کاشت مژه در منزل چگونه انجام می شود؟

در این ایام که کاشت مژه در بین افراد به یک روش برای زیبایی چشمان و پلک ها تعریف شده، بسیاری از خانم ها تمایل دارند تا با کاشت مژه در منزل زیبایی را به چشمان خود هدیه کنند. کاشت مژه اگر توسط افراد متخصص انجام شود می تواند زیبایی خیره کننده ای به چشمان شما بدهد ولی با این حال بسیاری از خانم ها همچنان علاقه دارند که خودشان در خانه این کار را انجام بدهند. برای اینکار ما در این مقاله قصد داریم تا درباره تمام فوت کوزه گری کاشت مژه در خانه برای شما بگوییم. بنابراین اگر می خواهید در هزینه های خود تا حد امکان صرفه جویی کنید با ما همراه باشید.

کاشت مژه در منزل چگونه انجام می شود؟

آموزش کاشت مژه در منزل

شما برای اینکار باید این مراحل را به ترتیب انجام دهید.

  • مژه های طبیعی خود را با شوینده های غیر روغنی پاک کنید.
  • چسب مژه را بر روی یک سطح صاف بریزید.
  • مژه های کوتاه تر را برای قسمت داخلی چشم استفاده کنید.
  • مژه های متوسط را به چسب آغشته و به وسط مژه های خود بچسبانید.
  • مژه های بلندتر مخصوص انتهای چشم هستند.
  • پس از چسباندن برای طبیعی شدن مژه ها، آنها را شانه کنید.

اموزش کاشت مژه ریسه ای

یکی دیگر از مژه های محبوب در بین افرادی که خودشان در خانه کار کاشت مژه انجام می دهند، مژه ریسه ای بوده است. شما می توانید با استفاده از این مژه ها، کاشت خود را به تمیز ترین نحو ممکن انجام بدهید. این مژه ها عمدتا جنس پلاستیکی دارند.

سایز های ۸ تا ۱۶ این نوع مژه ها بسیار پرکاربرد است. برای استفاده از این مژه ها دقیقا باید کارهای بالا را به ترتیب انجام دهید. فقط نکته ای که قابل ذکر است این است که مژه های سایز ۸ برای داخل چشم مناسب بوده و مژه های سایز ۱۲ برای قسمت میانی و مژه های سایز ۱۴ و ۱۶ مناسب قسمت انتهایی چشم است.

اموزش کاشت مژه ریسه ای

بهترین چسب برای کاشت مژه ریسه ای

اگر می خواهید کاشت مژه در منزل را انجام دهید باید بدانید که شما برای اینکار به یک چسب خوب و قوی نیاز دارید. شما می توانید برای اینکار از این چسب ها استفاده کنید.

  • چسب stacy lash
  • چسب blink lash bonding
  • چسب reese robert beauty professional
  • چسب pro care lonris
  • چسب ultra x
  • چسب blink advanced
  • چسب superme bond

ماندگاری مژه ریسه ای

اگر از این مژه برای کاشت مژه در منزل استفاده می کنید باید بدانید که ماندگاری آن تا چه مدتی است. شما می توانید با استفاده از این مژه ها تا ۲۴ ساعت بدون تماس با آب و هرگونه مواد مایعی از زیبایی مژه های مصنوعی خود استفاده کنید‌ از این رو اگر قصد دارید به یک مجلس عروسی بروید باید بدانید که تا پیش از شستشوی صورت خود، مژه ها بر روی چشم های شما باقی خواهد ماند. مژه های ریشه ای به این دلیل که پلاستیکی هستند وزن زیادی دارند از این رو شما نمی توانید بیشتر از یک روز از این مژه ها بر روی چشم خود استفاده نمایید.

اموزش گذاشتن مژه ریسه ای از زیر

برخی از افراد با گذاشتن مژه از زیر می خواهند تا مژه های طبیعی تری داشته باشند. در این میان مژه های هیدن به این روش معروف است که با قرار دادن مژه ها از پایین ترسم قسمت رویش مژه، شما می توانید صاحب مژه های طبیعی و زیبایی شوید. برای اینکار باید این مراحل را به ترتیب انجام دهید. توجه داشته باشید که برای اینکار باید از مژه های استفاده کنید که بند مژه آن نامرئی باشد.

  • مژه را با یک موچین برداشته و کمی چسب بر روی آن بزنید و ۳۰ ثانیه صبر کنید تا چسب خودش را بگیرد.
  • سپس مژه را در زیر پلک دقیقا در محل رویش مژه از زیر بچسبانید کمی صبر کنید تا مژه خودش را بگیرد.
  • در نظر داشته باشید که شما برای اینکار باید پلک خود را بالا بگیرید.

مهم ترین نکته ای که باید ذکر کنیم این است که اگر می خواهید از زیر خط مژه اینکار را انجام بدهید باید پیش از آرایش چشم خود مژه های خود را بچسبانید. چراکه در صورت داشتن آرایش اینکار سخت است.

مژه فیشر چیست؟

یکی از مژه های جدید که این روزها به مژه های مایلی نیز معروف است، مژه فیشر بوده است.  از ویژگی های مهم این مژه می توان به بدون گره بودن آن، فر ثابت و پیتاژ دار بودن مژه اشاره کرد. این مژه ها به صورت یکدست بوده و از همه مهمتر به راحتی می‌ توان آن را بر روی مژه های طبیعی نصب کرد. نرمی آن سبب شده تا افراد زیادی طرفدار این مدل مژه باشند.

در آخر

ما در این مقاله شما را با روش های کاشت موقت مژه در خانه آشنا کردیم. شما می توانید یا تهیه مژه های ریسه ای در سایزهای ۸,۱۲ و ۱۴ مژه های خود را زیبا کنید. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید کاشت شما طبیعی به نظر برسد بهتر است که تارهای مژه را از زیر به خط مژه بچسبانید. مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که ماندگاری این نوع مژه ها تا زمانی است که چشم شما با آب برخورد نداشته است. حال در حسن ختام این مقاله از شما خواهشمندیم که هنگام کاشت مژه در خانه، دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از موچین، مژه و چسب به چشم خود آسیب نرسانید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *