کدامیک از ناخن ها را نمی توان لمینت کرد؟

بهتر است پیش از انجام لمینت ناخن بدانید که کدام یک از ناخن ها را نمی توان لمینت کرد. همانطور که می دانید لمینت ناخن به عنوان یک کاور بر روی ناخن شما است. از این رو شما نمی توانید بر روی هرمدل ناخنی کاور بکشید. برای این منظور بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که شما نمی توانید همه ناخن ها را لمینت کنید. برای این منظور ابتدا با ناخن های خود نگاه کنید. اگر ناخن های شما نوک تیز، گوشه دار و تیز است بهتر است از کاور ناخن استفاده نکنید. ناخن های بلند گزینه خوبی برای لمینت نیستند. با این حال اگر ناخن های شما فرم گردی دارد بهتر است اینکار را انجام دهید. لمینت ناخن اصولا برای قد دادن به ناخن نیست. بنابراین این گزینه می تواند برای افرادی که قد ناخن کوتاهی دارند مناسب باشد.

کدامیک از ناخن ها را نمی توان لمینت کرد؟

کدامیک از ناخن ها را نمی توان لمینت کرد؟

چرا لمینت از لبه ناخن جدا می شود؟

اگر برای انجام دادن لمینت ناخن به یک فرد مبتدی مراجعه کنید، قطعا با این موضوع برخورد خواهید کرد. جدا شدن لمینت از لبه ناخن سبب لیفت و هواگرفتگی ناخن کاشت شما می شود. راه حل این موضوع این است که اگر ناخن های شما به فرم مربعی است، حتما پس از برگرداندن ناخن برای سرازیر شدن مواد، تجمع مواد در قسمت مرکزی ناخن های شما بیشتر است. بنابراین سعی کنید حتما پیش از مواد گذاری روی لبه آزاد ناخن خود مواد سافت ژل را به صورت کاملا نازک بزنید و سپس لمینت ناخن را انجام دهید. این موضوع به شما کمک می کند تا لمینت از لبه ناخن جدا نشود. اما اگر با رعایت این نکته بازهم لمینت از لبه آزاد ناخن شما جدا شد به شما توصیه می کنیم که حتما عواملی چون ضخیم بودن مواد، ژل نامناسب و زیرسازی نامناسب را مورد بررسی قرار دهید.

چرا لمینت از لبه ناخن جدا می شود؟

چرا لمینت از لبه ناخن جدا می شود؟

مواد گذاری درست لمینت ناخن

بسیاری از ما در خانه لمینت ناخن را انجام می دهیم ولی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی با مشکلات زیادی از جمله هواگرفتگی ناخن و لیفت مواجه می شویم. بنابراین ما در این بخش به شما روش مواد گذاری صحیح را آموزش می دهیم تا بتوانید به آسانی در خانه خودتان لمینت ناخن را انجام دهید. برای اینکار شما می توانید با استفاده از سافت ژل ها اینکار را به آسانی انجام دهید. بهتر است از رابر بیس یا بیلدر ژل برای موادگذاری لمینت ناخن خود استفاده نمایید. برای مواد گذاری درست شما می توانید ابتدا بخشی از سافت ژل را برداشته و از انتهای ناخن نرسیده به ریشه فرچه لاک را تا قسمت ابتدای ناخن بکشید. سپس فرچه را به سمت ساید وال ناخن بیاورید. سعی کنید در این مرحله موادی اضافی نکنید. در آخر برای مواد گذاری صحیح ریشه از یک قلم سه صفر برای مواد گذاری نزدیک ریشه استفاده کنید.

مواد گذاری درست لمینت ناخن

مواد گذاری درست لمینت ناخن

دلایل شکستن ناخن کاشت

برای بسیاری از ما پیش آمده که پس از انجام دادن کاشت ناخن دچار شکستگی ناخن می شویم. بهتر است بدانید که به هیچ عنوان ضخامت بیشتر مواد بر روی ناخن دلیل محکمی بر عدم شکستگی ناخن های شما نخواهد بود. بنابراین بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید که مواد گذاری درست می تواند تا حد زیادی از شکستگی ناخن های شما جلوگیری کند. از مهم ترین دلایل شکسته شدن ناخن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جهت غلط زاویه نصب فرمر
  • درست نصب کردن تیپ بر روی ناخن طبیعی
  • روی اپکس ناخن مواد مناسبی باشد
  • جای اپکس ناخن درست باشد

وقت ترمیم ناخن چه زمانی است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که شاید ذهن بسیاری از خانم ها را درگیر کند، این است که وقت ترمیم ناخن و یا تمدید لمینت ناخن چه زمانی است؟ بهتر است به این نکته توجه کنید که زمان ترمیم ناخن های شما پس از سه هفته است. اگر در برخی از تبلیغات کوچه و بازار مدت زمانی بیشتری برای ترمیم ناخن درنظر گرفته شد باید بدانید که آن یک دروغ محض است. در واقع اگر به ساختمان ناخن توجه کنید خواهید دید که بیشترین مواد در قسمت استرس پوینت و اپکس ناخن وجود دارد و همین موضوع سبب استحکام بخشی به ناخن های شما می شود. در طول یک ماه ناخن های شما به میزان سه میلیمتر رشد می کند که همین موضوع سبب شده تا نواحی استرس پوینت و اپکس ناخن دچار جابه جایی بشوند، از این رو هرچه این نواحی بیشتر جابه جا شوند امکان اینکه ناخن های شما شکسته شود بیشتر است، بنابراین پس از سه هفته برای ترمیم و یا تمدید کاشت های خود به نیل بار مراجعه کنید.

وقت ترمیم ناخن چه زمانی است؟

وقت ترمیم ناخن چه زمانی است؟

آیا می توان کاشت ناخن را به لمینت ناخن تبدیل کرد؟

بسیاری از افراد از کاشت ناخن برای زیبایی ناخن های خود استفاده می کنند. این افراد به دلیل اینکه دست های آن ها در طول روز فعالیت بالایی دارد نمی توانند از لمینت ناخن استفاده کنند. از این رو اگر شما جزو افرادی هستید که در طول روز میزان فعالیتتان زیاد بوده و بنا بر شرایط زندگی از دست های خود بیشتر استفاده می کنید، به شما توصیه می کنیم که حتما از کاشت ناخن به جای لمینت ناخن استفاده نمایید. لمینت ناخن در واقع یک کاور روی ناخن طبیعی شما بوده که در مقایسه با کاشت استحکام کمتری دارد. بنابراین بهتر است اگر می خواهید برای اولین بار کاشت یا لمینت داشته باشید با ناخن کار خود دراین خصوص مشورت کنید.

آیا می توان کاشت ناخن را به لمینت ناخن تبدیل کرد؟

جمع بندی

استفاده از روش های نوین کاشت به شما کمک می کند تا آسیب کمتری به خود و ناخن هایتان وارد کنید. سعی کنید اگر برای بار اول کاشت یا لمینت انجام می دهید، با ناخن کار خود در خصوص بهترین روش صحبت کنید. به یاد داشته باشید که کاور ناخن برای هر فردی مناسب نیست، از این رو شما می توانید با استفاده از روش های کاشت با ژل به راحتی یک کاشت زیبا و جذاب داشته باشید. به یاد داشته باشید که آموختن اصول درست لمینت ناخن به شما کمک می کند تا کمتر دچار لیفت و هواگرفتگی ناخن شوید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *