رژلب بدون سرب

این روزها بسیاری از ما می دانیم که استفاده بی رویه از مواد آرایشی می تواند بر روی پوست ما تاثیر منفی بگذارد. بنابراین بسیاری از افراد سعی می کنند تا کمتر از این مواد استفاده کنند. استفاده از رژلب بدون سرب نیز یکی دیگر از موارد مهم در لوازم آرایشی یه شمار می رود. شما می توانید با استفاده از این رژلب ها به سلامت لب ها و پوست خود کمک کنید. استفاده از رژلب بدون سرب برای خانم های بارداری که عادت به آرایش کردن دارند، توصیه می شود. شما می توانید به راحتی با حذف این فلز سنگین از مواد آرایشی خود به سلامتی پوست خود کمک کنید. بهتر است بدانید که سرب یک فلز سمی بوده و می تواند برای پیوندهای عصبی شما خطرناک باشد. سرب برای بچه ها خطرناک تر است و می توان بر روی بهره هوشی آن ها نیز تاثیر بد بگذارد.

رژلب بدون سرب

رژ لب بدون سرب ایوروشه

یکی از برندهای مطرح تولید لوازم آرایشی برند ایوروشه بوده که این روزها بسیاری از افراد در سراسر دنیا از محصولات این برند استفاده می کنند. شما می توانید با خرید این محصول از سلامت آن آگاه باشید. برند ایوروشه در ایران گران بوده و اگر مشکلی با قیمت ان ندارید می توانید این محصول را خریداری کنید.ولی اگر قیمت این محصول برای شما زیاد است بهتر است از نمونه های ایرانی و باکیفیت ان استفاده نمایید.

قیمت رژلب بدون سرب

اگر به دنبال تهیه یک محصول بدون سرب هستید می توانید به سراغ برندهای خارجی و ایرانی بروید. برندهای خارجی قیمت بالاتری داشته و کیفیت آن ها بسیار بالا است. محصولات ایرانی نیز در کنار قیمت مناسب کیفیت بسیار بالایی دارد. از این رو سعی کنید تا با انتخاب یک محصول خوب به سلامت پوست و لب های خود کمک کنید. بسته به محصولی که شما انتخاب می کنید هزینه آن متغیر است. از این رو شما می توانید برای خرید یک رژلب بدون سرب مبلغی بین 110 هزار تومان تا 800 هزار تومان را پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید از برندهای خارجی خریداری نمایید حتما ترکیبات محصول را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که در فرمولاسیون آن از سرب استفاده نشده است. برند فلورمار و هدی بیوتی جزو برندهای خارجی بدون سرب است. از این رو بهتر است که اگر می خواهید از محصولات خارجی استفاده کنید به سراغ این محصولات بروید.

قیمت رژلب بدون سرب

رژ لب بدون سرب برای بارداری

اگر به تازگی باردار شده اید و یا قصد دارید که باردار شوید می توانید به سراغ رژلب های بدون سرب بروید. برای اینکار شما می توانید از محصولات گیاهی و دست ساز به عنوان محصولات آرایشی استفاده نمایید. شما می توانید خودتان در خانه این رژلب های گیاهی را تولید کنید. ازاین رو بهتر است که از محصولات شیمیایی در این دوره استفاده نکنید و به سراغ محصولات گیاهی بروید. شما می توانید با استفاده از محصولات گیاهی به سلامتی پوست و جنین خود کمک کنید. به یاد داشته باشید که شما خودتان در خانه می توانید با استفاده از چغندر قند، دارچین و سایر مواد طبیعی از این رژلب بدون سرب گیاهی در خانه بسازید.

بهترین مارک رژ لب بدون سرب خارجی

همانطور که می دانید برندهای خارجی در تولید محصولات با کیفیت و بدون سرب می توانند نسبت به سایر محصولات ایرانی با کیفیت تر باشند. با این حال بسیاری از برندهای ایرانی کوشیده اند تا در این میان به عنوان بهترین تولید کننده های محصولات آرایشی در بین برندهای خارجی خوش درخشیده شوند. از بهترین برندهای خارجی می توان به رژلب نوت اشاره کرد. این رژلب به دلیل داشتن مواد با کیفیت توانسته در بین افرادی که از آن استفاده می کنند خوش بدرخشد. ویتامین e  در این محصول سبب شده تا از خشکی و پوسته پوسته شدن لب های شما جلوگیری شود. از دیگر ویزگی های مهم این محصول عاری بودن از هرگونه پارابن را می توان اشاره کرد. از طرفی وجود روغن ماکادمیا در این رژلب سبب شده تا بسیاری از افراد لب های مرطوب و زیبایی داشته باشند. از دیگر ویژگی های مهم این محصول رنگبندی فوق العاده آن بوده که سبب شده تا بسیاری از افراد به دلیل تنالیته رنگی متنوع به سراغ این برند بروند.

مشخصات رژ بدون سرب

همانطور که می دانید در ترکیبات بسیاری از رژلب ها از سرب استفاده شده است که همین سرب می تواند برای ماندگاری بیشتر رژلب بر روی لب های شما مورد استفاده قرار بگیرد. در بیشتر رژلب هایی که از سرب استفاده شده است لب های شما دچار خشکی لب و پوسته پوسته شدن خواهد شد. از این رو شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که رژلب های خانگی برای این منظور بهترین هستند. در نظر داشته باشید که در ترکیبات اکثر رژلب ها از سرب استفاده شده است. از این رو شما می توانید با تهیه برندهای مطرحی چون ایوروشه، مک، اوریفلیم، دوسه، کالیستا و لدورا از یک رژلب بدون سرب با کیفیت استفاده نمایید.

مشخصات رژ بدون سرب

حسن ختام

استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت به شما کمک می کند که به سلامتی پوست خود کمک کنید. در نظر داشته باشید که در بسیاری از رژلب هایی که شما استفاده می کنید به مقدار زیادی سرب وجود دارد. از این رو بهتر است که شما با استفاده از رژلب هایی که کمتر به شما آسیب می رساند یک آرایش خوب داشته باشید. استفاده از محصولات گیاهی این امکان را به شما  می دهد که به راحتی از سلامت محصولی که استفاده می کنید اطمینان حاصل نمایید. استفاده از برندهایی چون مک، هدی بیوتی و کالیستا می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

One Reply to “رژلب بدون سرب”

  1. محدثه طاهری نیا گفت:

    من فقط از اولی و دومی خوشم اومد

    اما از سومی اسلن خوشم نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *