طراحی ناخن طرح سنگ فیروزه

داشتن یک طراحی خاص و منحصر به فرد بر روی ناخن های ما می تواند این امکان را به ما بدهد که هم خودمان از زیبایی ناخن هایمان احساس خوشایندی داشته باشیم و هم اینکه بتوانیم به راحتی به دیگران خاص بودنمان را نشان دهیم. طراحی ناخن طرح سنگ فیروزه می تواند برای بسیاری از خانم ها جذاب به نظر بیاید. سنگ فیروزه جزو سنگ های پرطرفداری بوده که رنگ فیروزه ای آن در کنار خطوط مشکی می تواند نشان دهنده زیبایی دو چندان آن باشد.شما می توانید با رسم این طراحی بر روی ناخن های خود در کنار لاک ژل های فیروزهای، سفید و مشکی زیبایی دستان خود را چندین برابر نمایید. استفاده از این طراحی به ماربل نیز شهرت دارد. داشتن یک یا دو ناخن به حالت ماربل می تواند زیبایی انگشتان شما را چندین برابر نماید.

طراحی ناخن طرح سنگ فیروزه

طراحی ناخن طرح سنگ فیروزه

آموزش طراحی ماربل ناخن

برای یاد گرفتن این مدل طراحی ناخن شما به لاک یا لاک ژل سفید، لاک یا لاک ژل مشکی، قلم سه صفر، تاپ کت نیاز دارید. برای اینکار ابتدا یک لایه بیس ژل در صورتی که می خواهید از لاک ژل استفاده کنید را بر روی ناخن خود بزنید، سپس آن را خشک کنید. پس از آن نوبت به زدن لاک سفید می رسد، یک لایه از لاک را بر روی ناخن خود بزنید سپس با استفاده از یک قلم روی ناخن خطوط نامنظمی را رسم کنید. پس از آن دوباره یک لایه لاک سفید بر روی ناخن زده و دوباره مرحله قبل را تکرار کنید. پس از آن در مرحله آخر پس از زدن یک لایه لاک سفید کمی لاک مشکی را با لاک سفید مخلوط کرده و بر روی ناخن خود بزنید پس از آن نوبت به تاپ کت می رسد.

آموزش طراحی ماربل ناخن

آموزش طراحی ماربل ناخن

طرح گرانیتی ناخن

بسیاری از خانم ها برای ایجاد تنوع بر روی ناخن های خود به دنبال طراحی های زیبا بر روی ناخن های خود هستند. شما می توانید با استفاده از طراحی های جدید به سادگی ناخن های خود زیبایی ببخشید. در همین راستا شما می توانید با انتخاب طرح گرانیتی ناخن برای خود، سادگی و زیبایی ناخن های خود را چند برابر نمایید. طراحی گرانیتی ناخن می تواند در رنگ های متنوعی دیده شود. با توجه به سلیقه خود می توانید رنگ های خنثی و رنگ های مکمل را برای این طراحی انتخاب نمایید. به طور کلی رنگ های مکمل می توانند تناسب بیشتری با یکدیگر داشته باشند. اما در نقطه مقابل آن رنگ های خنثی به دلیل ایجاد یک تضاد چشمگیر می توانند طراحی ناخن شیکی برای شما ایجاد نمایند. شما می توانید با استفاده از رنگ های سفید، مشکی، طلایی و طوسی یک طراحی گرانیتی زیبایی برای ناخن های خود ایجاد نمایید.

طرح گرانیتی ناخن

طرح ماربل ناخن مشکی

بسیاری از خانم ها به رنگ مشکی علاقه دارند و سعی می کنند تا با استفاده از طراحی های مربوط به این رنگ ناخن های خود را زیبا کنند. شما می توانید برای زیبایی ناخن های سیاه خود از این طرح استفاده کنید. برای اینکار نیاز به لاک مشکی، لاک سفید و لاک طوسی دارید. شما می توانید ابتدا لاک مشکی را بر روی ناخن خود زده و سپس با استفاده از قلم سه صفر خطوطی را روی ناخن خود رسم کنید. برای اینکار می توانید از لاک ژل طوسی نیز استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما برای دیزاین شیک تر این طراحی می توانید از ورق طلا نیز استفاده نمایید. برای این منظور شما می توانید ورق طلا را با استفاده از پنس بر روی ناخن خود گذاشته و بعد از آن با استفاده از یک تاپ کت سطح روی ناخن خود را بپوشانید. کاشت ناخن مشکی در کنار طرح ماربل ناخن مشکی می تواند به یک ترکیب زیبا منتهی شود.

طرح ماربل ناخن مشکی

طرح ماربل ناخن مشکی

لاک طرح سنگ مرمر

بسیاری از افراد این روزها به دنبال یادگرفتن طراحی های مختلف از برنامه هایی چون اینستاگرام و پینترست هستند. شما می توانید اگر از لاک ژل های ساده خسته شده اید به دنبال طراحی های مدرن و زیبا بروید. برای این منظور شما می توانید از طراحی های سنگ مرمر برای این منظور استفاده نمایید. شما می توانید با انتخاب چند رنگ در کنار یکدیگر به آسانی طرح ماربل یا همان سنگ مرمر را بر روی ناخن فرد رسم کنید. برای این منظور اگر به رنگ های خنثی علاقه ای ندارید می توانید به سراغ رنگ های مکمل بروید.

لاک طرح سنگ مرمر

لاک طرح سنگ مرمر

طرح ناخن ماربل بنفش

یکی از رنگ های جذاب که این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال استفاده از آن ها هستند، رنگ بنفش بوده که طرفداران زیادی دارد. شما می توانید برای طراحی ناخن های خود از طراحی ماربل بنفش استفاده کنید. برای اینکار می توانید از رنگ بنفش در تنالیته های مختلف استفاده نمایید. شما می توانید از بنفش تیره، بنفش کم رنگ و رنگ های سفید و مشکی برای این منظور استفاده کنید. همانطور که می دانید رنگ مکمل بنفش زرد بوده که شما می توانید در طراحی ماربل بنفش از این رنگ مکمل نیز در کنار سایر رنگ ها استفاده نمایید.

طرح ناخن ماربل بنفش

طرح ناخن ماربل بنفش

نتیجه گیری

طراحی ناخن اگر به حالتی باشد که به شما حس تازگی بدهد می تواند برای شما پذیرفته باشد. طراحی ناخن ماربل یکی از طراحی های پرطرفدار بوده که بسیاری از خانم ها از رنگ های مختلف آن برای طراحی ناخن های خود استفاده می کنند. شما می توانید برای طراحی ماربل از رنگ های خنثی برای این منظور استفاده نمایید. ولی بهتر است بدانید که این طراحی با تمامی رنگ هایی که شما به آن ها علاقه دارید، امکان پذیر است. استفاده از تنالیته های مختلف یک رنگ در کنار رنگ های مکمل آن می تواند به شکل گیری یک طراحی ماربل زیبا کمک کند.

3.5/5 - (24 امتیاز)

One Reply to “طراحی ناخن طرح سنگ فیروزه”

  1. رفیع گفت:

    ناخناتون فقط اولیاشون خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *