بهترین مدرس کاشت ناخن چه کارهایی را انجام می دهد؟

بسیاری از هنرجویان پس از اتمام دوره آموزش خود به دنبال راهی برای ورود به بازار کار و کسب درآمد هستند، از این رو این افراد در تلاش هستند تا هرچه سریع تر دوره آموزشی خود را به اتمام برسانند و وارد بازار کار شوند. ولی این طرز تفکر در خصوص ورود به این بازار کمی سطحی و ابتدایی بوده و افراد برای اینکه بتوانند سریع تر وارد بازار شوند به هر دری می زنند. برای مدرس شدن تنها گذراندن یک دوره آموزشی نمی تواند پاسخ بدهد از این رو بهتر است که حتما مهارت های کافی را در خصوص تدریس و نحوه مدیریت خود در کلاس را به دست بیاورید. داشتن یک برنامه مدون در خصوص آموزش می تواند تا حد زیادی شما را حرفه ای تر و مسئول تر نشان دهد. بنابراین اگر می خواهید به یک مدرس کاشت ناخن خوب تبدیل بشوید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

بهترین مدرس کاشت ناخن چه کارهایی را انجام می دهد؟

چرا بهتر است پس از مدتی کار کردن به عنوان مدرس کار کنیم؟

همه افرادی که به عنوان ناخن کار این روزها کار می کنند می دانند که پس از چند سال کار کردن باید به سراغ مربی گری بروند، چرا که یک ناخن کار به دلیل نشستن زیاد پس از مدتی دچار مشکلات حرکتی و انواع آرتروزها می شود. بنابراین مهمترین پیشنهاد به این افراد روی آوردن به مربی گری است. استفاده از مواد کاشت ناخن برای مدت طولانی می تواند به سیستم تنفسی فرد آسیب بزند. کار کردن با لیکویید می تواند در دراز مدت به فرد آسیب های جبران ناپذیری را وارد کند. از طرفی با بالا رفتن سن یک فرد نمی تواند برای مدت زمان طولانی روی یک صندلی بنشینید و کار کند از این رو بهتر است که مربی گری را برای انتقال آموزه های خود به دیگر هنرجویان انتخاب کند.

چگونه می توانم یک مدرس کاشت ناخن خوبی باشم؟

برای اینکه یک مربی خوب باشید بهتر است به این موارد توجه کنید، تا بتوانید در ظرف چند ماه به عنوان یک مربی خوب معرفی شوید.

کسب مهارت مهمترین قدم برای مدرس کاشت ناخن شدن

شاید برخی از هنرجویان تصور کنند که پس از اتمام دوره آموزشی می توان به عنوان مربی فعالیت کرد،در پاسخ به این افراد باید گفت که هیچ فردی برای شرکت در کلاس یک فرد مبتدی پولی خرج نمی کند. بنابراین شما باید تجربه خود را بالا ببرید تا بتوانید هنرجویان زیادی داشته باشید. یک فرد برای اینکه ادعا کند می تواند به عنوان یک مربی کار کند به یک مهارت حداقل 2 ساله نیاز دارد.

قدرت انتقال یک مدرس کاشت ناخن بسیار مهم است

یک مربی باید بتواند تمام آنچه را که می دانند به راحتی به هنرجویان خود منتقل کند. در واقع یک مربی باید فن بیان خوبی برای تفهیم مباحث به هنرجویان داشته باشد.

قدرت انتقال یک مدرس کاشت ناخن بسیار مهم است

قرارداد مهم است

شما با داشتن قرداد بین هنرجویان خود می توانید به راحتی در صورت به وجود آمدن مشکلی قرداد را با هنرجو فسخ کنید،چرا که همیشه جانب احتیاط را باید در نظر داشت و محتاطانه عمل کرد.

مدرک برای بسیاری از افراد مهم است

برخی از هنرجویان به دنبال مدرک هستند و شما باید به این موضوع فکر کنید. مدارکی که شما می توانید برای هنرجویان خود آماده کنید می تواند بین المللی یا وابسته به فنی حرفه ای باشد. بنابراین بهتر است که آموزشگاه خود را وابسته به فنی حرفه ای کنید، تا هنرجویان شما مدرک فنی حرفه ای را دریافت کنند.

تهیه وسایل و ابزار لازم

یکی دیگر از امتیازاتی که یک مربی می تواند در بین رقبای خود به دست بیاورد این است که تمامی وسایلی که یک هنرجو به آن نیاز دارد را در آموزشگاه در اختیار هنرجویان بگذارد، از این رو بهتر است اگر می خواهید مواد و ابزار در اختیار هنرجویان قرار دهید بهترین و با کیفیت ترین مواد و ابزار را در دسترس آنها قرار دهید. برای یک هنرجو بسیار سخت است که وسایل خود را مدام با خود بیاورد، از این رو مهمترین کاری که شما می توانید برای هنرجویان خود انجام دهید این است که حتما این مواد و وسایل را در اختیار هنرجویان خود قرار دهید.

تهیه وسایل و ابزار لازم

داشتن یک برنامه از پیش نوشته شده

شما برای اینکه بتوانید طبق برنامه پیش بروید نیاز دارید تا یک برنامه از پیش تعیین شده برای خود تنظیم کنید تا در هنگام آموزش دچار مشکل نشوید. چرا که در صورت نداشتن یک برنامه مدون احتمال اینکه نتوانید در زمان مورد نظر آموزش را به اتمام برسانید، بسیار بالا خواهد رفت.

سنجش رقبای کاری

شما می توانید با آنالیز رقبای خود به راحتی بر روی بسیاری از موارد از جمله  قیمت دوره ها، ساعات آن، مباحث و تمامی مواردی که می تواند بر روی جذب بیشتر هنرجویان تاثیر بگذارد،استفاده نمایید.

شهریه مناسب نه خیلی گران نه خیلی ارزان

در ابتدای کار از هنرجویان قیمت های بالا نگیرید چرا که بسیاری از مراکز آموزش ناخن وجود دارند که قیمت های پایین تری نسبت به هر جایی که می شناسید اخذ می کنند بنابراین اگر شما مبلغ زیادی را بگیرید احتمال اینکه تعداد هنرجویان تان کم شود بسیار بالا خواهد رفت. برخی از آموزشگاه ها نیز قیمت های خیلی ارزانی را در نظر میگیرند که همین موضوع یک هنرجوی آگاه را بیدار می کند و به او اجازه اینکه در این دوره ها شرکت کند را نمی دهد.

به ازای هر 8 هنرجو به 2 دستیار نیاز دارید

همانطور که می دانید کاشت ناخن یک کار کاملا تخصصی بوده و همه افراد نمی توانند آن را به صورت تئوری یاد بگیرند از این رو بهتر است که برای یادگیری سریع هنرجویان خود حتما از کمک 2 دستیار استفاده کنید. یک هنرجو نیاز دارد تا تمامی مراحل زیرسازی، مانیکور ناخن، مواد گذاری پودر و سوهان کشی را رفع اشکال کند.

به ازای هر 8 هنرجو به 2 دستیار نیاز دارید

صبر و حوصله مهمترین فاکتور برای شروع مربیگری

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید قبل از شروع مربیگری به آن توجه کرد این است که شما باید صبر و تحمل لازم برای آموزش دادن به هنرجویان خود را داشته باشید و اینکه با آن ها به خوبی و با اخلاقی مناسب رفتار کنید.

تعهد به هنرجو و پشتیبانی از او

شما به عنوان یک مدرس کاشت ناخن باید به هنرجوی خود در هر شرایطی پس از 2 سال تمامی خدمات جدید و به روز شده را بیاموزید و اینکه متعهد بودن به هنرجو این امکان را به او میدهد که به راحتی با خیالی راحت در کلاس های آموزشی شما شرکت نماید.

در آخر

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی به عنوان یک یک مربی خوب و حرفه ای کار کنید بهتر است که با آنالیز رقبای خود برای دوره های خود شهریه و ساعات منطقی داشته باشید تا هنرجویان بتوانند به راحتی در دوره های شما ثبت نام کرده و از همه مهمتر با رضایت خاطر از مجموعه شما خارج شوند. و در آخر اگر به بیزینس خود به عنوان یک منبع درآمد نگاه کنید شاید نتوانید هرآنچه که لازم است را به آن ها آموزش دهید، بنابراین با جان و دل به هنرجویان تان آموزش دهید.

3.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *