ژلیش ناخن در خانه

هزینه های کاشت ناخن زیاد شده است؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بهتر است بدانید که شما می توانید از روش هایی مختلفی کاشت ناخن را انجام دهید. بله درست شنیده اید شما خودتان می توانید در خانه کاشت ناخن، ژلیش ناخن و لمینت ناخن داشته باشید. شاید کاشت ناخن کمی سخت باشد ولی ژلیش ناخن آنقدرها هم سخت نیست. شما می توانید به راحتی در خانه ژلیش ناخن داشته باشید. برای اینکار کافی است که این مقاله را مطالعه کرده و تمام نکاتی که ما در این مقاله به شما می گوییم را مو به مو اجرا کنید. برای اینکار به یاد داشته باشید که شما اگر هم به دستگاه سوهان برقی نیاز نداشته باشید، حتما به دستگاه یو وی نیاز پیدا میکنید. از این رو سعی کنید با تهیه یک دستگاه یووی با کیفیت از مزایای یک ژلیش بی دردسر بهره مند شوید.

ژلیش ناخن در خانه

ژلیش ناخن در خانه

ژلیش ناخن در خانه بدون دستگاه

باید بگوییم که این عبارت یکی از هرگزهای ژلیش ناخن است. شما بدون دستگاه یووی نمی توانید ژلیش ناخن داشته باشید. اگر منظور از این عبارت سوهان برقی باشد، می توان با چشم پوشی از نقش موثر این دستگاه در مانیکور ناخن، آن را حذف کرد. به یاد داشته باشید که لاک ژل ها و تمامی ژل ها از هر خانواده ای برای خشک شدن نیاز به دستگاه یووی دارند. شما می توانید با تهیه این دستگاه به راحتی از داشتن یک ژلیش ناخن زیبا در خانه استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که در ژلیش ناخن سعی کنید که لاک ژل را چند مرحله بر روی ناخن های خود بزنید. پس از هربار استفاده از لاک، دست خود را درون یووی قرار دهید.

ژلیش ناخن در خانه بدون دستگاه

ژلیش ناخن در خانه بدون دستگاه

وسایل مورد نیاز ژلیش ناخن در خانه

بسیاری از ما علاقه داریم تا بسیاری از کارها را در خانه انجام دهیم. این روزها با افزایش قیمت برخی از خدمات در سالن های زیبایی برخی از خانم ها تلاش می کنند تا کارهای کوچک و ساده تر را در خانه انجام دهند. شما می توانید برای ژلیش ناخن در خانه از وسایلی چون دستگاه یووی، لاک ژل، بیس ژل، تاپ ژل، پرایمر غیر اسیدی، دهیدراتور، پد، کلینزر، پوشر، نیپر، کوتیکول ریموور و سوهان دستی استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که وسایلی چون نیپر، پوشر و کوتیکول ریمور جزو وسایلی بوده که در مانیکور ناخن می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید با تهیه وسایل مانیکور ناخن در صورتی که نیازی به ژلیش ندارید ناخن های خود را مانیکور کنید.

وسایل مورد نیاز ژلیش ناخن در خانه

وسایل مورد نیاز ژلیش ناخن در خانه

نمونه کار ژلیش ناخن

یکی از عناوین دوست داشتنی و جذاب برای هر دختر خانمی نمونه کارهای ژلیش ناخن است. شما می توانید اگر علاقه به نمونه کارهای بیشتری دارید با استفاده از پینترست و اینستاگرام با نمونه کارهای ژلیش ناخن هر سال بیشتر آشنا شوید. شما می توانید با مراجعه به پیج ناخن کارهای مطرح در ایران با نمونه کارهای آن ها نیز آشنا شوید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با استفاده از طراحی های مختلف به ژلیش ناخن خود زیبایی هدیه کنید. شما می توانید اگر فرنچ ناخن 2023 علاقه دارید این عنوان را در پینترست جستجو کرده تا با نمونه کارهای امسال بیشتر آشنا شوید.

نمونه کار ژلیش ناخن

نمونه کار ژلیش ناخن

اموزش ژلیش ناخن با لاک معمولی

اگر میخواهید با لاک معمولی ناخن های خود را زیباتر کنید، می توانید به راحتی با داشتن یک مانیکور ناخن ساده به راحتی بر روی ناخن های خود ژلیش انجام دهید.  شما می توانید در گام اول از یک نیپر و پوشر برای برداشتن کوتیکول های اضافی روی ناخن خود استفاده نمایید. ابتدا سعی کنید تا با استفاده از یک پوشر تمامی کوتیکول های اضافی را کنار بزنید و سپس با استفاده از نیپر و محلول کوتیکول ریموور تمامی کوتیکول های اضافی را از روی سطح ناخن خود بردارید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با انجام دادن یک مانیکور درست به یک لاک ناخن زیبا برسید. تمیز زدن لاک نیز می تواند به شما کمک کند تا به راحتی به یک ژلیش زیبا برسید.

اموزش ژلیش ناخن با لاک معمولی

اموزش ژلیش ناخن با لاک معمولی

ژلیش فرنچ روی ناخن طبیعی

بسیاری از خانم ها به فرنچ ناخن علاقه دارند و سعی می کنند تا با انجام دادن فرنچ ناخن به یک طراحی زیبا و منحصر به فرد دست پیدا کنند. این افراد می توانند به راحتی در خانه ژلیش ناخن را انجام دهند. این افراد می توانند به آسانی با استفاده از لاک نود و یک لاک ژل سفید به راحتی یک فرنچ ناخن زیبا داشته باشند. شما می توانید ابتدا یک لایه لاک نود بر روی سطح کلی ناخن خود بزنید و سپس با استفاده از یک لاک ژل سفید به راحتی فرنچ ناخن را انجام بدهید. برای اینکار شما می توانید از یک قلم سه صفر استفاده کنید. برخی از افراد از مهرهای معروف برای فرنچ ناخن های خود استفاده می کنند.

ژلیش فرنچ روی ناخن طبیعی

جمع بندی

ژلیش ناخن در خانه به شما کمک می کند تا به آسانی بتوانید اینکار را در خانه با کمی تمرین انجام دهید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با تهیه وسایل مورد نیاز برای ژلیش ناخن به کسب این مهارت به راحتی اینکار را انجام دهید. از سوی دیگر ژلیش ناخن نیاز به دستگاه یووی دارد و شما برای داشتن یک ژلیش تمیز باید تمامی نکاتی که به شما آموزش دادیم را رعایت کنید تا بتوانید در اینکار مهارت کسب کنید. به یاد داشته باشید که لاک ژل باید به صورت یک لایه نازک باشد. به هیچ عنوان لایه های لاک ژل را ضخیم نزنید چراکه امکان خشک شدن آن در دستگاه یووی سخت خواهد شد.

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *