شرکت های لیزینگ که دارای مجوز از بانک مرکزی هستند می توانند خدماتی را به شما ارائه کنند که ما قصد داریم تا در این بخش شما را با آن خدمات آشنا نماییم. با عرض سلام خدمت کاربران عزیز، لیست شرکت هایی لیزینگ خودرویی،  را که فاقد و دارای مجوز از بانک مرکزی هستند را اینجا قرار می دهیم، لیستی که به وسیله ی سایت رسمی بانک مرکزی ارائه شده است.

این لیست به علت گرفتن مجوز برخی از شرکت ها مورد تغییر نیز قرار می گیرد، برای اطلاع از اخرین لیست به سایت بانک مرکزی مراجعه فرمایید.

اخیراً بانک مرکزی اعلام نموده که اگر شخصی با موسسات، بانک ها و یا سایر نهادها که از این بانک مجوز دریافت نکرده اند، فعالیتی انجام دهد، این بانک هیچگونه مسئولیتی را در این خصوص قبول نخواهد کرد. در ادامه لیست شرکت های لیزینگی خودرو که فاقد مجوز از بانک مرکزی هستند را تهیه کرده ایم.

۱-شرکت نگین خودرو آفتاب(پلمپ گردید)(به اطلاعیه زیر که در تاریخ ۹ دی ماه ۹۵ صادر گردیده توجه فرمایید.)

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در داخل ایران، هیچ گونه ارتباطی با شرکت نگین خودرو آفتاب که به دلیل نداشتن مجوزهای لازم و کلاهبرداری سلب فعالیت شده و در مراجع قضایی پرونده دارد ، نداشته و این اطلاعیه جهت آگاهی مخاطبان و عدم اخلال در اذهان عمومی بدلیل تشابه اسمی مذکور است.
و چندین نمونه شرکت دیگر که به صورت قارچ گونه در حال افزایش هستند.

لیست شرکت‌های لیزینگ دارای مجوز و در حال تمدید مجوز از بانک مرکزی :
آنچه سایت رسمی بانک مرکزی گفته است :
در راستاي شفاف سازي و اطلاع‌رساني صحيح به هموطنان گرامي، فهرست بانکها و موسسات اعتباري و ساير نهادهايي که مجوز تاسيس و فعاليت آنها توسط بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران صادر و تحت نظارت قرار گرفته‌اند، به شرح ذيل اعلام مي‌گردد.

توجه داشته باشید که بانک‌ها و موسسات اعتباري يا ساير نهادهايي که نام آنها در فهرست قرار ندارد، داراي مجوز از اين بانک نبوده و مسئوليت ناشي از عملکرد ناصحيح آنها مستقيماً متوجه کساني مي‌شود که به اين موسسات مراجعه داشته‌اند.

 

گفتگو کنید

6 نظر

  1. سلام
    من حدود 6 ماه قبل از طریق سریر خودرو اقدا م به سفارش دنا پلاس کردم که متاسفانه انقدر طول کشید که در نهایت به زور رفتم و پولمو با کمی ضرر پس گرفتم. بعد یکی از دوستان بهار خودرو جاوید رو معرفی کرد که بعد ثبت سفارش توسط بهار خودرو جاوید 2 هفته ای ماشینمو تحویل گرفتم.

    1. بهار خودرو جاوید تعریفشو شنیدم ، اگر شماره تماسشو بفرستی ممنون میشم. راستش نمیشه به هر نمایشگاهی اعتماد کرد و باید از تجربه خرید دیگران استفاده کرد.

  2. با سلام خدمت دوستان عزیز خواستم ببینم کسی از طریق شرکت مهر خودرو گستر طوس ماشین ثبت نام کرده؟ چون بعضی ها میگن مجوز ندارن ولی بموقع تحویل میدن و پیگیر هستن.
    لطفا نظرتونو بگید اگر خرید کردید.
    تشکر

    1. سلام آره خیلی پیگیرن. البته از تو زندان. کسی شکایت داره ازشون بره خیابان فطمی دادسرای پولی و بانکی ناحیه 36

    2. با سلام. شرکت مهر خودرو گستر طوس کلاه بردار بوده و به هیچ عنوان سرمایه ی خود را در اختیار این شرکت قرار ندهید. بنده خودم متضرر شدم و تعداد افراد زیادی شبیه من پولشون از بین رفت ماشین هم تحویل نگرفتند. به تازگی دفتر شرکت پلمپ شده است.

  3. اقا کسی میدونه ارژنگ خودرو که تو خیابان رسالت هستش وضعیتش چطوریه؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *