رژگونه لدورا یا رژگونه کالیستا کدامیک بهتر است؟

رژگونه لدورا یا رژگونه کالیستا کدامیک بهتر است؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که آرایش کردن علاوه بر اینکه می تواند بر چهره و زیبایی صورت ما اثر بگذارد، می تواند تاثیر مثبتی بر روی اعتماد بنفس ما داشته باشد. استفاده از تمامی مواد آرایشی که بر روی سیمای ما اثر می گذارد سبب می شود تا ما با قرار گرفتن روبروی آینه احساس خوبی از خود و چهره خود داشته باشیم. در این میان استفاده از انواع رژگونه ها می تواند سبب شود تا گونه های ما زیباتر و متفاوت تر به نظر بیاید. این روزها بسیاری از خانم ها با شرکت در کلاس های خودآرایی سعی می کنند تا با میکاپ صورت خود در روزهای خاصی که به مهمانی دعوت هستند، از رفتن به سالن های زیبایی خودداری کنند. حال در بین محصولات ایرانی و خارجی بسیاری از افراد در تلاش هستند تا با استفاده از مواد آرایشی خارجی به پوست خود آسیب نرسانند، ولی بهتر است در این مقاله اشاره کنیم که این روزها برند ایرانی کالیستا به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا توانسته است در بین بسیاری از افراد به عنوان یکی از محبوب ترین برندها تبدیل شود. حال سوال مهم این است که اگر بخواهیم یک رژگونه خوب و با کیفیت انتخاب کنیم، کدام برند حرف اول را می زند؟ برای یافتن پاسخ این پرسش تا انتهای این مقاله چالش برانگیز با ما همراه باشید.

رژگونه لدورا یا رژگونه کالیستا کدامیک بهتر است؟

رژگونه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر شما هم به دنبال کیفیت و اصالت محصولات آرایشی هستید، بهتر است محصولی را برای میکاپ صورت خود انتخاب کنید که تمامی ویژگی های یک محصول خوب را دارا باشد. یک رژگونه خوب در کنار داشتن رنگ خوب، به هیچ عنوان مشکلات پوستی پس از استفاده برای پوست شما ایجاد نکرده و از همه مهمتر شما به هیچ عنوان از مواد دیگری برای جایگزین کردن آن استفاده نمی کنید. حال ما قصد داریم تا در این قسمت ویژگی های یک رژگونه خوب را به صورت مفصل برای شما تشریح کنیم.

  • بافت سبک
  • داشتن بافت نرم
  • پس از استفاده از آن، رطوبت پوست شما افزایش می یابد
  • برجسته شدن گونه ها
  • ماندگاری طولانی بر روی پوست شما
  • پوشش دهی مناسب بر روی پوست شما

رژگونه براق چه ویژگی هایی دارد؟

در میان تمام افرادی که به آرایش کردن علاقه مند هستند برخی از افراد از آرایش های مات خوششان می آید و برخی دیگر به آرایش های براق علاقه دارند. رژگونه براق برای آن دسته از افرادی که به آرایش های غلیظ تر علاقه مند هستند می تواند مناسب باشد. رژگونه های براق سبب می شود تا تمامی برجستگی های صورت شما به آسانی دیده شود و از همه مهمتر شما به راحتی بتوانید گونه های خود را برجسته تر و زیباتر نمایان کنید. بسیاری از افراد برای استفاده از رژگونه های براق از براش آرایشی مخصوص برای پخش کردن آن استفاده می کنند.

انواع رژگونه

آشنایی با انواع رژگونه ها می تواند این امکان را به شما بدهد که به راحتی یک آرایش حرفه ای داشته باشید. از طرفی استفاده از انواع رژگونه ها می تواند بر روی میکاپ شما نیز تاثیر بگذارد. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را انواع رژگونه های موجود در بازار آشنا کنیم تا شما با توجه به نیاز و نوع پوست خود یکی از انواع آن را در کنار کرم پودر مناسب برای پوست خو انتخاب کنید.

  • رژگونه کرمی
  • رژگونه مرواریدی
  • پالت رژگونه رنگی
  • رژگونه شاین

رژگونه کرمی

بسیاری از افراد به دنبال داشتن یک چهره طبیعی پس از میکاپ هستند، بنابراین استفاده از رژگونه ای که بتواند این امکان را به شما بدهد می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی صورت و چهره شما بگذارد. بنابراین توصیه ما این است که برای داشتن یک میکاپ طبیعی و زیبا از رژگونه کرمی استفاده کنید. این نوع رژگونه به دلیل داشتن بافت چرب برای پوست های خشک توصیه می شود، از طرفی شما می توانید برای اینکه رژگونه بر روی پوست شما ماندگارتر باشد از این نوع محصول برای نمایان کردن برجستگی های پوست خود استفاده کنید. رژگونه استیکی نیز یکی دیگر از نام های این مدل رژگونه به شمار می رود.

رژگونه مرواریدی

این رژگونه نوظهور در بین بسیاری از افراد به عنوان محبوب ترین محصول معرفی می شود. حال در این میان بسیاری از افراد به دلیل ایجاد رطوبت بر روی پوست خود، سعی می کنند تا از این نوع رژگونه ها استفاده کنند. شما می توانید برای استفاده از این محصول آن را توسط یک براش بر روی گونه های خود پخش نموده و سپس با استفاده از انگشت خود آن را بر روی پوست خود فید نمایید.

رژگونه مرواریدی

پالت رژگونه رنگی

استفاده از پالت رژگونه رنگی می تواند این امکان را به شما بدهد که از رنگ های مختلف برای آرایش کردن صورت خود استفاده کنید. داشتن این پالت های رنگی برای تمامی افرادی که خودآرایی می کنند، می تواند گزینه بسیار خوبی به شمار برود. رژگونه مای و رژگونه مک نیز به دلیل کیفیت بالایی که دارد می تواند پالت های رنگی پرکاربردی داشته باشد.

پالت رژگونه رنگی

رژگونه شاین

استفاده از رژگونه های شاین می تواند برای افرادی که به آرایش های غلیظ علاقه دارند مناسب باشد. این افراد می توانند با استفاده از این محصول تمامی برجستگی های روی صورت خود را بیشتر و چندین برابر کنند.

رژگونه صورتی کمرنگ

یکی از رنگ هایی که در بین بسیاری از افراد به عنوان رنگ پرطرفدار معرفی می شود، رنگ صورتی کمرنگ بوده است که بسیاری از افراد برای برجسته کردن گونه های خود از این رنگ استفاده می کنند. حال در این میان برخی از برندها این رنگ خاص و پرطرفدار را تولید کرده اند تا شما به راحتی از انواع رژگونه ها با توجه به نوع پوست خود استفاده نمایید.

فرچه رژگونه

یکی از مهمترین وسایلی که به وسیله ان میتوان رژگونه را به خوبی روی پوست صورت پخش کرد، فرچه مخصوص به ان است. برخی از افراد به وسیله براش های آرایشی سعی می کنند تا رژگونه را بر روی پوست خود پخش کنند. حال در این میان برخی از افراد به دلیل آماتور بودن نمی توانند از ست های براش برای آرایش استفاده کنند، بنابراین راحت ترین راه برای استفاده از رژگونه استفاده از فرچه مخصوص ان است. حال در این میان یکی از مهمترین نکاتی که باید به ان توجه شود این است که در هنگام آغشته کردن فرچه به پودر رژگونه سعی کنید، مقدار کمی از ان را بردارید، چرا که در صورت زیاد برداشتن مواد امکان فید کردن ان بسیار سخت خواهد بود.

 

رژگونه مایع بهتر است یا رژگونه جامد؟

بسیاری از افراد از رژگونه های مایع استفاده می کنند و تنها دلیل ان میتواند ویژگی های خاصی باشد که این رژگونه دارد. به طور کلی رژگونه های مایع به دلیل اینکه بر پایه آب هستند می توانند ظاهری مرطوب و تر را به صورت شما ببخشند. رژگونه های مایع به دلیل داشتن بافتی سبک می تواند در مقایسه با سایر رژگونه ها برای افرادی که نمی خواهند یک آرایش سنگین را چندین ساعت بر روی پوست خود تحمل کنند، مناسب باشد. در این میان بسیاری از میکاپ آرتیست ها برای اینکه آرایش خوبی را برای مراجعان خود به وجود بیاورند، سعی می کنند تا از رژگونه های مایع استفاده کنند. از این رو اگر به دنبال بافت سبک هستید، از رژگونه های مایع به هیچ عنوان غافل نشوید. رژگونه مایع فلورمار یکی از رژگونه های مهم و سبکی بوده که بسیاری از افراد برای داشتن یک میکاپ حرفه ای از ان استفاده می کنند. رژگونه مایع اسنس یکی دیگر از پرطرفدارترین رژگونه هایی بوده که این روزها بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

رژگونه مایع بهتر است یا رژگونه جامد؟

بهترین برندهای رژگونه از دید کاربران

بسیاری از افراد از رژگونه برای برجسته کردن گونه ها و برجستگی های صورت خود استفاده می کنند. ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا به عنوان برترین و محبوب ترین برندها از نظر کاربران معرفی می شود. در این میان ما قصد داریم تا برخی از برندهای معتبر و محبوب را به شما معرفی کنیم تا با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب کرده و خریداری کنید.

  • رژگونه لدورا
  • رژگونه کالیستا
  • رژگونه مایع میبلین
  • رژگونه گلدن رز
  • رژگونه فلورمار
  • رژگونه بورژوا
  • رژگونه مایع بنفیت

رژگونه لدورا یا رژگونه کالیستا کدامیک بهتر است؟

رژگونه لدورا

رژگونه لدورا یا رژگونه کالیستا کدامیک بهتر است؟ اگر به دنبال خرید این برند هستید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رژگونه لدورا به دلیل داشتن بافت سبک و نرمی که دارد می تواند سبب شود تا شما به راحتی از داشتن یک آرایش سبک در طول روز لذت ببرید. از دیگر ویژگی های مهم این رژگونه می توان به قیمت نسبتا بالای ان اشاره کرد که به دلیل تک رنگ بودن ان می تواند قیمت بالایی داشته باشد. استفاده از ویتامین ای در این محصول سبب شده تا خاصیت درمانی نیز  برای افرادی که از ان استفاده می کنند، ایجاد نماید. این برند به طور مجزا برای رژگونه خود از یک برس رژگونه لدورا استفاده کرده است تا شما به راحتی آرایش کنید. چراکه این رژگونه اگر توسط براش های دیگر با پوست شما تماس پیدا کند، به راحتی بر روی گونه های شما پخش نمی شود.

بهترین برندهای رژگونه از دید کاربران

رژگونه لدورا یا رژگونه کالیستا کدامیک بهتر است؟

رژگونه کالیستا

رژگونه لدورا یا رژگونه کالیستا کدامیک بهتر است؟ کالیستا یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی بوده که این روزها توانسته است با برندهای خارجی با کیفیت رقابت کند. رژگونه کالیستا نیز یکی دیگر از لوازم آرایشی بوده که این روزها بسیاری از بیوتی بلاگرهای ایرانی آن را تبلیغ می کنند. در این میان این محصول به دلیل داشتن رنگدانه های قوی می تواند به عنوان یکی از بهترین محصولات برای برجسته کردن گونه های شما معرفی شود. از دیگر ویژگی های مهم رژگونه کالیستا داشتن بافت نرم و مخملی و از همه مهمتر وجود یک آینه کوچک بوده است.

 

رژگونه مایع میبلین

این محصول به دلیل بافت سبک و مایع بودن می تواند رطوبت پوست شما را نیز تامین کند، اط رفی بسیاری از میکاپ آرتیست ها از این برند برای آرایش عروس های خود استفاده می کنند. یکی از مهمترین نکته هایی که بهتر است به آن توجه شود این است که این برند به دلیل خارجی بودن قیمت بسیار بالایی دارد، و برای افرادی که می خواهند در خانه خودآرایی کنند گزینه مناسبی به شمار نمی رود.

رژگونه گلدن رز

این برند ترکیه ای بوده و کاملا طبیعی است که قیمت بالایی خواهد داشت ولی این رژگونه در مقایسه با برند میبلین و لدورا قیمت پایین تری داشته و شما می توانید به راحتی آن را از سایت های معتبر خریداری کنید. این محصول به دلیل ماندگاری بالایی که دارد می تواند برای بسیاری از میکاپ آرتیست ها مناسب باشد.

رژگونه فلورمار

یکی از معروف ترین برندهایی که این روزها بسیاری از افراد برای رژگونه انتخاب می کنند، برند فلورمار است. در این میان رژگونه فلورمار یکی دیگر از برندهایی بوده که رژگونه سبک و نرم تولید کرده است. از این رو اگر شما می خواهید آرایش سنگینی را به مدت زمان طولانی تری تحمل کنید، بهتر است که از رژگونه فلورمار استفاده کنید.

رژگونه فلورمار

رژگونه بورژوا

یکی دیگر از برندهای خارجی برند بورژوا بوده است که بسیاری از افراد تمایل دارند از این مدل رژگونه برای برجسته کردن گونه های خود استفاده کنند. در این میان شما می توانید از این برند رژگونه های مات و براق را نیز خریداری کنید.

رژگونه مایع بنفیت

همانطور که میدانید رژگونه بنفیت یکی از محصولاتی بوده که به دلیل کیفیت بالایی که دارد بسیاری از افراد تمایل دارند از ان استفاده کنند. در این میان شما می توانید با استفاده از رژگونه های مایع زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید.

در آخر

  • استفاده از رژگونه های مختلف می تواند به برجسته شدن گونه های شما کمک کند.
  • انتخاب یک رژگونه سبک می تواند آرایش شما را کامل کند.
  • رژگونه مایع در مقایسه با رژگونه جامد رطوبت بیشتری دارد.
  • رژگونه مایع در مقایسه با رژگونه جامد بافت سبک تری دارد.

حال اگر شما نیز از هریک از این رژگونه ها استفاده کرده اید می توانید با بیان نظرات خود در خصوص آن محصول ما را با ویژگی های کامل آن آشنا کنید. رژگونه لدورا یا رژگونه کالیستا کدامیک بهتر است؟ اکنون شما می توانید با مطالعه این مقاله پاسخ سوال خود را بیابید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *