میکاپ آرتیست شبنم قلی خانی کیست؟

اگر به اخبار هنرمندان علاقه مند هستید و از لایف استایل آن ها دیدن می کنید. بهتر است بدانید که یکی از بازیگران محبوب و معروف ایرانی شبنم قلی خانی بوده که این روزها به عنوان یکی از بهترین بازیگران فعال توانسته به عنوان مدل میکاپ در بسیاری از سالن های زیبایی به فعالیت داشته باشد. میکاپ آرتیست شبنم قلی خانی فرد خاصی نیست، او همواره با مراجعه به سالن زیبایی های مختلف به عنوان مدل میکاپ فعالیت می کند. یکی از معروفترین میکاپ آرتیست های شبنم قلی خانی یوکابد بوده که او همواره در تلاش است تا با کمک گرفتن از بازیگران جوان و زیبا هرروز مدل های زیادی برای میکاپ صورت داشته باشد. در این میان شبنم قلی خانی برای میکاپ های مناسبتی خود به سالن های دیگری نیز مراجعه کرده که از معروف ترین آنها می توان به سالن زیبایی سیلوانا اشاره کرد.

شبنم قلی خانی در سالن زیبایی سیلوانا

کدام سالن زیبایی انتخاب شبنم قلی خانی است؟

شبنم قلی خانی در انتخاب سالن زیبایی برای میکاپ های صورت خود بسیار سنجیده عمل می کند. او همواره در تلاش است تا با انتخاب های خود از بهترین خدمات سالن های زیبایی استفاده نماید. اگر به پیج بهترین میکاپ آرتیست های تهران نگاهی بیاندازید قطعا چهره شبنم قلی خانی را خواهید دید. شبنم قلی خانی همواره کوشیده است که بهترین ها را برای میکاپ صورت خود انتخاب کند. اغلب سبک آرایشی که برای میکاپ شبنم قلی خانی استفاده شده به صورت لایت، اروپایی و اسموکی بوده است.  شبنم قلی خانی برای آرایش صورت خود سالن زیبایی سیلوانا واقع در نیاوران تهران را انتخاب کرده است. این روزها بیشتر سالن های زیبایی شمال و غرب تهران در تلاش هستند تا با انتخاب بهترین و زیباترین بازیگران ایرانی به بهتر دیده شدن هنر خود کمک کنند.

 

مدل ابرو و رنگ مو شبنم قلی خانی بازیگر

مدل ابرو و رنگ مو شبنم قلی خانی بازیگر

مدل مو شبنم قلی خانی بازیگر

سبک آرایش اسموکی شبنم قلی خانی بازیگر

ابروهای شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی جزو بازیگرانی بوده که از خدمات زیبایی ابرو استفاده کرده است. شبنم قلی خانی ابروهای مرتب و زیبایی داشته که همین موضوع می تواند دلیلی باشد که او از خدماتی چون هاشور ابرو، فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ برای پر پشت کردن ابروهای خود کمک گرفته است. شبنم قلی خانی همچنان سعی دارد تا با داشتن ابروهای نچرال و زیبا به یک دست شدن ابروهای خود کمک کند. اگر به میکاپ های لایت شبنم قلی خانی توجه کنید متوجه خواهید شد که میکاپ آرتیست های او از ابروهای کادری برای آرایش ابروهای او استفاده نمی کنند. برای آرایش ابروهای شبنم قلی خانی از ژل ابرو به همراه سایه ابرو استفاده می شود. توجه داشته باشید که شبنم قلی خانی اغلب موهای رنگ شده و بلوندی دارد که همین موضوع می تواند بر روی آرایش ابروهای او نیز تاثیر بگذارد.

آرایش اسموکی شبنم قلی خانی بازیگر

مدل ابرو و آرایش شبنم قلی خانی

مدل ارایش و لباس جدید قلی خانی بازیگر

سبک آرایش ملایم شبنم قلی خانی

مدل لباس شبنم قلی خانی بازیگر

مدل ارایش جدید شبنم قلی خانی

میکاپ شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی این روزها به عنوان یکی از فعال ترین بازیگرهای ایرانی در کنار کار خود سعی دارد تا در صنعت مدلینگ نیز به عنوان یکی از پر کار ترین ها شناخته شود. به یاد داشته باشید که چهره شبنم قلی خانی به عنوان یک چهره معصوم شناخته می شود و با دیدن فیلم مریم مقدس قطعا متوجه این موضوع خواهید شد. میکاپ شبنم قلی خانی به هیچ عنوان غلیظ و شلوغ نیست و بسیاری از میکاپ آرتیست ها برای آرایش صورت او از سبک آرایشی اسموکی، لایت و اروپایی استفاده می کنند. شما می توانید به راحتی با مشاهده نمونه میکاپ های شبنم قلی خانی در صورت نیاز برای میکاپ مراسم عروسی، تولد و سالگرد ازدواج خود به این میکاپ آرتیست ها مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که بیشتر میکاپ آرتیست ها این روزها با استفاده از اکسسوری های مجلسی به زیباترشدن آرایش های مدلهای خود کمک می کنند. از این رو شما می توانید با مراجعه به پیج این میکاپ آرتیست ها با اکسسوری هایی که آنها در آرایش مدل ها استفاده می کنند، بیشتر آشنا شوید.

آرایش گرم شبنم قلی خانی بازیگر

سبک آرایش و لباس هندی شبنم قلی خانی بازیگر

سبک آرایش معماری سنتی ایران شبنم قلی خانی بازیگر

مدل ناخن شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی به عنوان یکی از بازیگران معروف همواره در تلاش است تا با استفاده از تمامی خدمات زیبایی خود را به عنوان یک بازیگر محبوب و به روز دربیاورد. شبنم قلی خانی برای کاشت ناخن های خود از ژلیش ناخن و لمینت ناخن استفاده کرده است. بازیگران به دلیل اینکه در تلویزیون و سینما بازی می کنند نمی توانند کاشت ناخن داشته باشند. از این رو این افراد سعی می کنند تا استفاده از لاک نود، لاک ژل های رنگ خنثی و لاک های هلویی سطح روی ناخن های خود را بپوشانند. شما نیز می توانید اگر به این مدل ناخن ها علاقه دارید از این ترکیب رنگ ها در طراحی ناخن های خود استفاده نمایید. لاک نود و رنگ های خنثی می تواند انتخاب اول بسیاری از بازیگران باشد. بیشتر بازیگران از ناخن های کوتاه برای این منظور استفاده می کنند. بهتر است اگر شما هم به ناخن های بلند علاقه ندارید از ناخن های کوتاه برای کاشت ناخن استفاده نمایید.

مدل ناخن شبنم قلی خانی بازیگر

مدل ناخن شبنم قلی خانی

جمع بندی

شبنم قلی خانی به عنوان یکی از بهترین بازیگران ایرانی معرفی شده است. این روزها در بسیاری از پروژه های میکاپ سالن های زیبایی مختلف می توانید شبنم قلی خانی را به عنوان یک مدل ثابت مشاهده کنید. شما می توانید اگر به مدل میکاپ، این میکاپ آرتیست ها علاقه دارید از صفحه سالن زیبایی سیلوانا دیدن نمایید. به یاد داشته باشید که سبک میکاپ شبنم قلی خانی لایت و اروپایی بوده و او هیچگاه از میکاپ غلیظ و شلوغ برای صورت خود استفاده نمی کند.

4/5 - (1 امتیاز)

One Reply to “میکاپ آرتیست شبنم قلی خانی کیست؟”

  1. ناشناس گفت:

    به به منم دلم خواست مثل بازیگرا بشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *