سبک آرایش اسموکی

بسیاری از ما این روزها سبک های مختلف آرایشی را می بینیم که شاید برایمان تازگی داشته باشد. سبک آرایش اسموکی یکی دیگر از سبک های آرایشی بوده که این روزها بسیاری از خانم ها این سبک را برای آرایش چشم خود انتخاب می کنند. در واقع کلمه اسموک به معنای دودی است که در این سبک از آرایش از رنگ های تیره به خصوص مشکی استفاده خواهد شد. شما می توانید در این مدل آرایش از رنگ های مشکی و خاکستری استفاده نمایید. این آرایش چشم برای افرادی که چشمان مشکی و قهوه ای دارند مناسب است و می تواند به زیبایی چشمان آن ها کمک کند. در این مدل آرایش از رنگ های گرم و سرد نیز استفاده می شود ولی مقدار آن ها کمتر است. سایه اسموکی می تواند برای افرادی که چشم های رنگی دارند مناسب تر باشد، چراکه این رنگ در دایره رنگ های خنثی قرار گرفته و رنگ های خنثی می توانند به نشان دادن رنگ های دیگر کمک کنند.

سبک آرایش اسموکی

سبک آرایش اسموکی

سبک آرایش لایت

این روزها بسیاری از خانم ها برای مراسمات مختلف به دنبال استفاده از آرایش لایت هستند. شما می توانید برای این منظور به سراغ رنگ های شاد و روشن بروید. ماهیت آرایش لایت این است که شما می توانید به راحتی از آرایش های غلیظ دوری کنید. در این سبک از آرایش از رنگ هایی چون صورتی، یاسی، پوست پیازی، بنفش، آبی و زرد بیشتر استفاده می شود. در این مدل آرایش دیگر شما خط چشم های دنباله دار را نمی بینید. استفاده از هر رنگی که تناژ آن پررنگ است می تواند برای این آرایش مناسب نباشد. در این سبک از آرایش فرد چهره طبیعی تری داشته و می تواند به راحتی از زیبایی طبیعی صورت خود لذت ببرد. شما می توانید با استفاده از این سبک از آرایش، از هر آنچه که چهره شما را خشن و عبوس می کند دوری نمایید.

سبک آرایش لایت

آرایش سبک اروپایی

یکی دیگر از آرایش های محبوب در بین خانمها سبک اروپایی بوده که در این نوع آرایش شما می توانید به راحتی با برطرف کردن مشکلات صورت خود از یک آرایش نچرال لذت ببرید. آرایش سبک اروپایی این امکان را به شما می دهد که شما چهره خود را همان جور که هست دوست دارید و سعی می کنید تا با کانتور و کانسیلر مشکلات فرم صورت خود را کم رنگ تر کنید. در این سبک از آرایش به هیچ عنوان فرد دوست ندارد که چهره اش تغییر زیادی داشته باشد. از این رو شما نیز می توانید اگر به این مدل آرایش علاقه مند هستید این سبک را برای شب عروسی خود انتخاب نمایید. در این مدل آرایش شما به مواردی چون پوست، هیدراته بودن آن و تغذیه خود توجه خواهید کرد تا پوست شما بتواند زیبایی خود را تا شب عروسی حفظ نماید.

آرایش سبک اروپایی

آرایش سبک اروپایی

انواع میکاپ جدید

این روزها بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا با آشنایی از روش های جدید میکاپ، طبق متدهای روز عمل کنند. شما می توانید با مشاهده مدل های خارجی متوجه شوید که این روزها دیگر کسی به خط چشم های کشیده، رژلب های تیره و سایه های پررنگ فکر نمی کند. بلکه این روزها همه افراد به دنبال این هستند تا با داشتن یک آرایش لایت و اسموکی به زیبایی چهره خود کمک کنند. از میکاپهای ترند شده در این روزها می توان به این موارد اشاره کرد.

  • میکاپ اروپایی
  • میکاپ اسموکی
  • میکاپ لایت

آرایش اسموکی لایت

شما می توانید با استفاده از یک آرایش اسموکی لایت به زیبایی سیمای خود کمک کنید. برای این منظور بهتر است بدانید که ویژگی های آرایش لایت این است که شما می توانید از رنگ های سایه چشم روشن و شاد کمک بگیرید. شما برای سایه چشم لایت به سراغ رنگ هایی چون صورتی، سبز، آبی و یاسی بروید و در کنار آن از رنگ های مشکی، خاکستری و سرمه ای نیز استفاده نمایید. آرایش اسموکی لایت این امکان را به شما می دهد که به راحتی هم از مزایا یک آرایش لایت استفاده کنید و هم از ویژگی های خوب یک آرایش اسموکی همه پسند بهره مند شوید. شما می توانید به راحتی با استفاده از این آرایش ها زیبایی را به چشمان خود هدیه کنید.

آرایش اسموکی لایت

آرایش اسموکی لایت

آرایش لایت دخترانه

بسیاری از دخترخانم های جوان که به آرایش غلیظ علاقه ندارند می توانند از آرایش های لایت دخترانه استفاده کنند. این افراد می توانند به راحتی با در نظر گرفتن رنگ لباس های خود، سایه مناسب با آن را انتخاب کرده و به چشم های خود زیبایی خیره کننده ای را هدیه کنند. شما می توانید اگر مایل نیستید که از رنگ خود لباستان استفاده کنید به سراغ رنگ های مکمل رنگ لباس های خود بروید. به طور مثال اگر لباس شما زرد است می توانید از ترکیب رنگ بنفش و یاسی برای سایه چشم خود استفاده نمایید. دقت داشته باشید که رنگ های مکمل می توانند تا حد زیادی در چشمگیری لباس و آرایش شما تاثیر بگذارد.

حسن ختام

شما می توانید با داشتن یک آرایش لایت به زیبایی چشمان خود کمک کنید. شما می توانید از رنگ های شاد و روشن برای این منظور استفاده نمایید. توجه داشته باشید که شما می توانید با استفاده از رنگ های متناسب با لباس خود یک آرایش لایت زیبا داشته باشید. اگر طرفدار آرایش های اروپایی هستید می توانید به سلامتی پوست خود در کنار تغذیه خود توجه نمایید. داشتن یک آرایش اروپایی می تواند به شما کمک کند که زیبایی های حقیقی چهره خود را بدون هیچ اغراقی نشان دهید.

4.1/5 - (15 امتیاز)

One Reply to “سبک آرایش اسموکی”

  1. لیدا گفت:

    من سبک اسموکی خیلی دوست دارم، عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *