کاشت ناخن بیبی بومر شاین دار

بیشتر خانم هایی که کاشت ناخن انجام می دهند، همواره در تلاش هستند تا با استفاده از طراحی های جدید یک مدل ناخن زیبا داشته باشند. شما می توانید اگر از لاک ژل های ساده خسته شده اید به سراغ طراحی های جدید بروید. بیبی بومر یکی از طراحی های جذاب بوده که این روزها بسیاری از خانم ها با ترکیب رنگ های مختلف از آن استفاده می کنند. شما می توانید اگر به ترکیب های شاین دار علاقه دارید از کاشت ناخن بیبی بومر شاین دار استفاده نمایید. به این نکته دقت کنید که شما می توانید با استفاده از این روش کاشت یک ناخن زیبا برای مراسم عروسی خود داشته باشید. حال اگر به فکر این هستید که ناخن شما در کنار سادگی براق هم باشد این ترکیب می تواند انتخاب هوشمندانه ای به شمار برود. شما می توانید از لاک ژل های شاین دار و یا اکلیل های باز استفاده نمایید.

کاشت ناخن بیبی بومر شاین دار

کاشت ناخن بیبی بومر شاین دار

ناخن بیبی بومر جدید

اگر طرفدار کاشت ناخن بیبی بومر باشید می دانید که این روش به عنوان یک روش محبوب در بین خانم ها معرفی میشود. شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف بیبی بومر های متفاوتی را ایجاد نمایید. بهتر است با دایره رنگ آشنا شوید و رنگ های مکمل را برای اینکار انتخاب نمایید. استفاده از رنگ های خنثی در کنار رنگ های اصلی می تواند به زیبایی چشمگیر ناخن های شما کمک کند. ناخن بیبی بومر صورتی و سفید از گذشته تا به امروز به عنوان یک ترکیب زیبا معرفی شده است. شما می توانید برای این منظور اگر به سراغ این تنالیته رنگی می روید لاک ژل صورتی را انتخاب کنید که برای شما با همیشه فرق می کند تا به یک بیبی بومر خاص دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با انتخاب رنگ های مناسبتی برای شب یلدا، ایام محرم و نوروز از یک بیبی بومر مناسبتی زیبا بهره مند شوید.

ناخن بیبی بومر جدید

ناخن بیبی بومر جدید

بیبی بومر قرمز

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشتر افراد رنگ قرمز را دوست دارند. بسیاری از افراد از این رنگ در استایل خود استفاده می کنند. شما می توانید اگر از طرفداران رنگ قرمز هستید به راحتی از بیبی بومر این رنگ در کنار رنگ هایی چون سفید و مشکی استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که این رنگ به عنوان یک رنگ گرم معرفی شده و شما می توانید از این ترکیب در فصل های سرد سال چون پاییز و زمستان استفاده نمایید. بیبی بومر قرمز به عنوان یک ترکیب زیبا برای شب یلدا، روز ولنتاین، ایام زمستان و روزهای خاص شما مورد استفاده قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که این رنگ به عنوان یک رنگ مکمل می تواند با رنگ سرد سبز نیز ترکیب شود.

بیبی بومر قرمز

بیبی بومر سبز

رنگ سبز همیشه از گذشته تا به امروز به عنوان یک رنگ زیبا و آرامش بخش تداعی کننده طبیعت بوده و هست. شما می توانید با استفاده از این رنگ در طراحی های ناخن خود زیبایی حاصل از طبیعت را به ناخن های خود هدیه کنید. رنگ سبز به عنوان یک رنگ سرد معرفی شده و شما می توانید از ترکیب آن در کنار یک گرم که رنگ قرمز می تواند گزینه خوبی باشد استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که این ترکیب زیبا می تواند سبب شود تا دستان شما زیباتر دیده شود. از طرفی اگر شما این رنگ را در کنار یک رنگ خنثی داشته باشید چشمگیری آن افزایش خواهد یافت.

بیبی بومر سبز

بیبی بومر سبز

لاک بیبی بومر صورتی

رنگ صورتی همیشه به عنوان یک رنگ ملایم معرفی می شود. شما می توانید با استفاده از این رنگ به ترکیب های بیبی بومرهای زیبا دست پیدا کنید. شما می توانید به راحتی با استفاده از این رنگ لاک ژل در کنار رنگ هایی چون خاکستری، آبی، سفید، قرمز، کرم، سبز و مشکی می توانید به یک ترکیب بیبی بومر زیبا دست پیدا کنید. همانطور که می دانید بیبی بومر صورتی به عنوان یک ترکیب زیبا و چشمگیر معرفی می شود. از این رو بسیاری از افراد در تلاش هستند تا با طراحی این رنگ در بیبی بومر خود حالت کلاسیک و زیبای ناخن های خود را حفظ کنند. بیبی بومر صورتی این امکان را به شما خواهد داد که به راحتی از یک ناخن ساده و در عین حال شیک در محیط کار و مراسمات خاص خود استفاده نمایید.

لاک بیبی بومر صورتی

لاک بیبی بومر صورتی

بیبی بومر بنفش

رنگ بنفش به عنوان یک رنگ سلطنتی معرفی می شود. شما می توانید با استفاده از این رنگ حالت مجللی به ناخن های خود بدهید. رنگ بنفش به عنوان یک رنگ گران بها می تواند استایل شما را گران بها نشان دهد. شما می توانید برای کاشت بیبی بومر این رنگ از سفید استفاده کنید. رنگ سفید به دلیل اینکه خنثی است می تواند در کنار رنگ بنفش به خوب دیده شدن آن کمک کند. شما می توانید برای ساخت ترکیب بیبی بومر این رنگ از رنگ های مکمل نیز استفاده کنید. اگر نگاهی به دایره رنگ ها بیاندازید متوجه می شوید که رنگ مکمل بنفش، زرد است از این رو شما بهتراست برای بیبی بومر بنفش از رنگ زرد نیز استفاده نمایید.

بیبی بومر بنفش

بیبی بومر بنفش

نتیجه گیری

بیبی بومر یک ترکیب زیبا از دو رنگ متفاوت بوده که شما می توانید با ترکیب کردن آن ها به یک آمبره ناخن زیبا دست پیدا کنید. برای این منظور بهتر است بدانید که بیبی بومر کلاسیک همان رنگ صورتی در کنار رنگ سفید است. ولی اگر می خواهید ترکیب رنگ های بیشتری داشته باشید بهتر است که از رنگ های مکمل و رنگ های خنثی نیز استفاده نمایید. بیبی بومر صورتی، یاسی و آبی می توانند گزینه های مناسبی برای فصول گرم سال باشند.

4.4/5 - (17 امتیاز)

14 پاسخ به “کاشت ناخن بیبی بومر شاین دار”

  1. افسانه گفت:

    زیاد جالب نبودن به هر حال موفق باشید

  2. گویا گفت:

    بسیار جیگر

  3. زهرا سروری گفت:

    خیلی قشنگ بود ممنون

  4. سیتا گفت:

    زیباســـت

  5. زیاد جالب نبود گفت:

    زیاد جالب نبود

  6. نرگس شکرانه گفت:

    عالی بود ممنون

  7. رکسانا اسماعیلی اقدم گفت:

    خیلی ناز هستند یک دونه زشت نداشت
    خاله خودم ناخن کار هست تو سالن ملیکا

  8. ناشناس گفت:

    زیاد جالب نبودن ناخن های خدم قشنگ ترع

  9. اعظم شریفی گفت:

    جان. دلم رفت …شیطونه میگه برو ناخن بکار …😉🥰🥰🥰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *