چگونه از کانسیلر استفاده کنیم؟

اگر می خواهید با انجام دادن یک آرایش حرفه ای آشنا شوید، بهتر است بدانید که چگونه می توان از محصولاتی چون کانسیلر در آرایش صورت استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که کانسیلر زدن برای نواحی مختلف پوست فرق می کند و شما  نمی توانید با یک فرمول برای تمامی نواحی پوست صورت خود کانسیلر بزنید.اگر می خواهید برای ناحیه زیر چشم کانسیلر بزنید بهتر است ابتدا چین و چروک های اطراف چشم را به وسیله یک کرم دور چشم بپوشانید. بعد با استفاده از یک بیوتی بلندر و یا براش کانسیلر را محو کنید. بهتر است حرکت براش و بیوتی بلندر شما به صورت دورانی باشد. از گرمای انگشت برای گرم کردن و پخش کردن کانسیلر بر روی پوست صورت استفاده نمایید.بهتر است کانسیلر را به صورت ضربه های آرام به روی پوست بزنید تا بتواند تمامی سطح پوست شما را بپوشاند.بهتر است پس از استفاده از کانسیلر برای خشک کردن ان از پودر بیک و یا فیکس استفاده کنید.

چگونه از کانسیلر استفاده کنیم؟

اول کانسیلر بزنیم یا کرم پودر؟

یکی از مهم ترین سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این سات که بهتر است ابتدا از کانسیلر استفاده کنیم یا کرم پودر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهتر است که در ابتدا از کرم پودر برای زیرساز پوست خود استفاده کرده و سپس از کانسیلر برای پوشاندن نواحی خاص صورت خود کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که از کانسیلر برای روی پلک، زیر چشم و جوش های روی صورت می توان استفاده کرد. کانسیلر چون مرطوب است شما می توانید برای خشک کردن آن از پودر فیکس، پنکیک و یا پودر بیک استفاده نمایید. یکی دیگر از نکات طلایی در هنگام آرایش کردن این است که بر روی پلک و نواحی زیر چشم به هیچ عنوان از کرم پودر استفاده نکنید.

طرز استفاده از کانسیلر مایع

برخی از برندهای مطرح دنیا کانسیلر مایع تولید کرده اند. شما می توانید با استفاده از این مدل کانسیلرها از تمامی فواید آن در جهت داشتن یک آرایش حرفه ای استفاده کنید. برای اینکار ابتدا کرم پودر را بر روی سطح صورت خود بزنید و سپس آن را با پودر فیکس خشک کنید. برای استفاده از کانسیلر مایع می توانید آن را بر روی دست خود زده تا با حرارت دست شما گرم شده و سپس آن را با استفاده از یک براش بر روی محل مورد نظر خود بزنید. در نظر داشته باشید که بهتر است برای فید آن از یک بیوتی بلندر استفاده نمایید. استفاده از بیوتی بلندر بسیار ساده بوده و شما باید به صورت ضربه ای کانسیلر را بر روی پوست خود محو کنید.

روش استفاده از کانسیلر برای بینی

استفاده از کانسیلر برای بینی و ایجاد زاویه سازی در بینی با استفاده از کانتور به پوست شما کمک می کند تا شما بتوانید به راحتی فرم دلخواه بینی خود را به دست آورید. برای اینکار ابتدا با توجه به نوع مشکلات بینی خود کانتور بینی را انجام داده و سپس برای روشن کردن برخی نقاط بینی خود می توانید از کانسیلر استفاده نمایید. بهتر است برای فید کانسیلر و کانتور در بینی از یک قلم مخصوص و یا یک بیوتی بلندر کوچک استفاده نمایید.

نحوه زدن کرم دور چشم

توجه داشته باشید که شما پیش از زدن کانسیلر باید با استفاده از یک کرم دور چشم به ناحیه زیر چشم خود آب برسانید. شما می توانید برای اینکار کمی از کرم دور چشم را زیر چشم زده و با انگشت حلقه با استفاده از ضربات آرام کرم را زیر چشم خود پراکنده کنید. به یاد  داشته باشید که این کار سبب می شود تا خط و خطوط و چین و چروک های زیر چشم شما در هنگام آرایش خود را نشان ندهد. پس از زدن کرم دور چشم 5 دقیقه صبر کرده و سپس کانسیلر را می زنیم، سپس یا استفاده از یک بیوتی بلندر کوچک کانسیلر را محو می کنید. پس از با استفاده از پودر بیک و یا پودر فیکس باید جاهایی که از کانسیلر استفاده کرده اید را خشک کنید، برای اینکار می توانید در هنگام زدن پودر فیکس سر خود را به سمت پایین گرفته و با دست زیر چشم خود را باز کنید تا تمامی خطوط زیر چشم شما خشک شود.

کانسیلر زدن پشت پلک

همه شما زمانی که می خواهید یک آرایش حرفه ای داشته باشید نیاز دارید تا از یک کانسیلر برای پشت پلک خود استفاده کنید. برای اینکار شما می توانید کمی از کانسیلر مورد نظر خود را پشت پلک خود زده و اگر نوع پوست شما خشک است باید آن را به سرعت خشک کنید. برای خشک کردن کانسیلر از پودر بیک، پودر فیکس و یا پنکیک استفاده می کنند. اگر پوست شما چرب است به شما پیشنهاد می کنیم که 5 الی 6 دقیقه بعد از کانسیلر زدن صبر کنید، و بعد آن را به وسیله خشک کننده ها خشک کنید. برای استفاده از کانسیلر برای زیر چشم خود، فاصله آن با بن مژه باید 2 میلی متر باشد.

کانسیلر زدن پشت پلک

حسن ختام

شما می توانید با استفاده از کانسیلر از یک آرایش معمولی به گریم صورت برسید. استفاده از کانسیلر سبب شده تا شما بتوانید بیشتر نواقص روی صورت خود را به وسیله آن پوشانده و سپس با استفاده از آن تیرگی های زیر چشم خود را محو کنید. استفاده از کانسیلر برای قسمت هایی چون بینی، گونه، زیر چشم و روی پلک مورد تایید است. شما می توانید با استفاده از آن یک میکاپ تمیز و در عین حال دلنشین داشته باشید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *