فن سازی مژه چیست؟

اگر قصد داشته باشید کاشت مژه انجام دهید قطعا با عنوان فن سازی مژه آشنایی دارید. شما با توجه به نوع مژه مورد نظر خود، از مژه کار می خواهید که با استفاده از فن سازی مورد نظر شما کاشت را انجام دهد. در واقع فن سازی مژه به اتصال چند مژه از قسمت انتهایی آن به یکدیگر به وسیله چسب مخصوص است. فن سازی مژه اغلب به صورتی بوده که در راس مژه ۲ یا چند مژه به صورت کاملا جدا از یکدیگر قرار گرفته اند. در واقع با توجه به تعداد مژه های که به هم وصل می شوند زاویه بین مژه ها می تواند بین زوایه تند تا باز افزایش پیدا کند. از این رو هرچه تعداد مژه بیشتر شود طبیعی است که روایت مابین مژه ها از نوع زاویه تند خواهد بود. حال اگر می خواهید با این روش و کاشت های مژه بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

فن سازی مژه چیست؟

اموزش راحت فن سازی مژه

در ابتدا باید این موضوع را یادآوری کنیم که شما باید مژه های را برای اکستنشن انتخاب کنید که با مژه های کاشت تفاوت دارد. به طور کلی مژه هایی که برای کاشت مورد استفاده قرار می گیرد سنگین تر، پلاستیکی و داری انتهای مشکی رنگ بوده که همین موضوع سبب شده تا مژه های طبیعی برای مدت زمان طولانی نتواند وزن آن را تحمل کند، از این رو برای اکستنشن مژه از مژه های سبک، نرم و فن سازی شده استفاده می کنند. توصیه بیشتر مژه کارها این است که برای فن سازی مژه از روش های بدون دخالت دست استفاده کنید. برای اینکار شما می‌توانید با استفاده از lent, lash station و مژه های مورد نیاز اکستنشن مژه را به روش فن سازی انجام دهید. برای اینکار شما می توانید ابتدا با برداشتن یک لنت و جدا کردن چسب مخصوص آن، مژه ها را با پنس مخصوص برداشته و بر روی لنت بگذارید، فقط دقت کنید که این کار را به آرامی انجام دهید. پس از قرار دادن مژه بر روی لنت باید با سر نمی به آرامی سر مژه ها را باز کنید.

آموزش گام به گام فن سازی مژه

برای یادگیری فن سازی شما می توانید با فراهم کردن ابزار مناسب و مشاهده آموزش های کافی این روش را به صورت کامل یاد بگیرید. برای اینکار ابتدا lash station را بردارید و روی آن یک لنت یا چسب دوطرفه بچسبانید. با استفاده از پنس آن تعداد مژه ای که مد نظرتان است را بین دولبه پنس قرار داده و با اعمال فشار بیشتر آن تعداد مژه را به سمت بالا کشیده و جدا کنید. پس از آن مژه ها را روی چسب دو طرفه بچسبانید. ابتدا نوک مژه و سپس قسمت میانی آن را بچسبانید، در انتها با نوک پنس تارهای مژه را باز کنید.

دستگاه فن سازی مژه

بسیاری از هنرجویان در این مبحث ایراد دارند و نمی‌توانند اینکار را به آسانی انجام دهند. این افراد برای راحتی کار خود بهتر است از دستگاه فن سازی مژه استفاده کنند. در واقع این دستگاه قابلیت این را دارد که مژه های ظریفی را برای شما تهیه می کند. از طرفی استفاده از این دستگاه می تواند در کاهش زمان صرف شده شما نیز تاثیر گذار باشد. از این رو شما می توانید با تهیه این دستگاه به راحتی مژه های فن سازی شده ۳ بعدی تولید کنید.

فن سازی به روش فینگر

اگر می خواهید برای فن سازی از انگشت خود استفاده کنید می توانید اینکار را به راحتی انجام دهید. برای اینکار شما ابتدا مژه های مورد نظر خود را برداشته و سپس آن ها را آغشته به چسب می کنید و بعد از آن انتهای مژه ها را بین دو انگشت خود قرار داده و با اعمال فشار آن ها را به هم وصل می کنید. در نظر داشته باشید که این روش بسیار راحت است ولی باید بدانید که دخالت انگشتان شما در فن سازی سبب می شود که مژه های فن سازی شده چربی زیادی به خود جذب کند. جذب چربی باعث می شود که مژه های اکستنشن شده شما زودتر کنده شود.

راحت ترین روش فن سازی مژه

اگر به دنبال راحت ترین راه برای فن سازی می گردید، باید بدانید که فن سازی با دست جزو آسان ترین روش ها است‌. شما می توانید برای اینکار ابتدا با استفاده از یک پنس مخصوص تعدادی از مژه ها را بردارید و با آغشته کردن آن به چسب اکستنشن با استفاده از دو انگشت شست و سبابه به راحتی انتهای مژه ها را به هم بچسبانید.‌فقط دقت داشته باشید که در هنگام بلند کردن مژه ها باید به آرامی اینکار را انجام دهید. داشتن سرعت بالا در فن سازی می‌تواند کار شما را پر از ایراد کند، از این رو اینکار را با دقت و حوصله انجام دهید‌.

راحت ترین روش فن سازی مژه

در آخر

اگر به کاشت مژه، اکستنشن مژه و کارهایی از این قبیل علاقه دارید، می توانید برای گرفتن مدرک به یکی از مراکز فنی حرفه ای مراجعه کنید. شما با یادگیری این مهارت و گرفتن مدرک می توانید به عنوان یک مژه کار در محله خود مشغول به کار شوید. بنابراین به یاد داشته باشید که روش فن سازی سبب می شود تا مژه های اکستنشن شده مشتری بسیار طبیعی دیده شده و او در ناحیه پلک خود احساس سنگینی نداشته باشد. از طرفی فن سازی با دست شاید آسان باشد ولی برای مشتری شما روش خوبی نیست. از این رو سعی کنید اینکار را بدون دخالت دست انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *