خود سالن خدمات ناخن دارند، مارک استرانگ و ماراتون بهترین برندهای موجود در بازار برای خرید به شمار می روند. بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه حرفه ای با دور موتور خوب هستید از این دو برند غافل نشوید و از کنار سایر برندهای موجود در بازار عبور کنید.

سوهان برقی استرانگ چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که می دانید استرانگ یکی از بهترین برندهای موجود در بازار بوده است که بسیاری از ناخن کارها از این محصول برای سوهان کشی ناخن های کاشت مشتریان خود استفاده می کنند. همانطور که می دانید از یک سوهان برقی برای ریمو ناخن، مانیکور روسی، ترمیم ناخن و بسیاری از کارهای ابتدایی استفاده می شود. حال که به اهمیت این دستگاه پی بردید بهتر است به سراغ ویژگی های منحصر به فرد سوهان برقی استرانگ برویم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر این محصول را خریداری نمایید.

سوهان برقی استرانگ چه ویژگی هایی دارد؟

سوهان برقی استرانگ دور موتور 35000 دارد

وجود دور موتور بالا در یک سوهان برقی می تواند به ناخن کار کمک کند تا کارهایی نظیر مانیکور ناخن، ریمو ناخن و ترمیم ناخن را به سرعت انجام داده و در طول روز بتواند کارهای زیادی را انجام دهد.

لرزش و صدای بسیار کم

افرادی که به طور مداوم با یک دستگاه کار می کنند، صدا و لرزش آن برایشان بسیار مهم می شود. حساسیت روی صدا و لرزش دستگاه سبب شده تا مشتریان حساس به سراغ سوهان برقی استرانگ بروند.

پدالی و دستی بودن سوهان برقی استرانگ

بسیاری از سوهان برقی هایی که افراد مختلف از آنها استفاده می کنند، به صورت پدالی طراحی شده اند ولی در این بین بسیاری از مارک های معتبر چون استرانگ داری قابلیت پدالی و دستی بودن دستگاه نیز هستند.

عوض کردن میزان ولتاژ با توجه به نیاز شما

در بسیاری از کشورها برق آن ها 110 ولت است. از طرفی چون این دستگاه ساخت کشور کره است به این دلیل از یک سوئیچر استفاده شده تا ولتاژ برق را توسط یک مبدل به ولتاژ شهری آن کشور تبدیل کند.

حرکت کردن هندپیس دستگاه در دو جهت مختلف

سوهان برقی استرانگ دارای یک هندپیس مناسب و سبک بوده که در دو جهت راست و چپ کار می کند. در بسیاری از مواقع دیده شده که شما در هنگام سوهان کشی نیاز دارید تا تغییر جهت بدهید، برای این کار بهتر است که ابتدا دستگاه را صفر کنید و سپس آن را تغییر جهت بدهید.

مدل های سوهان برقی استرانگ

مدل های موجود و با کیفیت سوهان برقی استرانگ در بازار به این سه مدل منتهی می شود. شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از این سه مدل را خریداری نمایید.

  • سوهان برقی استرانگ مدل S-210
  • سوهان برقی استرانگ مدل S-207
  • سوهان برقی استرانگ مدل S-204

ویژگی های سوهان برقی استرانگ مدلS-210

اگر قصد دارید این سوهان را خریداری کنید، بهتر است با ویژگی های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا شوید. از ویژگی های مهم این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دور موتور 35000 
  • قابلیت تعویض ولتاژ
  • دارای لرزش بسیار کم
  • جابه جایی هندپیس در دو جهت مختلف

ویژگی های سوهان برقی استرانگ مدلS-210

سوهان برقی استرانگ مدل S-207

از ویژگی های مهم سوهان برقی استرانگ مدل S-207 می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دور موتور 30000 
  • دارای هندپیس سبک
  • دارای کیف همراه
  • آچار مخصوص استرانگ
  • پدال پایی مخصوص
  • دارای فیوز مراقبت از دستگاه 
  • ساخت کره

سوهان برقی استرانگ مدل S-207

سوهان برقی استرانگ مدل S-204

ویژگی های سوهان برقی استرانگ مدل S-204 به شرح زیر است.

  • دارای دور موتور 35000
  • دارای پدال پایی
  • داری فیوز 
  • داری دکمه تنظیم ولتاژ
  • ساخت کشور کره

سوهان برقی مارتون چه ویژگی هایی دارد؟

 یکی دیگر از مارک های خوب و حرفه ای برای سوهان برقی برند ماراتون است که بسیاری از ناخن کارها از آن استفاده می کنند. از ویژگی های مهم این سوهان می توان به کشور سازنده آن، که کره است اشاره کرد. از این رو اگر بتوانید جنس اصل را خریداری نمایید، با بهترین دستگاه می توانید تعداد مشتریان خود را در ماه چند برابر نمایید. از ویژگی های مهم سوهان برقی ماراتون می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سوهان برقی مارتون چه ویژگی هایی دارد؟

مناسب برای افراد حرفه ای

اگر بتوانید سوهان برقی اصل ماراتون را خریداری کنید، بهتر است که بدانید این برند برای افرادی که حرفه ای هستند، مناسب تر است.

دور موتور 35000 برای سوهان برقی ماراتون

دور موتور یکی از فاکتورهای مهم برای خرید سوهان برقی به شمار می رود. سوهان برقی ماراتون دور موتور 35000 دارد که همین موضوع می تواند دلیل مهمی برای حرفه ای بودن این دستگاه باشد.

داری گردش در دو جهت

این سوهان برقی مانند سوهان برقی استرانگ در دو جهت می چرخد و شما می توانید به وسیله آن به راحتی در دو جهت از این سوهان استفاده نمایید.

مدل های سوهان برقی ماراتون

بسیاری از افراد سعی دارند تا با خرید یک سوهان برقی اصل و حرفه ای کار خود را رونق بدهند. سوهان برقی ماراتون به راحتی این کار را برای افراد انجام می دهد. ماراتون مدل های مختلفی در بازار ایران دارد که شما می توانید با در نظر داشتن نیازهای خود یکی از انواع این سوهان برقی را برای کسب و کار خود خریداری نمایید.

  • سوهان برقی ماراتون مدل champion
  • سوهان برقی ماراتون مدل sh20n
  • سوهان برقی ماراتون مدل کیوب

ویژگی های سوهان برقی ماراتون مدل champion

از ویژگی های منحصر به فرد این سوهان برقی می توان به دستی بودن، داشتن هندپیس سبک و داشتن دور موتور 35000 اشاره کرد. از طرفی سوهان برقی های ماراتون برای افرادی که حرفه ای هستند بسیار مناسب بوده و این افراد می توانند با استفاده از این سوهان برقی با بیشترین سرعت کار مشتریان خود را به سرعت انجام دهند.

ویژگی های سوهان برقی ماراتون مدل champion

ویژگی های سوهان برقی ماراتون مدل sh20n

این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های این برند از قابلیت های خاصی برخوردار نبوده و تنها دارای یک هندپیس بوده که ناخن کارها می توانند با استفاده از آن هندپیس به راحتی ناخن های مشتریان خود را سوهان کشی نمایند. برای این کار شما می توانید تنها با تعویض سرسوهان مورد نظر خود، سوهان کشی، ترمیم ناخن و مانیکور را به راحتی انجام دهید.

ویژگی های سوهان برقی ماراتون مدل کیوب

این مدل نسبت به سوهان برقی که فقط هندپیس دارد، حرفه ای تر بوده و شما می توانید به راحتی با استفاده از این دستگاه به تمامی امکانات آن دست پیدا کنید. این دستگاه به صورت دستی و پدالی کار می کند و از همه مهمتر دارای اقلام همراه بوده که شما می توانید با استفاده از آن سوهان کشی را به راحتی در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

از کجا بفهمیم سوهان برقی استرانگ و سوهان برقی ماراتون اصل هستند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که از کجا بفهمیم که یک سوهان برقی اصل است یا فیک؟ برای دانستن این موضوع سعی کنید قبل از خرید، حتما قیمت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و از همه مهمتر سعی داشته باشدی که از چند فروشگاه معتبر قیمت بگیرید. پس از قیمت گرفتن بازه حدودی قیمت دستتان آمده و می توانید تشخیص دهید که کدام جنس فیک است و کدام یک اصل، از طرفی در برخی از فروشگاه ها با اسم های کپی از نمونه های اصل، جنس های تقلبی خود را به فروش می رسانند، در این میان شما هوشیار باشید و گول این افراد را نخورید. برخی از فروشندگان متقلب سعی دارند تا با پوشاندن روی ساخت چین مشتریان را گول بزنند و اجناس تقلبی را به آن ها بفروشند.

از کجا بفهمیم سوهان برقی استرانگ و سوهان برقی ماراتون اصل هستند؟

در آخر

به هیچ عنوان جز برندهای استرانگ و ماراتون از هیچ برند دیگری خرید نکنید. قبل از خرید حتما قیمت ها را مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنید. اصل این محصولات متعلق به کشور کره بوده که این روزها به دلیل تحریم بودن ایران چین با نام های کپی سوهان برقی استرانگ و ماراتون را وارد می کند. از این رو پیشنهاد ما این است که در صورت خرید این دو محصول حتما از محصولاتی که گارانتی دارند خریداری کنید، تا در صورت وجود مشکلی در دستگاه سریعا آن را به صورت رایگان تعمیر نمایید.

4.4/5 - (52 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *