چگونه حرفه ای آرایش کنیم؟

یکی از مهمترین دغدغه خانم ها این است که چگونه می توانند خودشان در خانه به صورت کاملا حرفه ای آرایش کنند؟ بهتر است در پاسخ به این سوال بدانید که برای اینکه حرفه ای آرایش کنید، باید بدانید که از هر محصولی در کدام قسمت صورت خود استفاده کنید. داشتن وسایلی که برای پوشاندن عیوبی چون جوش و آکنه وجود دارد در آرایش های حرفه ای حرف اول را می زند. از طرفی اگر می خواهید زیباتر به نظر برسید بهتر است این موضوع را بدانید که همیشه زیبایی در اوج سادگی است و شما می توانید با داشتن یک آرایش ساده ولی حرفه ای زیبا و آراسته به نظر بیایید. اولین قدم برای اینکه بتوانید حرفه ای آرایش بکنید این است که باید با نوع پوست خود، نوع صورت، چگونگی لب ها و رنگ شناسی آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید به بهترین صورت ممکن خود را آرایش کنید. حال اگر قصد دارید با اصول اولیه داشتن یک آرایش حرفه ای آشنا شوید بهتر است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آرایش حرفه ای

قبل از شروع پوست خود را مرطوب کنید

اگر قصد دارید یک آرایش خوب و بدون نقص داشته باشید، بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید که پوست شما باید تمیز و مرطوب باشد تا آرایش به راحتی بر روی پوست شما بنشیند. از طرفی آرایش بر روی یک پوست مرطوب بهتر می تواند نمایان شود. از این رو بهتر است مرطوب کننده ها را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید.

استفاده از کرم پودر به عنوان زیرساز

اگر قصد دارید مانند حرفه ای ها آرایش کنید بهتر است کار را با یک فونداسیون یا همان کرم پودر شروع کنید. برای این کار بهتر است کرم پودری را برای پوست خود انتخاب کنید که با رنگ پوست شما، هماهنگی زیادی داشته باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی کرم پودر را بر روی پوست خود پخش کنید بهتر است از کرم پودری استفاده کنید که از رنگ پوست صورت شما تیره تر باشد. حال شما می توانید برای پخش کردن کرم پودر بر روی پوست صورت خود، آن را به صورت نقطه ای بر روی نواحی مختلف صورت خود بزنید، سپس توسط یک اسفنج آن را محو کنید. تنها نکته ای که بهتر است به آن توجه شود این است که  در نواحی چون گونه ها، چانه ها و خط فک از کرم پودر کمتری استفاده شود.

استفاده از کرم پودر

استفاده از اسپری و پودر فیکس پس از کرم پودر

یکی از مهمترین نکاتی که بسیاری از افرادی که آرایش می کنند به آن توجه نمی کنند، استفاده از اسپری و پودرهای فیکس آرایش است. شما می توانید برای اینکه میزان ماندگاری آرایش بر روی پوست خود را تا حد زیادی افزایش بدهید از اسپری و پودرهای فیکس استفاده کنید. بسیاری از ما زمانی که آرایش می کنیم می خواهیم که آرایشمان از صبح تا شب بر روی پوستمان بماند بنابراین برای این کار می توانید به راحتی با استفاده از اسپری و پودرهای فیکس آرایش خود را برای مدت زمان طولانی بر روی پوستتان فیکس کنید.

استفاده از کانسیلر برای داشتن صورتی زیبا

یکی از مهمترین موادی که در آرایش ها از آن استفاده می شود، استفاده از کانسیلرها است. کانسیلرها یکی از موادی هستند که می توانند به راحتی صورت شما را بی عیب و نقص کنند و تمامی خطاهای بصری را در صورت شما از بین ببرند. بنابراین شما می توانید به راحتی با پخش کردن کانسیلر توسط یک براش مخصوص تمامی عیوب پوست خود را از بین ببرید. شما می توانید برخی از قسمت های صورت خود را مانند گونه ها، خط رویش موها و بینی خود را توسط کانسیلرها پهن تر، کوتاه تر و کوچکتر نمایش دهید. استفاده از هایلایترها در کنار کانسیلرها می تواند به برجستگی های صورت شما جلوه و زیبای خاصی را بدهد.

استفاده از رژگونه

رژگونه ها برای نمایان کردن گونه ها

بسیاری از افراد از رژگونه ها برای نمایش دادن زیبایی های گونه های خود استفاده می کنند ولی بهتر است بدانید که برخی از افراد با توجه به نوع پوست خود و تشخیص دادن تناژ پوستی خود، از رژگونه هایی که با پوست آن ها سازگارتر است برای زیباتر نمایش دادن پوست خود استفاده می کنند. بنابراین شما می توانید با تشخیص دادن نوع پوست خود رژگونه مورد نظر خود را برای نمایان کردن برجستگی های پوست خود استفاده کنید.

آرایش چشم و ابرو چگونه انجام می شود؟

برای اینکه بتوانید چشم های خود را آرایش کنید، با توجه به تناز پوستی خود می توانید سایه مورد نظر خود را برای آرایش کردن انتخاب کنید. سایه هایی که برای آرایش چشم خود انتخاب می کنید نباید بسیار پررنگ و جیغ باشند، چرا که امروزه بیشتر افراد از آرایش های لایت برای چشم های خود استفاده می کنند. بنابراین استفاده از رنگ های نود، بیشتر از سایر رنگ ها توصیه می شود. برای آرایش ابروهای خود می توانید از لیفت ابرو استفاده کنید، لیفت ابرو این روزها به عنوان یکی از ارزان ترین راه ها برای پرپشت نمایش دادن ابروها به شمار می رود.

پس

اگر قصد دارید به صورت حرفه ای آرایش کنید، بهتر است بدانید که برای این کار به چه مواد آرایشی و چه ابزارهایی نیاز دارید و سپس با خرید آن ها آرایش کردن حرفه ای را تمرین کرده و با چهره ای زیبا در تمامی مجالس ها ظاهر شوید. استفاده از کرم پودرها، کانسیلرها، هایلایترها و بسیاری از براش ها می تواند به داشتن یک آرایش زیبا و حرفه ای به شما کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *