ناخن پروانه ای

تصور کنید که برگشته اید به کودکی، دقیقا یک ظهر گرم تابستانی جمعه که تمام اعضای خانواده در تلاش برای آماده شدن برای یک پیکنیک در دل طبیعت هستند. شما به عنوان یک کودک زمانی که به یک دشت فراخ می رسید چه کاری می کنید، قطعا به آن گل زیبایی که یک پروانه زیبا روی آن نشسته زل خواهید زد. اگر کودک شیطانی باشید به دنبال پرواز دادن پروانه خواهید بود، ولی اگر از زیبایی آن لذت ببرید، سعی می کنید تا آرام بنشینید و از دیدن آن پروانه لذت ببرید. حال برگردید به زمان اکنون، ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با ناخن پروانه ای و هرآنچه که مربوط به یک طراحی زیبای ناخن است، آشنا کنیم. شما می توانید برای داشتن یک حس نوستالژیک از این المان زیبا بر روی ناخن های خود استفاده کنید. پروانه سنبل زیبایی، دگرگونی و باروری است. طراحی این نماد زیبا بر روی ناخن های شما می تواند به دگرگونی احساس روزانه شما کمک کند.

ناخن پروانه ای

ناخن پروانه ای

طرح ناخن پروانه آبی

رنگ آبی بدون شک یکی از زیباترین رنگ های طبیعت است. ما با دیدن این رنگ ناخودآگاه به یاد آب و آسمان می افتیم و همین موضوع می تواند برای بسیاری از ما خوشایند باشد. حال با این اوصاف به این فکر کنید که شما می خواهید یک پروانه آبی رنگ را بر روی ناخن های خود بکشید. دیدن این منظره زیبا می تواند برای بسیاری از ما تداعی کننده حس نوستالژیک کودکیمان باشد. طراحی پروانه و پرواز آن در طبیعت در آسمان آبی می تواند به ما یک حس خوب بدهد. از این رو پیشنهاد ما این است که از این المان زیبا به همراه رنگ آبی استفاده کنید. شما می توانید از رنگ های دیگر برای کشیدن پروانه استفاده کنید ولی بهتر است برای رنگ زمینه از رنگ آبی استفاده نمایید. اگر به دنبال یک طرح ناخن مینیمال هستید، استفاده از ناخن پروانه ای بهترین گزینه است.

طرح ناخن پروانه آبی

طرح ناخن پروانه آبی

مدل ناخن پروانه ای

یکی از زیباترین المان های طراحی ناخن در طبیعت می تواندن بدون شک پروانه باشد. شما با دیدن یک پروانه احساس خوبی خواهید داشت. شما می توانید با دیدن یک پروانه در حال پرواز بر روی ناخن های خود هرروز به خود احساس یک روز جدید، یک انسان جدید و یک تولد جدید را بدهید. شما می توانید به راحتی از ناخن کار خود بخواهید که از طراحی یک پروانه زیبا برای ناخن های شما استفاده نماید. به یاد داشته باشید که شما می توانید یک پروانه را از حالت نیم رخ و تمام رخ بکشید . اگر به طراحی گل نیز علاقه دارید می توانید یک گل زیبا بکشید و سپس طرح یک پروانه را بر روی آن گل بکشید. به یاد داشته باشید که وجود یک پروانه بر روی ناخن های شما می تواند حس شما از یک روز کسل کننده را تغییر دهد.

مدل ناخن پروانه ای

مدل ناخن پروانه ای

طرح ناخن پروانه بنفش

استفاده از رنگ های سرد برای کشیدن یک پروانه در آبی آسمان می تواند به یک طراحی زیبا ختم شود. اگر به رنگ بنفش علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که برای کشیدن این موجود زیبا از رنگ بنفش استفاده کنید. استفاده از رنگ بنفش در کنار رنگ آبی می تواند به یک ترکیب زیبا و منحصر به فرد ختم بشود. شما می توانید برای کشیدن پروانه از لاک ژل های آبرنگی نیز استفاده کنید. استفاده از لاک ژل آبرنگی می تواند برای زیباترشدن پرهای پروانه می تواند کمک کننده باشد. بهتر است از رنگ های مکمل رنگ بنفش و آّبی در طراحی های ناخن های خود استفاده نمایید.

طرح ناخن پروانه بنفش

طرح ناخن پروانه بنفش

طرح پروانه ساده روی ناخن

از زیبایی این موجود خارق العاده هرچه که بگوییم کم است. پروانه ها با زیبایی خود در آسمان آبی، دشت و دمن پرواز می کنند و ما مسحور زیبایی آن ها می شویم. شما می توانید اگر به این موجود زیبا علاقه دارید از طراحی پروانه ساده بر روی ناخن های لذت ببرید. شما می توانید تنها با چند رنگ و یک قلم سه صفر به راحتی اندام این موجود زیبا را نقاشی کنید. برای این کار بهتر است ابتدا فرم کلی پروانه را کشیده و سپس با رنگ های دیگر اجزای درونی آن را تکمیل کنید. برای اینکار می توانید به راحتی از تمامی رنگ های مکمل، رنگ های خنثی و رنگ های سرد و گرم استفاده کنید.

طرح پروانه ساده روی ناخن

طرح پروانه ساده روی ناخن

آموزش طراحی پروانه روی ناخن

شما می توانید به راحتی ابتدا نحوه قرار گیری پروانه بر روی ناخن خود را تصور کنید و سپس آن را بکشید. برای کشیدن حالت نیم رخ پروانه می توانید ابتدا تنه آن را با استفاده از لاک ژل مشکی کشیده و سپس بال های آن را به راحتی به صورت حرف B انگلیسی بکشید. اگر پروانه را از روبه رو می کشید نیاز به یک تنه و دو عدد B انگلیسی دارید. به یاد داشته باشید کشیدن پروانه بسیار آسان بوده و شما می توانید در عرض یک دقیقه یک پروانه زیبا بر روی ناخن های خود بکشید. با این حال اگر علاقه ای به نقاشی و طراحی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که از لنز ناخن برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید.

آموزش طراحی پروانه روی ناخن

آموزش طراحی پروانه روی ناخن

جمع بندی

پروانه همیشه برای ما زیبا بوده و هست و بسیاری از ما آن را بسیار دوست داریم. اگر به دنبال یک طرح زیبا برای طراحی ناخن های خود هستید شما می توانید به راحتی با استفاده از یک قلم سه صفر و چند رنگ لاک به آسانی یک پروانه زیبا بر روی ناخن های خود نقاشی کنید. شما می توانید با استفاده از رنگ های آبی و بنفش زیباترین طراحی ها را بر روی ناخن های خود داشته باشید.

4.5/5 - (22 امتیاز)

21 پاسخ به “ناخن پروانه ای”

  1. گوگولی گفت:

    منم سومم

  2. .. گفت:

    من نهمم و میزارم خیلی از طرح پروانه ای خوشم میاد

  3. Ainaz گفت:

    به شما ها چه من کلاس دهمم از شما ها بزرگ ترم شاید یک کلاس پنجمی خوشش نیاد چون به سلیقه ی اون ربط داره منم خوشم نیومد و نظر من هست و به کسی هیچ ربطی نداره

  4. Army گفت:

    من هفتمم عالیه حتما میزنم میسی🦋🦋

  5. سلما گفت:

    من می خواهم ناخن بزارم

  6. Delvin گفت:

    زیبا بود

  7. Else گفت:

    درسته من کلاس سومم ولی همیشه طرح ناخن می بینم ولی رو ناخنم پیادشون نمی کنم و به جاش همون گردالی های معمولی و طرح های ساده می زنم.😅

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *