ریمو کاشت ژلیکس

اگر از ژلیکس ناخن برای کاشت استفاده می کنید، بهتر است بدانید که این روش به عنوان یکی از بهترین روش های سریع به کار می رود. شما می توانید با استفاده از ژلیکس ناخن خودتان در خانه به راحتی این کاشت را انجام دهید. برای اینکار شما به یک قالب ژلیکس نیاز دارید، پس از استفاده از قالب بهتر است که از مواد رابر بیس برای مواد گذاری استفاده نمایید. حال اگر می خواهید این کاشت را ریمو کنید بهتر است که ابتدا مواد را از روی سطح ناخن بتراشید و سپس با استفاده از سوهان برقی ژلیکس را از روی ناخن بردارید. به یاد داشته باشید که در هنگام سوهان کشی با سرعت پایین این کار را انجام دهید تا آسیبی به ناخن های اصلی شما نرسد. ترمیم کاشت زلیکس یه شما کمک می کند تا بتوانید از یک کاشت دوباره و سریع استفاده نمایید.

ریمو کاشت ژلیکس

ریمو کاشت ژلیکس

نحوه ترمیم کاشت ژلیکس

یکی از روش های کاشت سریع که این روزها بسیاری از خانم ها به انجام دادن آن علاقه مند هستند، استفاده از ژلیکس ناخن است. شما می توانید با استفاده از ژلیکس ناخن به سرعت یک کاشت بی دردسر داشته باشید. همان طور که می دانید تمامی روش های کاشت ناخن نیاز به ترمیم و تمدید دارد. از این رو شما می توانید با استفاده از تمدید و یا ترمیم دوباره از آن روش برای کاشت استفاده کنید. برای تمدید کاشت ژلیکس شما کار خاصی نمی کنید بلکه تنها با تراشیدن مواد از روی ناخن و یک مانیکور راحت دوباره می توانید مواد گذاری انجام دهید. برای اینکار شما نیاز دارید تا با استفاده از یک سرسوهان مخصوص مواد روی ناخن را بتراشید و سپس با استفاده از یک مانیکور ساده مواد گذاری بعدی را انجام دهید.

قیمت ژلیکس

اگر قصد دارید تا قالب ژلیکس را خریداری کنید بهتر است که این محصول را از سایت های خرید محصول آرایشی تهیه کنید. شما می توانید این محصول را به قیمت 112 هزار تومان تا 145 هزار تومان تهیه نمایید. به یاد داشته باشید که این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی در خانه از یک  کاشت ساده و شیک استفاده نمایید. شما می توانید اگر از این محصول برای استفاده سالنی استفاده می کنید از آن به تعداد بالا تهیه کنید تا بتوانید زمانی که می خواهید کاشت سریع داشته باشید این کار را به سرعت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

قیمت ژلیکس

قیمت ژلیکس

تیپ ژلیکس

استفاده از تیپ های مختلف به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی یک کاشت زیبا و سریع داشته باشید برای این منظور شما می توانید به آسانی با استفاده از تیپ ژلیکس به یک کاشت ناخن زیبا و ساده دست پیدا کنید. برای این کار بهتر است که از تیپ های ژلیکس استفاده نمایید. شما می توانید برای این کار با استفاده از سافت ژل ها به خصوص رابر بیس ها به بهتر شدن کاشت ژلیکس ناخن خود کمک کنید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با استفاده از یک تیپ ساده که تمام ساید وال ناخن شما را بپوشاند به یک کاشت ناخن زیبا برسید. به یاد داشته باشید که تیپ های مختلف می تواند سبب شود تا شما به یک کاشت ظریف و زیبا دست پیدا کنید.

تیپ ژلیکس

ریمو کاشت ژلیکس

چسب ژلیکس

اگر به دنبال چسب خاصی برای کاشت ناخن ژلیکس هستید بهتر است بدانید که چسب خاصی برای این منظور وجود ندارد. شما می توانید برای انجام دادن ژلیکس ناخن به عنوان چسب از رابر بیس ها و بیس ژل ها برای این منظور استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که بیشتر افراد ژلیکس ناخن را با سافت ژل ها انجام می دهند، چراکه همانطور که می دانید برای ریمو ژلیکس ناخن زمانی که سافت ژل ها استفاده می شود می توان به راحتی با استفاده از یک استون ریمو ناخن را انجام داد.

چسب ژلیکس

چسب ژلیکس

اموزش ژلیکس

شما می توانید با کمک گرفتن از ژلیکس به آسانی یک کاشت ناخن خوب داشته باشید. برای این کار شما می توانید ابتدا قالب ژلیکس را خریداری کرده و سپس با خرید یک بیس ژل یا رابر ژل به راحتی این کاشت را انجام دهید. برای این منظور شما می توانید به راحتی با یک قلم این کاشت را انجام دهید. به یاد داشته باشید که شما ابتدا می توانید قالب های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بعد از انجام دادنمانیکور ناخن به راحتی ژلیکس ناخن را انجام دهید. به یاد داشته باشید که استفاده از بیس ژل در این روش کاشت ضروری بوده و شما باید از آن استفاده نمایید.شما می توانید برای یادگیری این روش کاشت به راحتی با مراجعه به مقاله کاشت ژلیکس می توانید با کاشت ناخن به این روش به صورت مفصل آشنا شوید. بهتر است بدانید که شما می توانید با پلی ژل هم این کاشت را انجام دهید ولی ریمو کاشت به وسیله پلی ژل سخت تر از کاشت با سافت ژل ها بوده است.

اموزش ژلیکس

جمع بندی

تمدید ژلیکس ناخن می تواند برای افرادی که به دنبال یک کاشت سریع و راحت هستند مناسب باشد. از این رو بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما با استفاده از این روش می توانید در سریع ترین زمان ممکن کاشت ناخن را انجام دهید. از این رو بهتر است که اگر خودتان می خواهید کاشت ناخن انجام دهید از این روش استفاده نمایید. تمدید ژلیکس ناخن بسیار راحت است و شما میتوانید به راحتی با تراشیدن مواد از روی ناخن دوباره موادگذاری کرده و از تمدید ژلیکس ناخن خود لذت ببرید. به یاد داشته باشید که شما برای ژلیکس ناخن بهتر است از سافت ژل ها استفاده نمایید، ریمو کاشت به وسیله سافت ژل ها راحت تر از هارد ژل ها است.

3.6/5 - (5 امتیاز)

2 پاسخ به “ریمو کاشت ژلیکس”

  1. قلب♥️ گفت:

    خیلی زیباست
    اگر میشه مدل های برای ۱۲ و ۱۳ سال هم بزارید ♥️💜❤️💚

  2. ریحانه گفت:

    خیلی خیلی زیباست👌🏻👌🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *