طراحی لیمو روی ناخن کاشت

طراحی لیموترش روی ناخن کاشت

مگه میشه عاشق تابستون باشی ولی از لیموترش خوشت نیاد؟! لیموترش توی تابستون تو رو یاد چی می اندازه؟ یه شربت آب لیموی محشر خنک که وقتی میخوریش تموم جیگرت حال بیاد. حال به این فکر کن که این حس وحال هرروز تجربه کنی، نه منظورم این نیست که هرروز شربت آبلیمو خنک بخوری. دقیقا منظورم اینه که یه طرح لیمو ترش روی ناخنات بکشی که هرروز با دیدن اون احساس خنکی بهت دست بده. اگر موافق این هستی که طراحی لیمو روی ناخن رو تجربه کنی، بهتره که طرح های مختلف لیموترش رو بیبینی بعداز هرکدوم که خوشت اومد اونو روی ناخنت بکشی. یادت باشه که اگرهم طراحی خوب نیست می تونی به راحتی اینکار رو انجام بدی. اول سعی کن عکس های مختلف بیبینی بعد یک پرسپکتیو خوب ازش انتخاب کنی و بعد اون رو بکشی.

طرح لیموترش روی ناخن کاشت

طرح لیمو روی ناخن

یکی از هیجان انگیز ترین میوه های تابستون که هممون عاشقشیم لیموترشه، به به اگر شماهم مثل من طعمشو توی دهنتون حس کردین، قطعا عاشقشین. حال اگر اهل کاشت ناخن هم باشید که چه بهتر، شما می تونید به راحتی این طرح رو روی ناخناتون بکشین. یادتون نره که طراحی لیمو روی ناخن خیلی راحته وشما با استفاده از چندتا رنگ می تونین این طرح زیبا رو بکشید. برای اینکار شما به یک رنگ بیس نیاز دارین، اول رنگ بیس بزنید روی کل ناخنتون بعد با استفاده از رنگ های زرد فسفری، سفید وسبز به راحتی طرح لیمو رو بکشید. طرح لیمو روی ناخن می تونه کنار یه شاخه درخت باشه. یا نه شما می تونین طرح یه لیوان شربت رو بکشین که سر لیوان یک لیمو ترش روی اون نشسته. یادتون نره که لیمو کنار میوه های تابستونی دیگه هم می تونه قشنگ باشه. سعی کنید با دیدن عکس های زیاد از این عکس ها ایده برداری کنین. توی طراحی ناخن خلاقیت همیشه حرف اول رو می زنه، یادتون نره که خلاقیت همیشه کلید موفقیت یه طراحه ناخنه.

طرح لیمو روی ناخن کاشت

طرح ناخن تابستانی

یکی از طرح های پرطرفدار تابستونی، کنار طراحی های آلبالو، توت فرنگی، زردآلو و هلو لیموترشه، شما می تونین با کشیدن این میوه خوشگل روی ناخن هاتون به زیبایی از ورود این فصل قشنگ لذت ببرین. لیمو ترشه زرده و سبز رنگ هایی که ترکیب این میوه رو تشکیل دادن جزو رنگ های سرد هستن. شما می تونین از این رنگ ها توی ژلیش ناخوناتون هم استفاده کنین. استفاده از رنگ های سرد به طراحی ناخن های شما کمک می کنه که بهتر دیده بشن. سعی کنید که از رنگ های پاستیلی هم استفاده کنین. رنگ های پاستیلی در کنار اینکه یه خنکی خاصی داره می تونه به زیبایی طرح ناخن تابستونی شما هم کمک کنه.استفاده از طراحی های مختلف به شما کمک می کنه که حس خوبی از طراحی های ناخن تون داشته باشین.

طراحی ناخن کاشت سبک لیمو

آموزش طراحی لیمو روی ناخن

اگر شما هم به آموزش طراحی لیمو  روی ناخن هاتون علاقه مند شدین، بهتون پیشنهاد میکنم که طراحی اون رو یاد بگیرین. شما می تونین توی فصل های گرم سال مثل بهار و تابستون روی ناخن هاتون طرح لیمو ترش بکشین. برای اینکار شما می تونین به آسونی با استفاده از یک رنگ بیس اول کل ناخن هاتون رو بپوشونین و بعدش با استفاده از یک رنگ سفید یا زرد فسفری شروع به کشیدن لیمو کنید. شما می تونین از این طراحی روی ناخن های بادومی و گرد استفاده کنین، چونکه لیمو خودش گرده روی این فرم ناخن ها بهتر خودشو نشون میده. اول با یه قلم سه صفر یه نیم دایره بکشین بعد اونو با خط های صاف تقسیم کنید. بعدش که نیم دایره رو تقسیم کردین نوبت به کشیدن هایلایت های درونی لیموها می رسه. با استفاده از یه رنگ سبز پررنگ توی این خطوط رو پر کنین. سعی کنید از رنگ ها به درستی استفاده کنین تا بتونین یه لیمو قشنگ بکشین.

طراحی ناخن سبک لیموترش

رنگ های مورد استفاده برای طرح لیمو

شما می تونین با رنگ های مورد استفاده برای طرح لیمو این طراحی زیبا رو داشته باشین. بهتره از رنگ های ناخن زرد فسفری، سبز تیره، سفید و یه رنگ بیس برای کل ناخن های خودتون این طراحی بزنین. دقت کنین که از رنگ ها به مقدار بسیار کم استفاده کنین. یادتون نره که رنگ ها در کنار هم می تونن زیبایی زیادی داشته باشن. پس حتما به هم نشینی این رنگ ها در کنار هم توجه کنین. فقط یادتون باشه که بهتره قبل از طراحی لیمو، یه لیمو رو بردارین برش بزنین بعد با نگاه کردن به اون شروع به طراحی کنین. یادتون نره که رنگ های زرد فسفری و رنگ های سبز توی طراحی لیمو ترش روی ناخن خیلی مهم هستن. برای کشیدن لیمو شیرین هم می تونین از همین رنگ ها استفاده کنین ولی دیگه به رنگ سبز نیازی ندارین.طراحی لیمو شیرین کنار یه پرتقال نارنجی قشنگ می تونه به طراحی شما کمک کنه. یادتون باشه که لیمو شیرین یه میوه زمستونی بوده و بهتره از طراحی لیمو شیرین برای زمستون استفاده کنین.

طرح رنگی لیموترش روی ناخن کاشت

طرح و رنگ لیمو روی ناخن

جمع بندی

طراحی لیمو ترش روی ناخن می تونه برای بسیاری از ماخانم ها خوشایند باشه. شما می تونین با استفاده از طراحی ناخن اونم به سبک تابستونی به یه سری طراحی های زیبا برسین. یادتون نره که لیمو ترش به دلیل رنگی که داره می تونه برای بسیاری از ما لذت بخش باشه. سعی کنین زمانی که می خواین طراحی لیموترش رو بکشین با استفاده از قلم سه صفر اینکار رو بکنین. طرح لیمو ترش میتونه حس خنکی تو این تابستون گرم رو به شما بده. سعی کنین از رنگ های خنک برای این طراحی استفاده کنین.

4.3/5 - (9 امتیاز)

One Reply to “طراحی لیمو روی ناخن کاشت”

  1. مرینت دوپنچگ گفت:

    زیبا و جااب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *