لاک نقره ای شاین

اگر به رنگ های شاین و براق علاقمند هستید رنگ نقره ای می تواند یکی از نماینده های طراحی شیک ناخن شما باشد. شما می‌توانید با استفاده از لاک نقره ای شاین دار به تنهایی بدون نیاز به هیچ گونه طراحی یک ترکیب لاک ژل زیبای ناخن داشته باشید. به یاد داشته باشید لاک ژل های شاین دار نسبت به لاک ژل های ساده طرفداران بیشتری داشته است. لاک ژل های  ساده زیبایی های خاص خود را دارند ولی بهتر است برای جلوه بیشتر آنها از یک طراحی ناخن استفاده شود ولی لاک ژل های شاین دار این ویژگی را ندارند. رنگ نقره ای به عنوان یک رنگ اصیل و خاص با بیشتر رنگ های داخل استایل شما همخوانی داشته و به راحتی می توانید این رنگ را با تمامی رنگها ست کنید. رنگ نقره ای از خانواده رنگ طوسی بوده که در دسته رنگ های خنثی قرار گرفته و در ترکیب با سایر رنگها می تواند به بهتر دیده شدن آنها کمک کند.

لاک نقره ای شاین

لاک نقره ای شاین

طرح ناخن سفید نقره ای

یکی از ترکیب های بی نظیر لاک ژل ها ترکیب رنگ سفید در کنار یک رنگ شاین دار زیباست. شما می‌توانید با ترکیب رنگ سفید در کنار رنگ نقره ای از زیبایی یک طراحی منحصر به فرد  لذت ببرید. شما میتوانید از طراحی های خاص ترکیب دو رنگ استفاده کنید. فرنچ ناخن،ناخن آمبره و طرح ناخن مینیمال به عنوان طراحی های زیبا برای ترکیب این دو رنگ معرفی می شوند. رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی با همنشینی در کنار سایر رنگ ها میتواند به بهتر دیده شدن آنها کمک کند. رنگ نقره ای به تنهایی رنگ چشمگیر بوده و شما می توانید با استفاده از آن در طراحی ناخن خود یک ترکیب زیبا را برای دستان خود خلق کنید. رنگ نقره ای به عنوان یک رنگ شاین دار مناسب برای مراسمات شما است بهتر است از این رنگ در مراسمات شادی استفاده کنید.

طرح ناخن سفید نقره ای

طرح ناخن سفید نقره ای

طراحی ناخن طوسی نقره ای

به یاد داشته باشید که دو رنگ طوسی و نقره ای در کنار یکدیگر می توانند یک ترکیب زیبا را برای شما بسازند. رنگ طوسی به دلیل ساده بودن بافت رنگ نقره ای به دلیل شاین بودن به زیبایی ناخن های شما کمک می کند. شما می‌توانید با ترکیب این دو رنگ در کنار رنگ سفید به یک طراحی زیبا و مینیمال دست پیدا کنید. برای این کار می‌توانید لاک ژل سفید را بر روی کل ناخن زده و با استفاده از یک قلم سه صفر با استفاده از رنگ طوسی و نقره ای بر روی ناخن های خود خطوط بی نظم بکشید. این طراحی در ۸۰ درصد به عنوان یک طراحی پرطرفدار در بین خانم ها شناخته می شود. شما می‌توانید با ترکیب سه رنگ سفید، طوسی و نقره ای یک طرح ماربل زیبا بر روی ناخن های خود ایجاد کنید. برای این کار سعی کنید لاک ژل سفید و طوسی را تمیز بر روی ناخن خود در بیاورید و سپس با استفاده از رنگ نقره ای خطوط ماربل را روی آن بکشید.

لاک نقره ای متالیک

بسیاری از خانمها به رنگهای متالیک علاقه دارند. استفاده از این رنگ ها در طراحی ناخن شما میتواند به یک ترکیب چشمگیر و زیبا برسد. شما میتوانید برای دستیابی به لاک نقره ای متالیک با استفاده از پودر کروم این ترکیب را بسازید. به یاد داشته باشید که پودر کروم در رنگ های مختلف بوده و شما میتوانید با استفاده از پودر کروم نقره ای  متالیک ترکیب زیبای طراحی ناخن دست پیدا کنید. شما میتوانید از لاک نقره ای متالیک در کنار لاک ژلهای سفید و مشکی استفاده کنید. ترک کردن این رنگ در کنار رنگ های سفید و مشکی می تواند زیبایی جالبی به ناخن های دست را نشان بدهد. لاکژل های متالیک می‌توانند به صورت مات و براق مورد استفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید با درنظرگرفتن استایل خود این لاک نقره ای متالیک را برای طراحی ناخن خود استفاده کنید.

لاک نقره ای متالیک

مدل ناخن نقره ای اکلیلی

همیشه رنگ نقره ای به عنوان یک رنگ شاین دار و زیبا مناسب برای مراسمات خاص استفاده میشد. ولی امروزه بسیاری از خانم‌ها از این رنگ که به صورت اکلیلی بوده در لاک ژل های روزانه خود استفاده می کنند. شما میتوانید برای استفاده از این رنگ اگر به طرح های ساده علاقه دارید فقط از رنگ نقره ای اکلیلی استفاده کنید. اما اگر به طرح های شلوغ علاقه دارید بهتر است این رنگ را در کنار چند رنگ دیگر استفاده کنید. بهترین رنگ هایی که زیباترین ترکیب ها را با این رنگ می سازد، رنگ های سفید و مشکی است. بهتر است برای هر ناخن خود از یک طراحی خاص استفاده نمایید. لاک ژل های نقره ای اکلیلی می توانند برای افرادی مناسب باشند که شاغل نبوده و یا در یک محیط  آزادی کار می کنند. شما میتوانید با استفاده از عکسهای داخل برنامه هایی چون پینترست و اینستاگرام برای مدل ناخن نقره ای اکلیلی ایده برداری کنید.

مدل ناخن نقره ای اکلیلی

مدل ناخن نقره ای اکلیلی

نتیجه گیری

لاک نقره ای به عنوان یک لاک زیبا معرفی شده است. شما می‌توانید با ترکیب این رنگ در کنار رنگ های سفید و مشکی به یک طراحی زیبا دست پیدا کنید. استفاده از این رنگ در فرنچ ناخن و ناخن آمبره میتواند زیبایی دستان شما را چندین برابر کند. به یاد داشته باشید که این رنگ جزو رنگهای شیک و خاص بوده و بهتر است در مراسمات خاص از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که رنگ نقره ای در خانواده رنگهای طوسی قرار گرفته و به راحتی با سایر رنگ ها قابلیت ترکیب شدن و ست شدن دارد.

4.2/5 - (27 امتیاز)

9 پاسخ به “لاک نقره ای شاین”

  1. خیلی خوبه گفت:

    سلام اگه میشه سبز و سفید بزارید ممنون

    • واحد تولید محتوا گفت:

      سلام کاربر گرامی، بله حتما، اگر به رنگ سبز علاقه دارین می تونین مقاله لاک ژل سبز مطالعه کنین.

  2. هستی امامی گفت:

    عالی و زیبا بود اگر که میشه ناخن رنگ قرمز شاین بگذارید ممنون

  3. زهرا انیسی گفت:

    اگر میشه ناخن مدل بادامی رنگ آبی و سفید هم بگذارید 🙏🏻🙏🏻

  4. زهرا انیسی گفت:

    بسیار جذاب بود 💗💗
    اگر میشه ناخن مدل بادامی رنگ آبی و سفید هم بگذارید 🙏🏻🙏🏻

  5. زهرا انیسی گفت:

    عالی و جذاب بود💗💗
    اگر میشه ناخن مدل بادامی رنگ آبی و سفید هم بگذارید 🙏🏻🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *