ترند آرایشی 2023

اگر شما یک خانم هستید که به مسئله میکاپ صورت بسیار اهمیت می دهید، قطعا برایتان مهم است که از ترند های هرسال آگاه شوید. شما می توانید با مراجعه کردن به پیج های بیوتی بلاگرها در پینترست و اینستاگرام با ترند آرایشی 2023 بیشتر آشنا شوید. به یاد داشته باشید که ترند آرایشی هر سال می تواند با سال پیش خود متفاوت باشد، از این رو سعی کنید تا با شناخت پوست صورت خود به یک آرایش حرفه ای برسید. از مهم ترین بخش های ترند آرایشی امسال می توان به ابروهای لیفت شده، کرم پودرهای سبک با ظاهر طبیعی، کانتورکرمی و سبک، کانسیلر کم و سبک همرنگ پوست، استفاده از تینت به جای رژ لب، استفاده از برق لب، رژگونه کرمی، ریمل و خط چشم نازک اشاره کرد.

ترند آرایشی 2023

ترند آرایشی 2023

ارایش ترند امسال

اگر جزو آن دسته از خانم هایی هستید که حتما از ترند های آرایشی استفاده می کنند، بهتر است بدانید که ترند های هرسال عوض می شود، بنابراین بهتر است به روز باشد. آرایش ترند امسال استفاده از روش های سبک و سریع برای آرایش کردن است. چند سالی است که دیگر کسی به سمت ابروهای کادری نمی رود. این روزها بسیاری از خانم ها سعی می کنند تا با لیفت ابرو، به زیبایی ابروهای خود کمک کنند. از طرفی در میکاپ های این روزها شما دیگر مژه های پرپشت خبری نمی گیرید، بلکه از مژه های طبیعی و کم در آرایش چشم ها استفاده می شود. در آرایش ترند 2023 به هیچ عنوان از رژلب های مات استفاده نمی شود، در آرایش ترند 2023 تینت لب جای رژلب های مات را گرفته است. کانتورهای کرمی وسبک و کانسیلرهای هم رنگ پوست می توانند گزینه خوبی برای پوست شما به شمار بروند.

ارایش ترند امسال

ارایش ترند امسال

خط چشم ترند ۲۰۲۳

شما می توانید برای کشیدن خط چشم ترند 2023 از محصولاتی چون خط چشم های معمولی و یا سایه ها استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم ترند 2023 بهتر است بدانید که در این سال خط چشم های کلفت و ضخیم مورد پسند خانم ها نیست و در آرایش آن ها چه به صورت آرایش روزانه و چه به صورت آرایش مجلسی از خط چشم های نازک استفاده می شود. بنابراین سعی کنید از کشیدن خط چشم های کلفت خودداری کنید. در استفاده از ریمل نیز بهتر است از مقدار کم آن استفاده کنید. مژه های پرپشت و مشکی جزو ترند های 2023 نیست. به یاد داشته باشید که شما می توانید به راحتی با داشتن یک مداد چشم سفید برای بزرگ و کشیده تر شدن چشم خود پلک پایین چشم خود را مداد بکشید. توجه داشته باشید که خط چشمی که شما می کشید باید به صورت کشیده باشد و قسمت جلوی چشم خود را نیز پر کنید.

خط چشم ترند ۲۰۲۳

آرایش های از مد افتاده

بسیاری از ما به دلیل به روز نکردن اطلاعات خود، هنوز فکر می کنیم که می توان از متد های قدیمی برای آرایش استفاده کرد. همانطور که می دانید این روزها کرم پودرهای سنگین و کانسیلرهای سنگین و روشن تر از پوست جای خود را به کرم پودرهای سبک و کانسیلرهای رنگ پوست داده اند. شما می توانید به راحتی با استفاده از یک کرم پودر و کانسیلر سبک به یک آرایش مد روز برسید. این روزها در آرایش های 2023 دیگر کمتر کسی از رژلب های مخملی استفاده می کند. این روزها بسیاری از خانم ها سعی می کنند تا با استفاده از تینت های لب زیبایی و طراوت لب های خود را بیشتر کنند. این روزها رژلب های مات از مد افتاده و برق لب ها جایگزین خوبی برای آن ها به شمار می رود. از این رو اگر می خواهید طبق ترند آرایش کنید حتما یک برق لب خوب تهیه کنید. سایه های غلیظ به سبک کایلی جنر دیگر مد نیست و این روزها بسیاری از خانم ها از سایه های کم رنگ و نود برای آرایش چشم های خود استفاده می کنند.

مدل مو ترند ۲۰۲۳

همیشه مد موی کوتاهی از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از موضوعات مهم در تغییر چهره خانم ها و آقایان به شمار می رود. اگر می خواهید بدانید که در سال 2023 کدام یک از مدل موها بهترین است، باید بدانید که این روزها بسیاری از خانم ها برای کوتاهی موهای خود به سراغ مدل هایی چون باب، لیر و لیر پروانه ای می روند. این روزها کوتاه کردن مو به عنوان یک تغییر زیبا در خانم ها به شمار می رود. شما می توانید اگر به این مدل موها علاقه دارید برای کوتاهی موهای خود به سبک لیر و باب اقدام نمایید. مدل مو باب به عنوان یکی از زیباترین مدل موهای کوتاه در بین خانم ها معرفی می شود، شما می توانید با داشتن مدل موی باب، زیبایی هرچه بیشتر خود را ببینید.

مدل مو ترند ۲۰۲۳

جمع بندی

همانطور که می دانید هرساله مدل های میکاپ جدیدی ترند می شود که شما می توانید با استفاده از آن ها به یک آرایش زیبا و جذاب دست پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از یک کرم پودر و کانسیلر سبک به یک آرایش زیبا دست پیدا کنید. برای اینکار شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود یکی از کرم پودرها و کانسیلرهای مناسب را انتخاب کرده و با استفاده از یک بیوتی بلندر و یا براش آرایش صورت خود را جذاب تر کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از هر نوع از این محصولات باعث می شود تا آرایش شما سبک و طبیعی تر نشان داده شود. بنابراین سعی کنید در هنگام انتخاب سایه از رنگ های نود استفاده کنید تا آرایش چشم شما غلیظ به نظر نرسد.

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *