بهترین ژل شستشوی صورت روشن کننده

اگر اهل روتین پوستی روزانه باشید قطعا می دانید که ژل شستشوی پوست صورت یکی از مهم ترین محصولات در روتین پوستی شما به شمار می رود. بنابراین توصیه ما این است که در گام اول پس از تشخیص درست نوع پوست خود می توانید به سراغ محصولات پاکسازی پوست و روتین پوستی بروید. همانطور که می دانید در بازار برای شستشوی پوست از دو محصول تحت عنوان شوینده صورت و تونر استفاده می شود. شما می توانید از شوینده هایی چون ژل شستشو و فوم شستشوی صورت استفاده کنید. استفاده از این محصولات سبب شده تا تمامی آلودگی های یک روز کار سخت از روی پوست شما پاک شده و در کنار آن پوست شما برای استفاده از سایر مواد پوستی آماده شود. حال اگر به دنبال بهترین ژل شستشوی صورت روشن کننده هستید بهتر است به سراغ ژل شوینده پیگمازوم فیس دوکس، ژل شستشوی صورت ویتامین سی ویتالیر، ژل شوینده ملالیفت درمالیفت، فوم شستشوی اوی وایت اویدرم و ژل شستشوی صورت پیگماسل لایسل بروید.

بهترین ژل شستشوی صورت روشن کننده

 بهترین شوینده صورت

پس از یک روز سخت کاری نوبت به شستشوی صورت می رسد ولی آیا می توان با صابون و یا شامپو بچه این کار را کرد؟ باید گفت به هیچ عنوان اگر تا به امروز هم این کار را انجام می دادید، باید بدانید که دیگر باید شوینده صورت را جایگزین این محصولات بکنید. بسیاری از پزشکان زیبایی معتقدند که شما باید یک شستشوی دو مرحله ای داشته باشید برای اینکار شما می توانید ابتدا شوینده صورت را به پوست زده و آن را شستشو دهید و سپس با استفاده از تونر می توانید سطح پوست خود را از هرگونه آلودگی تمیز کنید. بهترین شوینده صورت را باید با توجه به نوع پوست شما معرفی کرد. در نظر داشته باشید که اگر پوست شما از نوع پوست چرب است بهتر است که از ژل های شوینده برای این منظور استفاده کنید. فوم های شستشو برای پوست های خشک و مختلط مناسب است. در حال حاضر این شوینده ها به عنوان بهترین ها در بازار مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد.

  • فوم شستشوی صورت زردچوبه Soothing Clear نیتروژنا
  • ژل شستشوی صورت زغال pure active گارنیه
  • فوم شستشوی صورت لافارر مناسب پوست چرب و معمولی
  • ژل شستشوی صورت فاربن مناسب پوست خشک و معمولی حاوی روغن آرگان
  • ژل شستشوی صورت لیمو ترش نیتروژنا مناسب پوست چرب
  • ژل شستشوی صورت گارنیه حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید
  • ژل شستشوی لایه بردار صورت لافارر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه
  • ژل میسلار زردچوبه Soothing Clear نیتروژنا
  • ژل شستشوی صورت گلاب دیپ سنس
  • ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier مخصوص پوست چرب و مختلط

شوینده صورت چیست؟

همه ما در طول روز به دلیل عرق کردن و در معرض آلودگی هوا قرار گرفتن، پوستمان کثیف و آلوده خواهد شد. از این رو استفاده از یک شوینده صورت می تواند به پوست صورت ما کمک کند تا از شر آلودگی های روزانه راحت شویم. استفاده از یک شوینده صورت که به صورت ژل و فوم است می تواند سبب شود تا شما به راحتی پوست خود را شستشو دهید.استفاده از این شوینده در مقایسه با صابون و شامپو بچه ph پوست را ثابت نگه داشته و از همه مهتر به پوست شما آسیبی نمی رساند. از این رو استفاده از این محصول به عنوان یک بخش مهم و ابتدایی یک روتین پوستی شناخته خواهد شد. توجه داشته باشید که شوینده صورت برای هر نوع پوستی فرق می کند و در گام اول شما باید با نوع پوست خود آشنا باشید تا بتوانید یک شوینده مناسب را برای پوست خود تهیه کنید. بنابراین برای شناخت نوع پوست خود می توانید از یک پزشک و یا آزمون های خانگی برای اینکار کمک بگیرید.

شوینده صورت چیست؟

بی ضررترین شوینده صورت

همانطور که می دانید در تمامی محصولات آرایشی بهداشتی از مواد شیمیایی استفاده شده که همین امر سبب می شود تا شما برای استفاده از یک محصول دچار تردید شوید. جای هیچ نگرانی نیست، برخی از پوست ها حساس بوده که همین موضوع می تواند سبب واکنش پذیری آن ها نسبت به مواد تشکیل دهنده شوینده ها باشد. از این رو توصیه ما این است که اگر پوست حساسی دارید از یک پزشک برای انتخاب روتین پوستی کمک بگیرید. ولی با این حال نمی توان با صراحت گفت که تمامی شوینده ها بی ضرر هستند، بلکه می توان گفت برخی از آن ها کم ضرر هستند. ما در این بخش کم ضرر ترین ها را به شما معرفی می کنیم.

  • ژل شستشوی فیس دوکس
  • فوم شستشوی لافارر
  • فوم شستشوی فیس دوکس
  • ژل شستشوی گارنیه
  • ژل شستشوی فاربن
  • ژل شستشوی نئودرم

بهترین شوینده صورت برای پوست خشک

اگر از آن دسته از افرادی هستید که پوست خشکی دارید، باید یک محصول مناسب را برای شستشوی پوست خود انتخاب کنید. افرادی که پوست خشک دارند اگر از محصولات مناسب استفاده نکنند امکان دارد که در دراز مدت پوست آن ها دچار اگزما، خشکی بیش از حد، جوش و التهابات پوستی بشود. از این رو توصیه ما این است که این افراد از محصولاتی چون ژل شستشوی فیس دوکس، فوم شستشوی وچه، ژل شستشوی لافارر و فوم شستشوی درمالیفت استفاده کنند.

بهترین شوینده صورت برای پوست خشک

حسن ختام

داشتن یک روتین پوستی می تواند سبب شود تا پوست شما از شرآلودگی ها و کثیف هایی که در طول روز بر روی پوست شما می نشیند راحت شود. بنابراین در گام نخست بهتر است از یک شوینده مناسب برای پوست خود استفاده کنید این شوینده مناسب می تواند به صورت ژل و یا فوم باشد. استفاده از شوینده صورت سبب شده تا شما پوست خود را تمیز کرده و بستر پوست را برای استفاده از مرطوب کننده ها و سایر کرم های مورد نیاز آماده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *