نیلوفر کاشانی یا مینا کریمی، انتخاب شما کدام است؟

اگر از طرفداران شینیون و کرلی مو باشید، طبیعی است که بهترین شینیون کارهای شهر خود را بشناسید. ما در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با دو شینیون کار معروف و محبوب این روزها در تهران آشنا کنیم. نیلوفر کاشانی و مینا کریمی از بهترین شینیون کارهای سالن های زیبایی شمال و غرب تهران معرفی میشوند. بنابراین اگر در این محلات ساکن باشید قطعا برای مراسم های خود نزد این دو عزیزمراجعه کرده اید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با نمونه کارها، سبک کاری، کلاس های آموزشی و سمینارهایی که این دو عزیز برای ارتقای کار خود در آن شرکت کرده اند را به شما معرفی کنیم. ما در اینجا در انتهای مقاله از شما می خواهیم تا نظرات خود را در خصوص این دو شینیون کار مطرح تهران به ما بیان کنید.

نیلوفر کاشانی یا مینا کریمی، انتخاب شما کدام است؟

سبک کاری نیلوفر کاشانی

اگر به تازگی قرار است عروس شوید این یک فرصت عالی برای شما است تا با بهترین شینیون کار تهران آشنا شوید. نیلوفر کاشانی به عنوان یکی از قدیمی ترین شینیون کارهای تهران سعی داشته تا با به روز کردن علم و مهارت خود در خصوص شینیون مو به شما عزیزان درشب عروسیتان کمک کند. نیلوفر کاشانی این روزها به عنوان یک مدرس نیز تکنیک های مربوط به شینیون، کرلی مو، وصل کردن تاج عروس و تور عروس را در کلاس های خود به هنرجویان آموزش می دهد. شما می توانید اگر به یادگیری شینیون عروس مو علاقه مند هستید در دوره های نیلوفر کاشانی شرکت کنید.

سبک کاری نیلوفر کاشانی

سبک کاری نیلوفر کاشانی

آدرس سالن زیبایی نیلوفر کاشانی

بسیاری از خانم ها با سبک شینیون نیلوفر کاشانی ارتباط برقرار کرده اند و از مدل و سبک کاری نیلوفر عزیز رضایت کامل دارند. شما می توانید اگر به سبک کاری نیلوفر کاشانی علاقه مند شده اید با شماره تماس 09124479970 تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که سالن زیبایی نیلوفر کاشانی در سعادت آباد تهران بوده و شما می توانید به راحتی با تماس گرفتن با این شماره و اطلاع از آدرس این سالن زیبایی از خدمات عروس این سالن بهره مند شوید.

شماره تماس سالن زیبایی نیلوفر کاشانی

به یاد داشته باشید که شما برای مراجعه به سالن زیبایی نیلوفر کاشانی بهتر است از قبل وقت بگیرید. برای اینکار شما میتوانید با شماره تماس 09124479970 تماس حاصل فرمایید. شما می توانید برای شرکت در کلاس های آموزشی نیلوفر کاشانی به پیج @ hairstyle_niloufar  مراجعه نمایید.

نمونه کارهای نیلوفر کاشانی

اگر تا به امروز با نمونه کارهای نیلوفر کاشانی آشنا نشده اید ما در این قسمت شما را با نمونه کارهای این هیراستایلیست بیشتر آشنا می کنیم. توجه داشته باشید که نیلوفر کاشانی به دلیل سرعت کار، تمیزی شینیون و شناخت فرم صورت و تطبیق دادن آن با نوع شینیون شما به عنوان بهترین شینیون کار معرفی شده است.

نمونه کارهای نیلوفر کاشانی

اینستاگرام نیلوفر کاشانی

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای این شینیون کار به پیج @ Niloufar Kashani مراجعه نمایید. شما در این پیج با نمونه کارهای نیلوفر کاشانی و کلاس های آموزشی او بیشتر آشنا خواهید شد.

سبک کاری مینا کریمی

شینیون و کرلی مو این روزها برای بسیاری از خانم ها یکی از فاکتورهای مهم است. اگر تازه عروس هستید و یا  قصد دارید در چند هفته دیگر به یک عروسی مهم بروید، بهتر است با سبک کاری مینا کریمی بیشتر آشنا شوید. مینا کریمی به عنوان یکی از بهترین شینیون کارها توانسته در تهران از سبک های اروپایی برای شینیون موهای شما استفاده نماید. شما می توانید با مراجعه به پیج مینا کریمی با نمونه کارهای این شینیون کار حرفه ای بیشتر آشنا شوید.

سبک کاری مینا کریمی

سبک کاری مینا کریمی

سبک کاری مینا کریمی

آدرس سالن زیبایی مینا کریمی

شما می توانید اگر قصد دارید برای شینیون موهای خود به این سالن زیبایی مراجعه کنید با شماره تماس 09394533697 تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که شما پس از تماس گرفتن با این سالن زیبایی می توانید به راحتی با آدرس این سالن زیبایی آشنا شوید.

شماره تماس سالن زیبایی مینا کریمی

شما می توانید برای تماس با این سالن زیبایی با شماره تلفن 09394533697 تماس بگیرید. اگر قصد دارید در کلاس های آموزشی این سالن زیبایی شرکت کنید می توانید برای آگاهی از زمان دقیق این کلاس ها با این شماره تماس بگیرید. در پیج اینستاگرام مینا کریمی روزها و ساعات کلاس های شینیون به شما توضیح داده می شود.

نمونه کارهای مینا کریمی

بهتر است پیش از انتخاب هر شینیون کار و یا میکاپ آرتیستی، با نمونه کارهای آن ها آشنا شوید. شما می توانید برای اینکار با دنبال کردن پیج مینا کریمی و یا با شرکت در بازدیدهای عروس به آسانی با نمونه کارهای این شینیون کار حرفه ای بیشتر آشنا شوید. ما در این بخش شما را با برخی از نمونه کارهای این شینیون کار عزیز بیشتر آشنا می کنیم.

اینستاگرام مینا کریمی

اگر می خواهید با نمونه کارهای مینا کریمی بیشتر آشنا شوید شما می توانید به آسانی با مراجعه به پیج @ minakarimi.hairstylist از نمونه کارهای این شینیون کار حرفه ای دیدن نمایید.

جمع بندی

ما در این مقاله دو شینیون کار عزیز را با در نظر داشتن سبک کاری آنها به شما معرفی کردیم. شما می توانید به راحتی با دنبال کردن پیج این دو شینیون کار با نمونه کارهای آنها بیشتر آشنا شوید. شما اگر متقاضی این هستید که این مهارت را یاد بگیرید، می توانید به آسانی با شرکت کردن در کلاس های مربوط به شینیون، این مهارت پولساز را یاد گرفته  و از آن کسب درآمد داشته باشید. طبق روال همیشه از شما خوانندگان محترم خواستاریم که در خصوص کار این دو عزیز برای ما در بخش دیدگاه بنویسید، تا ما و تمام خوانندگان بیشتر با این دو شینیون کار آشنا شویم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *