کاشت ناخن برای پوست سبزه

همان‌طور که می‌دانید کاشت ناخن این روزها به عنوان یکی از روش های زیبایی ناخن های طبیعی به کار میرود. در همین راستا بسیاری از خانم ها علاقه دارند تا با انجام دادن کاشت ناخن به زیبایی ناخن های طبیعی خود کمک کنند. در این میان برخی از خانم ها پوست های سبزه ای دارند که این افراد برای جلوه بیشتر ناخن های کاشته شده خود باید از رنگ های خاصی استفاده کنند. افرادی که پوست سبزه دارند بهتر از هر فرم ناخن برای کاشت استفاده نکند. بهتر است برای کاشت ناخن از رنگ های متالیک که عمدتا به صورت پودر کروم هستند استفاده نمایید. رنگهای چون زرد، طلایی، کرم، فیلی، قرمز و زرشکی به عنوان رنگ های مناسب برای این مدل پوست پیشنهاد می شود. به یاد داشته باشید که افرادی که پوست سبزه دارند، بهتر است از رنگهای گرم برای کاشت ناخن استفاده کنند.

کاشت ناخن برای پوست سبزه

لاک نود برای پوست سبزه

یکی از کاندیدهای مهم رنگ برای این افراد رنگ های نود است. رنگهای چون کرم، طلایی، نقره ای،خاکستری، شیری و فیلی به عنوان رنگ های نود مناسب برای این نوع پوست ها پیشنهاد می شود. افرادی که پوست سبزه دارند بهتر است از رنگ های گرم در استایل، آرایش و رنگ لاک خود استفاده کنند‌. این افراد می توانند اگر در ترکیب لباس های آنها رنگ های سرد دیده می شود برای خنثی کردن آن رنگ ها در ترکیب بندی آرایش و کاشت ناخن خود از رنگ های گرم استفاده کنند. استفاده از رنگ های متالیک، طلایی و نقره ای می تواند به ظاهر این افراد زیبایی وصف ناپذیری بدهد. به طور کلی رنگ های نود می توانند انتخاب خوبی برای افرادی که به این سبک رنگ ها علاقه دارند باشد. رنگ های نود جزو رنگ هایی بوده که با پوست های روشن و سفید نیز ترکیب بندی خوبی می سازد. کاشت ناخن برای پوست سبزه با لاک نود می تواند بهترین گزینه برای این افراد باشد.

لاک نود برای پوست سبزه

لاک صورتی برای پوست سبزه

رنگ صورتی همیشه به عنوان یک رنگ پرطرفدار در بین خانم ها معرفی می شود. این رنگ به دلیل ملایم بودن توانسته نظر بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند. شما میتوانید در رنگ بندی لباس های خود از این رنگ برای شاداب نشان دادن چهره و ظاهر خود استفاده کنید. افرادی که پوست سبزه دارند تلاش می‌کنند تا با استفاده از رنگ صورتی به ظاهر خود جذابیت ببخشند. رنگ صورتی مرجانی می تواند برای این افراد گزینه خوبی باشد. این رنگ به دلیل اینکه کمی پررنگ تر از سایر تنالیته های صورتی است می تواند زیبایی خیره کننده ای به دستان شما بدهد. سعی کنید اگر به رنگ های سرد یا رنگهای ملایم علاقمند هستید از تنالیته های پررنگ آن رنگ در پوشش، آرایش و رنگ لاک خود استفاده کنید. حالت ملایم صورتی می تواند برای کسانی که پوست سفید دارند نیزمناسب باشد.

لاک صورتی برای پوست سبزه

چه رنگ لاکی پوست دست را روشن میکند؟

بسیاری از افراد به دلیل داشتن پوست تیره، تلاش می کنند تا با استفاده از برخی از رنگ ها پوست خود را روشن تر کنند‌. شما میتوانید برای این منظور با تشخیص دادن تناژ پوست خود رنگ های مناسب برای آن را انتخاب کنید. اگر پوست شما تناژ تیره ای دارد می توانید از رنگ های گرم برای جلوه بخشیدن به دستان خود استفاده کنید. برای این منظور رنگهایی چون قرمز، زرشکی، آبی کاربنی، سبز ارتشی، نارنجی، قهوه ای، کرم، طلایی و نقره ای به عنوان رنگ های مناسب برای پوست های تیره شناخته می شود. از طرفی اگر تمایل دارید تا از رنگ های جیغ استفاده کنید میتوانید با خیال راحت از این رنگ ها در فرنچ ناخن و آمبره ناخن کمک بگیرید. اگر پوست شما روشن است شما میتوانید ازهر نوع رنگ و مدل برای کاشت ناخن خود استفاده کنید.

لاک برای پوست سبزه

اگر به دنبال لاک مناسب و کاشت ناخن برای پوست سبزه هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که شما بهتر است از رنگ های گرم برای رنگ لاک خود استفاده کنید. به دلیل اینکه رنگ پوست شما تناژ گرمی دارد استفاده از رنگ های سرد می تواند از زیبایی ناخن های شما کم کند. شما میتوانید از لاک های رنگ گرم استفاده کنید. رنگ های متالیک، پودر کروم، رنگ های شبرنگی، رنگ های جیغ و رنگهای خانواده گرم بهترین انتخاب برای افرادی که پوست سبزه دارند به شمار می رود. اگر می خواهید به کاشت ناخن خود جذابیت بیشتری بدهید میتوانید با استفاده از طراحی ناخن زیبایی دستان خود را چندین برابر کنید. برای این منظور بهتر است از طراحی های چون فرنچ ناخن، آمبره ناخن، طراحی با ژل عنکبوتی، طرح ناخن مینیمال و طراحی با پیگمنت های رنگی زیبایی دستان خود را چندین برابر کنید. شما میتوانید با انتخاب رنگ های گرم در کنار یکدیگر از یک طراحی ساده به وسیله لاک ژل استفاده کنید. مثلا می‌توانید از رنگ های چون زرشکی، قهوه ای،سبز ارتشی، آبی کاربنی و قرمز در کنار یکدیگر استفاده کنید.

لاک برای پوست سبزه

جمع بندی

دیگر نباید نگران این باشید که اگر پوست سبزه ای دارید در انتخاب رنگ لاک دستان خود محدود هستید، بلکه از امروز شما متوجه شدید رنگ های گرم بهترین انتخاب برای شما هستند. به یاد داشته باشید که رنگ هایی چون قرمز و آبی کاربنی به عنوان رنگ های گرم پرطرفدار در بین خانمها شناخته می شود. شما میتوانید با استفاده از رنگ های شبرنگی یک طراحی فوق العاده زیبا برای انگشتان دست خود خلق کنید. رنگ های شبرنگی برای افرادی که پوست سبزه دارند یک انتخاب خاص بوده و میتواند در مراسم هایی چون تولد و عروسی بهترین گزینه برای این افراد باشد.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *