تمدید لمینت ناخن

لمینت ناخن یکی از روش هایی است که این روزها بسیاری از خانم ها از آن برای ضخیم سازی ناخن های خود استفاده می کنند. شما می توانید با لمینت ناخن به راحتی روی ناخن های طبیعی خود را کاورکرده و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که لمینت ناخن به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی ناخن های خود را کاور کنید تا در برابر ضربه های احتمالی دچار مشکل نشود. شما می توانید اگر به هر دلیلی به کاشت ناخن و یا قد بلند ناخن های کاشت علاقه ندارید از لمینت ناخن برای اینکار استفاده کنید. به یاد داشته باشید که لمینت ناخن نیاز به تمدید دارد و برای اینکه دوباره ناخن های شما لمینت شود نیاز است که ابتدا تمامی لمینت ناخن را با استفاده از سوهان برقی بتراشید و سپس با استفاده از رابر بیس بر روی ناخن کاور ایجاد نمایید. اینکار به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی کاور جدیدی بر روی ناخن های خود ایجاد نمایید.

تمدید لمینت ناخن

تمدید لمینت ناخن

مراحل تمدید لمینت ناخن

لمینت ناخن پس از 25 روز که تقریبا همان سه هفته است نیاز به تمدید دارد. شما می توانید به راحتی با انجام دادن کارهای زیر تمدید لمینت ناخن را به آسانی انجام دهید.

  • تراشیدن مواد از روی ناخن
  • استفاده ازضدقارچ، پرایمر غیراسیدی و بیس ژل
  • مواد گذاری مجدد با استفاده از رابربیس
  • خشک کردن رابر بیس داخل دستگاه
  • استفاده از تاپ ژل

مراحل تمدید لمینت ناخن

مراحل تمدید لمینت ناخن

فیلم ترمیم لمینت ناخن

بهتر است در همین ابتدا این اشتباه را از بین ببریم. لمینت ناخن نیاز به تمدید دارد و برای لمینت ناخن از ترمیم استفاده نمی کنند، چراکه پس از سه هفته ناخن های شما نیاز دارد که مواد باقی مانده از لمینت ناخن از روی بستر ناخن شما تراشیده شود و سپس مواد دوباره بر روی ناخن های شما مواد گذاری شود. ما در این بخش شما را به دیدن فیلمی از تمدید لمینت ناخن دعوت می کنیم.

لمینت ناخن با رابر بیس

اگر شما هم جزو افرادی هستید که لمینت ناخن را به کاشت ناخن ترجیح می دهید به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از ماده ای به نام رابر بیس لمینت ناخن را انجام دهید. برای این منظور شما می توانید به راحتی با استفاده از رابر بیس اینکار را انجام دهید. یکی از نکات مثبتی که باید در اینجا به شما گوشزد کنیم این است که بسیاری از ناخن کارها از بیس ژل در لمینت ناخن استفاده نمی کنند که همین موضوع سبب شده تا لمینت ناخن شما پس از چند روز کنده شود. به یاد داشته باشید که در ایران برندهای گوناگونی وجود دارد که نمی توانیم به مرغوب بودن رابر بیس اطمینان کنیم، از این رو بهتر است برای استحکام بخشیدن به کاور ناخن از بیس ژل پیش از استفاده از رابر بیس استفاده نمایید. شما می توانید پس از کاور ناخن از ژلیش ناخن نیز استفاده کنید که این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید لاک ژل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لمینت ناخن با رابر بیس

لمینت ناخن با رابر بیس

آموزش لمینت ناخن با رابر بیس

برای اینکار شما به چند ماده و دستگاه مهم نیاز دارید اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خودتان در خانه اینکار را انجام می دهید، بهتر است دستگاه یو وی، سوهان برقی، نیپر، پوشر، ضدقارچ، پرایمر غیر اسیدی، بیس ژل، رابر بیس، تاپ ژل و در صورت نیاز لاک ژل ها هستند. برای کاور ناخن بهتر است این مراحل را به ترتیب انجام دهید.

آموزش لمینت ناخن با رابر بیس

مانیکور ناخن

پیش از انجام هر روش کاشت ناخنی بهتر است که شما مانیکور ناخن یا همان مانیکور خشک را انجام دهید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با استفاده از سوهان برقی، نیپر و پوشر این کار را انجام دهید. برای یادگیری بیشتر این مطلب می توانید به مقاله مانیکور ناخن مراجعه کنید. بعد از انجام دادن مانیکور ناخن بهتر است با پد و کلینزر سطح روی ناخن ها را پاک کنید.

ضدقارچ، پرایمر و بیس ژل فراموش نشود

شما پیش از انجام هر مدل کاشت ناخنی نیاز دارید که از ضدقارچ، پرایمر و بیس ژل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در لمینت ناخن بهتر است پیش از استفاده از رابر بیس از بیس ژل استفاده کنید.

رابر بیس را یک لایه نازک بزنید

اگر می خواهید از کاور ناخن استفاده کنید بهتر است از رابربیس برای این موضوع استفاده نمایید. در واقع رابر بیس ها این امکان را به شما می دهند که بتوانید به یک کاور خوب دست پیدا کنید. برای این منظور شما می توانید به راحتی در مرحله اول یک لایه نازک از رابر بیس را بر روی ناخن خود زده و سپس با استفاده از دستگاه یووی آن را خشک کنید. در مرحله بعد می توانید برای زدن رابر بیس آن را در مرکز ناخن خود متمرکز کنید و سپس با فرچه لاک آن را به گوشه های ناخن خود هدایت کنید. به یاد داشته باشید که شما می توانید می توانید با استفاده از یک قلم سه صفر به راحتی مواد را به گوشه های ناخن خود بکشید. استفاده از این ماده در کنار بیس ژل سبب شده تا مقاومت کاور ناخن شما بالا برود. در انتها از تاپ ژل استفاده کنید. برخی از افراد پس از انجام دادن لمینت ناخن ژلیش ناخن را نیز انجام می دهند، این افراد بعد از زدن لاک ژل بهتر است از تاپ ژل نیز استفاده کنند.

آموزش لمینت ناخن با رابر بیس

علت کنده شدن لمینت ناخن

یکی از معضلات لمینت ناخن در بعضی از افراد تازه کار این است که پس از انجام آن کاور ناخن آن ها کنده می شود. این افراد اغلب دلیل کنده شدن لمینت ناخن را عدم استفاده از بیس ژل بیان کرده اند. چراکه این روزها برندهای زیادی وجود دارد که رابربیس را تولید کرده ولی کیفیت خوبی نداشته و درون آن بیس ژل کافی وجود ندارد. از این رو بهتر است پیش از استفاده از رابر بیس حتما از بیس ژل استفاده نمایید. از دیگر دلایل کنده شدن لمینت ناخن استفاده نکردن از پد و کلینزر است. عدم استفاده از پد و کلینزر سبب شده تا ناخن فرد مستعد نپذیرفتن رابر بیس باشد. سعی کنید با استفاده از پد و کلینزر سطح روی ناخن را پاک کرده و سپس با استفاده از پوشر چوبی که روی آن پد آغشته به کلینزر قرار گرفته تمامی سطح کوتیکول های ناخن خود را پاک کنید.

علت کنده شدن لمینت ناخن

علت کنده شدن لمینت ناخن

مدت زمان ترمیم لمینت ناخن

بسیاری از ما از لمینت ناخن برای ضخیم سازی ناخن های خود استفاده می کنیم. در واقع لمینت ناخن نیز مانند کاشت ناخن نیاز به تمدید دارد. آری درست مشاهده کردید، تمدید نه ترمیم، شما می توانید پس از سه هفته نسبت به تمدید لمینت ناخن خود اقدام نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید پس از اتمام این سه هفته به راحتی با استفاده رابر بیس یا بیلدر ژل دوباره لمینت ناخن خود را انجام دهید. به یاد داشته باشید که استفاده از بیلدر ژل مستلزم آن است که حتما از بیس ژل برای این منظور استفاده نمایید.

مدت زمان ترمیم لمینت ناخن

مدت زمان ترمیم لمینت ناخن

ترمیم لمینت ناخن در خانه

بسیاری از خانم ها برای لمینت ناخن و تمدید آن این کار را در خانه انجام می دهند. شما می توانید به راحتی با استفاده از رابر بیس و بیلدر ژل این کار را انجام دهید. برای این کار شما ابتدا تمامی مواد روی ناخن خود را می تراشید و سپس با استفاده از رابر بیس و یا بیلدر ژل شروع به تمدید و یا لمینت دوباره ناخن های خود می کنید. تمدید لمینت ناخن در خانه نیازمند مهارت و میزان تخصص شما در این کار است. هرچه شما این کار را بیشتر انجام داده باشید تخصص شما در لمینت کردن ناخن بالا خواهد رفت.

ترمیم لمینت ناخن در خانه

ترمیم لمینت ناخن در خانه

علت هوا گرفتن لمینت ناخن

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای بسیاری از خانم ها پیش می آید این است که دلیل هوا گرفتن لمینت ناخن چیست؟ باید بدانید که عوامل زیادی در هواگرفتن لمینت ناخن شما تاثیر گذار هستند.

  • کوچک بودن بستر ناخن
  • نداشتن اپکس ناخن
  • نداشتن بیس مناسب در رابر بیس
  • استفاده نکردن از بیس ژل پیش از زدن رابر بیس
  • علت هوا گرفتن لمینت ناخن

قیمت ترمیم لمینت ناخن

قیمت تمدید لمینت ناخن در شهرهای بزرگ می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. شما می توانید برای داشتن یک اطلاعات کلی در خصوص قیمت تمدید لمینت ناخن از ناخن کارهای محله خود قیمت بگیرید. در نظر داشته باشید که با افزایش قیمت دلار درایران قیمت مواد کاشت، وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن و تمامی ابزارهای مرتبط افزایش خواهد یافت. از این رو بهتر است که به این موضوع توجه داشته باشید که قیمت های محله های مختلف با یکدیگر فرق دارد.

قیمت ترمیم لمینت ناخن

قیمت ترمیم لمینت ناخن

ماندگاری لمینت ناخن

اگر به معنای واقعی یک مینیمالیست هستید می توانید به این موضوع توجه داشته باشید که ماندگاری لمینت ناخن برای شما بسیار مهم خواهد بود. اگر می خواهید در کنار قد کوتاه ناخن خود صرفا به آن ضخامت بدهید می توانید با کمک گرفتن از لمینت ناخن به زیبایی ناخن های خود کمک کنید. به یاد داشته باشید که ماندگاری لمینت ناخن می تواند 25 روز باشد. از این رو بهتر است که حتما در این مدت نسبت به تمدید لمینت ناخن خود اقدام نمایید. به یاد داشته باشید که اگر ناخن های شما صاف است و اپکس ندارد بهتر است زودتر برای تمدید ناخن های خود اقدام نمایید.

ماندگاری لمینت ناخن

ریمو لمینت ناخن

اگر قصد دارید که لمینت ناخن خود را ریمو کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید برای ریمو ناخن با استفاده از سوهان برقی، ابتدا تمام سافت ژل موجود روی ناخن خود را با سوهان بتراشید. به یاد داشته باشید که فشار دست شما باید کم باشد، چراکه اگر فشار دست شما هنگام سوهان کشی بالا برود امکان اینکه به ناخن طبیعی خود آسیب بزنید بسیار بالا خواهد رفت. برخی از ریموورها نیز می تواند به شما کمک کند تا بتوانید سافت ژل روی ناخن خود را ازبین ببرید. برای همین منظور شما می توانید با استفاده از یک ریموور ساده ناخن های خود را ریمو کنید. برخی از افراد بر این باورند که شما می توانید با استفاده از استون ریمو لمینت ناخن را انجام دهید. از این رو برای اینکار می توانید با استفاده از پنبه آغشته شده به استون به راحتی لمینت ناخن خود را ریمو نمایید.

تفاوت ژلیش و لمینت ناخن

اگر از ژلیش ناخن استفاده میکنید بهتر است بدانید که ژلیش با لمینت فرق دارد. لمینت ناخن با استفاده از یک سافت ژل انجام می شود و شما می توانید به راحتی با استفاده از یک سافت ژل به آسانی بر روی ناخن خود کاشت انجام دهید. ژلیش ناخن در واقع به لاک ژل زدن بر روی ناخن گفته می شود و در این فرایند به هیچ عنوان از سافت ژل برای کاشت و کاور ناخن استفاده نمی شود. به یاد داشته باشید که ژلیش ناخن برای ناخن هایی که اپکس ندارند اصلا مناسب نبوده و برای ایجاد اپکس در این ناخن ها لمینت ناخن را انجام داده و سپس ژلیش ناخن را انجام می دهند.

تفاوت ژلیش و لمینت ناخن

ترمیم لمینت ناخن شکسته

اگر لمینت ناخن شما به هر دلیلی شکسته شده باشد به شما گفته می شود که با انجام دادن یک ترمیم دوباره از داشتن یک کاشت ناخن و یا کاور ناخن لذت ببرید. به یاد داشته باشید که شکستگی از کجا صورت می گیرد اگر کاشت ناخن از سر لبه آزاد شکسته شود شما می توانید با استفاده از سوهان برقی به راحتی روی ناخن را تراشیده و دوباره مواد گذاری را انجام بدهید. برای اینکار شما می توانید به راحتی با استفاده از یک سافت ژل این کار را انجام دهید. شما می توانید با استفاده از یک رابربیس و یا بیلدر ژل به آسانی ترمیم لمینت ناخن شکسته را انجام دهید.

ترمیم لمینت ناخن شکسته

جمع بندی

به یاد داشته باشید که شما برای لمینت ناخن نیاز به تمدید دارید. در لمینت ناخن ابتدا مواد قدیمی از روی ناخن شما برداشته می شود و سپس با استفاده از مواد جدید موادگذاری بر روی ناخن شما انجام میشود. به یاد داشته باشید که هرچه مواد گذاری ضخیم تر باشد احتمال جدا شدن لمینت از روی ناخن شما افزایش می یابد. استفاده از رابر بیس و بیلدر ژل نیاز به بیس ژل دارد، چراکه این روزها برندهای گوناگونی وجود دارد که رابربیس های زیادی تولید می کند، از این رو شما می توانید با استفاده از یک بیس ژل به راحتی به استحگام بخشی ناخن های خود کمک کنید.

 

4.1/5 - (11 امتیاز)

One Reply to “تمدید لمینت ناخن”

  1. ناشناس گفت:

    لمینت خیلی خوبه بهتر از روش های مختلف هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *