طرح ناخن برای تولد

تولد یک روز مهم است که هرسال تکرار می شود. بسیاری از ما خانم ها برایمان بسیار مهم است که در شب تولدمان زیبا به نظر برسیم. برای همین منظور بسیاری از ما می کوشیم تا در شب تولدمان یک استایل زیبا در کنار یک کیک خاص داشته باشیم. بسیاری از خانم هایی که کاشت ناخن انجام می دهند در تلاش هستند تا با انتخاب طرح های زیبا و مناسب برای تولد یک کاشت ناخن زیبا داشته باشند. ما در این مقاله شما را با طراحی های خاص تولدی آشنا خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که شما می توانید با در نظر داشتن استایل خود در تولد کاشت ناخن خود را نیز متناسب با آن انتخاب نمایید. شما می توانید از رنگ های شادی چون نارنجی، قرمز، صورتی و آبی برای این منظور استفاده نمایید. توجه داشته باشید که طرح ناخن برای تولد می تواند از المان های تولد شامل شود. شما می توانید از طراحی هایی چون کیک تولد، فشفشه، شمع و مافین های رنگارنگ برای این منظور استفاده نمایید.

طرح ناخن برای تولد

طرح ناخن تولد پاییزی

آن دسته از خانم هایی که در پاییز متولد شده اند به دنبال این هستند تا با استفاده از المان های پاییزی طراحی های منحصر به فردی برای کاشت ناخن خود داشته باشند. شما می توانید با در نظر گرفتن المان های پاییز یک طراحی زیبا برای کاشت ناخن های خود به وجود بیاورید. عموما رنگ های نارنجی، سبز و زرد به عنوان مولفه های رنگی فصل پاییز معرفی می شوند. از این رو شما می توانید با استفاده از این لاک ژل ها طراحی شیکی را برای ناخن های خود به وجود بیاورید. شما می توانید از طراحی دختری مو بلند بر روی برگ های پاییزی استفاده نمایید. طراحی خرمالو و کدو تنبل به عنوان نمادهای پاییزی می تواند نشان دهنده این باشد که شما متولد پاییز هستید. بهتر است از کیک تولد و شمع در کنار رنگ های انحصاری پاییز استفاده نمایید.

طرح ناخن تولد زمستانی

اگر جزو متولدین زمستان هستید این امکان برای شما وجود دارد که در کنار طرح ناخن تولد زمستانی از نمادهای زمستان نیز در طراحی های ناخن خود استفاده نمایید. شما می توانید به راحتی با استفاده از رنگ های مربوط به شب یلدا به راحتی یک طراحی ناخن زمستانی تولدی داشته باشید. شما می توانید برای طراحی های زمستانی از رنگ های گرم برای القای حس گرما استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید از رنگ هایی چون قرمز، سبز تیره، قهوه ای و نارنجی تیره برای ژلیش ناخن های خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که از المان های محبوب زمستان می توان به برف، درخت کریسمس، باران، آدم برفی و نوشیدنی های گرم اشاره کرد. شما می توانید برای طراحی ناخن تولد زمستانی خود از این المان ها در کنار کیک تولد، شمع و فشفشه استفاده نمایید.

طرح ناخن تولد زمستانی

طرح ناخن برای تولد ساده

اگر می خواهید از یک طرح ساده برای تولد خود استفاده نمایید می توانید ابتدا با استفاده از لاک ژل های مورد نظر خود ژلیش ناخن خود را انجام داده و سپس به سراغ استفاده از لنز ناخن تولد و یا طراحی های ساده مربوط به تولد بروید. شما می توانید برای این منظور یک شمع کوچک، یک کیک تولد، یک مافین توت فرنگی و یا ریسه های مربوط به تولد را بکشید. برای این منظور نیاز به یک قلم سه صفر دارید که با استفاده از آن می توانید به راحتی این موارد را بر روی ناخن خود بکشید. به یاد داشته باشید که شما می توانید برای تولد خود از رنگ های شاد، ملایم و پاستیلی برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید.

طرح ناخن تولد بهاری

اگر متولد فصل بهار هستید می توانید به راحتی با نگاه کردن به فصل بهار از آن برای طراحی ناخن های خود الهام بگیرید. شما می توانید به راحتی با استفاده از رنگ های سرد و پاستیلی بهترین طرح بهاری ناخن را برای خود به وجود بیاورید. برای این منظور بهتر است از رنگ های سردی چون آبی، یاسی، بنفش و سبز استفاده نمایید. بهتر است به این نکته توجه کنید که شما می توانید با استفاده از تنالیته های مختلف یک رنگ به یک طرح ناخن بهاری زیبا دست پیدا کنید. برای این منظور شما می توانید از میوه های بهاری برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید. بهترین نماینده فصل بهار میوه توت فرنگی است که این روزها در بسیاری از طراحی های ناخن می توانیم آن ها را مشاهده کنیم.

طرح ناخن تولد بهاری

طراحی ناخن بادکنک

بادکنک یکی از مواردی بوده که در جشن تولد جایگاه ویژه ای دارد. شما می توانید به راحتی با کشیدن بادکنک تولد به زیباتر شدن طراحی ناخن های خود کمک کنید. برای این منظور شما می توانید از لنز ناخن نیز استفاده نمایید ولی اگر نمی خواهید کار غیر طبیعی باشد بهتر است که آن را بر روی ناخن خود طراحی کنید. شما می توانید برای کشیدن بادکنک بر روی ناخن خود از یک رنگ جیغ و یا یک رنگ مکمل لاک ژل ناخن خود کمک بگیرید.

طراحی ناخن بادکنک

نتیجه گیری

تولد برای بسیاری از ما یک شب به یادمادنی ومهم است، بنابراین طبیعی است که به لباس و کاشت ناخن خود در این شب توجه ویژه ای داشته باشیم. شما می توانید برای این منظور با در نظر گرفتن فصلی که در آن متولد شده اید به راحتی طراحی زیبایی برای ناخن های خود داشته باشید. شما می توانید اگر متولد فصل زمستان هستید به سراغ رنگ های گرمی چون قرمز، نارنجی تیره، زرشکی و قهوه ای بروید. استفاده از نمادهای تولد مثل شمع، کیک تولد و بادکنک برای این شب بهترین گزینه است.

3.5/5 - (10 امتیاز)

6 پاسخ به “طرح ناخن برای تولد”

  1. Aynaz گفت:

    خیلیییی طرحاش بده…🤢🤮🤮🤮🤢🤢

  2. حدیث گفت:

    اصن حالم بهم خورد دیگه اینا چی بود بابا

  3. . گفت:

    بد نبود خوب هم نبود مضحک بود

  4. حدیثم گفت:

    خعلی‌زشتن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *