مدل ناخن فرنچ دخترانه

همه ما خانم ها دوست داریم تا ناخن های زیبایی داشته باشیم حتی آن دسته از خانم هایی که به دلیل کار کردن در یک محیط سخت گیر نمی توانند کاشت ناخن انجام دهند. شما می توانید در صورتی که به طرح های ساده علاقه دارید به سراغ رنگ های متناسب با فصل رفته و از میان آن بهترین رنگ ها را برای ناخن های خود انتخاب کرده و سپس از مدل های جدید برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید. همیشه و همه حال فرنچ ناخن به عنوان یک روش زیبا در کاشت ناخن معرفی می شود. شما می توانید با انجام دادن فرنچ ناخن به راحتی از زیبایی و سادگی ناخن های خود لذت ببرید. برای اینکار ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با مدل ناخن فرنچ دخترانه که این روزها به عنوان فرنچ ناخن 2023 ترند شده است بیشتر آشنا کنیم.

مدل ناخن فرنچ دخترانه

فرنچ صورتی ناخن

یکی از زیباترین فرنچ های ناخن، فرنچ صورتی ناخن بوده که این روزها بسیاری از دخترهای جوان به این مدل فرنچ های ناخن علاقه مند شده اند. شما می توانید با استفاده از فرنچ صورتی ناخن به زیباتر شدن ناخن های خود کمک کنید. برای اینکار شما می توانید از رنگ های با تناژ صورتی برای زمینه ناخن و از رنگ های تیره تر برای قسمت فرنچ استفاده نمایید. برای فرنچ صورتی ناخن می توانید به راحتی با استفاده از یک صورتی ملایم زمینه ناخن خود را بپوشانید و سپس با استفاده از یک رنگ صورتی تیز قسمت فرنچ ناخن خود را پوشش بدهید. برای اینکار شما می توانید به راحتی با مراجعه به پینترست و اینستاگرام از مدل های داخل این دو برنامه ایده برداری کنید. ما دراین بخش شما را با برخی از مدل های فرنچ صورتی ناخن بیشتر آشنا می کنیم تا شما نیز بتوانید به آنچه که در ذهن دارید سریع تر برسید.

فرنچ صورتی ناخن

فرنچ صورتی ناخن

مدل ناخن فرنچ جدید

اگر می خواهید با مدل های جدید فرنچ ناخن آشنا شوید شما می توانید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ های متناسب با فصل می تواند تاثیر زیادی بر روی رنگ های فرنچ ناخن شما بگذارد. برای این منظور اگر می خواهید از طرح ناخن بهاری استفاده کنید می توانید از رنگ های پاستیلی روشن برای این منظور کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که رنگ های پاستیلی در فصل بهار می تواند نشانگر تازگی و طراوت در بهار باشد. ما در این بخش شما را به دیدن مدل ناخن فرنچ جدید دعوت می کنیم شما می توانید به راحتی با ایده برداری از این مدل ها به راحتی از داشتن یک فرنچ زیبا و در عین حال شیک لذت ببرید.

مدل ناخن فرنچ کوتاه

در نظر داشته باشید که فرنچ ناخن های کوتاه این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. چراکه ناخن های کوتاه به دلیل اینکه راحتر است می تواند برای بسیاری از خانم ها که کار می کنند مناسب باشد. در مدل ناخن فرنچ کوتاه باید از مدل هایی استفاده کنید که بتوانید به راحتی حس سبکی را حس کنید. ناخن های فرنچ کوتاه این امکان را به شما می دهند که به راحتی بتوانید زیبایی ناخن های خود را درکنار راحتی حس کنید. برای این منظور اگر می خواهید از ناخن های فرنچ کمک بگیرید به شما پیشنهاد میکنیم که از طرح های کلاسیک فرنچ ناخن، طرح های بهاری و فرنچ های رنگی استفاده نمایید.

مدل ناخن فرنچ کوتاه

مدل ناخن فرنچ کوتاه

ناخن فرنچ سفید

بسیاری از افراد به رنگ سفید علاقه دارند بیشتر افرادی که ناخن فرنچ سفید را انتخاب می کنند به این دلیل بوده که آن ها دوست دارند به حالت طبیعی ناخن های برگردند. از طرفی ناخن فرنچ سفید برای افرادی که طرفدار سادگی هستند همیشه می تواند یک گزینه خوب به شمار برود. شک نداشته باشید که ناخن فرنچ سفید به عنوان یک ناخن ساده و طرح ناخن مینیمال می تواند به عنوان بهترین گزینه به شمار برود. شما می توانید از این مدل ناخن برای مراسم عروسی و عقد خود نیز استفاده نمایید. از این رو ما تصمیم داریم تا در این بخش شما را با مدل های جدید ناخن فرنچ سفید که همیشه پرطرفدار بوده و هست بیشتر آشنا کنیم.

ناخن فرنچ سفید

ناخن فرنچ سفید

فرنچ ناخن گلدونی

اگر فرم ناخن شما به صورت گلدانی است و می خواهید از فرنچ ناخن برای زیبایی ناخن های خود کمک بگیرید می توانید از فرنچ ناخن گلدونی برای این منظور استفاده نمایید. توجه داشته باشید که فرم ناخن گلدانی یکی از فرم های ناخنی بوده که برخی از خانم ها به این مدل ناخن ها علاقه دارند شما می توانید برای استفاده از فرنچ ناخن گلدانی از رنگ هایی چون سفید، مشکی، طلایی، رنگ های بهاری و رنگ هایی که تنالیته رنگی آن ها به هم شبیه است استفاده نمایید. برای اینکار شما می توانید به راحتی با استفاده از رنگ های مختلف به ناخن های خود تنوع بدهید. برای این منظور بهتر است که از مهارت یک ناخن کار حرفه ای کمک بگیرید، چراکه فرنچ ناخن مدل گلدانی نسبت به سایر مدل های ناخن سخت تر بوده و شما نیاز دارید تا با استفاده از مهارت یک ناخن کار حرفه ای اینکار را انجام دهید.

حسن ختام

استفاده از طرح های فرنچ ناخن می تواند در همه حال برای بسیاری از افراد به عنوان طرح های زیبا تلقی شود. فرنچ ناخن در رنگ های مختلف می تواند برای بسیاری از خانم ها جذاب باشد. شما می توانید با استفاده از رنگ هایی چون سفید، مشکی، طلایی و رنگ های پاستیلی که در بهار استفاده می شود از یک فرنچ زیبا نهایت لذت را ببرید. برای اینکار از شما می خواهیم تا با سر زدن به برنامه هایی چون پینترست و اینستاگرام مدل های زیبا و جدیدی را برای این منظور انتخاب نمایید.

 

4.6/5 - (26 امتیاز)

One Reply to “مدل ناخن فرنچ دخترانه”

  1. زهرا انیسی گفت:

    خوب هست
    لطفا فرنچ رنگ ابی رو بیشتر بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *