کاشت ناخن طرح گاوی

ترکیب رنگ سیاه و سفید همیشه به عنوان یک ترکیب زیبا و دوست داشتنی معرفی میشود. شما می توانید با ترکیب کردن این دورنگ به یک ترکیب زیبا و در عین حال متضاد دست پیدا کنید. بسیاری از طراحان برای تاثیر گذاری بیشتر از ترکیب این دو رنگ که می تواند نمادهای مختلفی داشته باشد استفاده می کنند. شما می توانید با ترکیب این دو رنگ به طراحی های زیبایی در زمینه طراحی ناخن دست پیدا کنید. یکی از طراحی های جذاب و در عین حال همه پسند، کاشت ناخن طرح گاوی است که این روزها بسیاری از افراد در طراحی ناخن های خود از این مدل استفاده می کنند. شما می توانید با رنگ های مختلف نیز به این طراحی برسید. برای مثال شما می توانید از تمامی رنگ هایی که در دایره رنگ موجود است برای طراحی ناخن های خود بهره بگیرید.

کاشت ناخن طرح گاوی

کاشت ناخن طرح گاوی

طرح ناخن پا گاوی

این روزها بسیاری از خانم ها در کنار زیبایی بخشیدن به ناخن های دست خود تلاش می کنند تا با طراحی ناخن های پای خود به یک ترکیب درست دست پیدا کنند. شما می توانید برای این منظور اگر از ژلیش ناخن پا استفاده می کنید، به جای استفاده از لاک ژل های تک رنگ به سراغ طرح ناخن پا گاوی بروید. برای این منظور شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف به یک ترکیب زیبا برسید. برای این منظور شما می توانید از رنگ های سفید و مشکی استفاده کنید و اگر به رنگ های دیگری علاقه دارید آن ها را جایگزین لکه های مشکی در صفحه سفید کنید. شما می توانید از رنگ های سرد و رنگ های گرم برای این طراحی زیبا استفاده نمایید. ناخن گاوی صورتی یکی دیگر از رنگ هایی بوده که بسیاری از افراد به دلیل علاقه داشتن به این رنگ ملایم از آن استفاده می کنند. کاشت ناخن طرح گاوی یکی از طراحی های زیبا بوده که بسیاری از افراد به دنبال کمک گرفتن از آن هستند، شما می توانید با کمک گرفتن از این طرح، به راحتی به یک طرح زیبا برای ژلیش ناخن های پا خود برسید.

طرح ناخن پلنگی

یکی از طرح های پرطرفدار و ساده برای این روزهای گرم می تواند طرح ناخن پلنگی باشد. شما با استفاده از یک قلم سه صفر به راحتی می توانید روی ناخن های خود این طراحی را به وجود بیاورید. برای این منظور شما می توانید با استفاده از یک لاک ژل ساده سطح روی ناخن خود را پوشانده و سپس با استفاده از یک قلم سه صفر به راحتی با استفاده از رنگ های تیره تر روی ناخن خود لکه های پلنگی بکشید برای این منظور شما می توانید برخی از نواحی ناخن های خود به صورت الگوی پلنگی دربیاورید. برای این منظور شما می توانید از دورنگ تیره برای این پترن استفاده نمایید. این طرح به عنوان یک طراحی جذاب برای افرادی که به دنبال طراحی های ساده هستند معرفی می شود.

طرح ناخن پلنگی

طرح ناخن پلنگی

طرح ناخن گورخری

اگر شما هم از سادگی ناخن های خود خسته شده اید و به دنبال یک طراحی زیبا برای ناخن های خود هستید می توانید به سراغ طرح ناخن گورخری بروید. برای این منظور شما می توانید به راحتی با استفاده از یک قلم سه صفر با کشیدن برخی از خطوط نامنظم به ایجاد این طرح زیبا کمک کنید. شما می توانید برای این منظور از رنگ های روشن برای پایه ناخن و از رنگ های تیره برای روی ناخن و طراحی گورخری استفاده نمایید. برای این منظور بهترین رنگ پیشنهادی که به صورت کلاسیک در ذهن ما نقش بسته رنگ های سفید و مشکی است که شما می توانید برای این الگوی زیبا از آن ها استفاده نمایید.

طرح ناخن گورخری

طرح ناخن گورخری

اموزش طرح گاوی روی ناخن

با صراحت می توان گفت که یکی از طراحی های منحصر به فرد و در عین حال ساده طراحی گاوی روی ناخن است. شما می توانید به راحتی با فراگیری این طراحی راحت بر روی ناخن های خود طراحی های زیبایی داشته باشید. برای این منظور شما می توانید از یک رنگ خنثی برای پوشاندن کل سطح ناخن استفاده کرده و سپس با استفاده از رنگ های تیره تر بر روی ناخن خود لکه های نامنظمی را ایجاد نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید از دو رنگ تیره برای این منظور استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن و تیره برای ساخت این الگوی زیبا می تواند کمک کننده باشد. شما می توانید برای اینکار از قلم سه صفر، سنجاق مویی و یا چوب کبریت استفاده نمایید.

ژلیش گاوی

اگر به ژلیش ناخن علاقه دارید بهتر است به این موضوع توجه کنید که ژلیش در واقع زدن لاک ژل بر روی ناخن بوده که این موضوع می تواند برای بسیاری ساده باشد. ولی باید توجه داشته باشید که شما در صورتی می توانید ژلیش ناخن داشته باشید که ناخن های شما نیاز به اصلاح فرم نداشته باشد. از این رو اگر نیاز به اصلاح فرم داشتید با استفاده از یک رابر بیس این کار را انجام دهید. پس از آن شما می توانید به سراغ ژلیش ناخن های خود بروید. یکی از طرح های زیبا، مینیمال و طبیعی که بسیاری از افراد آن را دوست دارند طرح گاوی است. شما می توانید با استفاده از این طرح به راحتی به زیبایی ناخن های خود کمک کنید. کاشت ناخن طرح گاوی یکی از طرح های پرطرفدار ژلیش ناخن بوده که این روزها بسیاری از افراد به دلیل سادگی آن از این طرح استفاده می کنند.

ژلیش گاوی

جمع بندی

طراحی ناخن به عنوان یک بخش مهم در کاشت شناخته می شود. شما می توانید با استفاده از طراحی ناخن از سادگی ناخن ها رها شوید. طراحی ساده و مینیمال به عنوان یکی از طراحی های پرطرفدار در بین بسیاری از خانم ها شناخته شده است. شما می توانید برای خلق این طراحی های ساده از طرح های گاوی، طرح های پلنگی و طرح های گورخری استفاده نمایید. برای این منظور سعی کنید که کنتراست بین رنگ ها را همیشه در نظر داشته باشید.

4.3/5 - (14 امتیاز)

6 پاسخ به “کاشت ناخن طرح گاوی”

  1. ... گفت:

    اینکه قشنگه الکی میگید زشت

  2. ناشناس گفت:

    چرا انقدر بد رنگه

  3. ناشناس گفت:

    زشتتتت

  4. اوت گفت:

    ههللللل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *