ژلیش ناخن پا

بسیاری از خانم ها علاوه بر کاشت ناخن دست سعی می‌کنند تا کاشت ناخن پا نیز داشته باشند. برخی از خانم ها به دلیل داشتن ناخن های پای بد فرم سعی می‌کنند تا با کاشت ناخن مشکل فرم ناخن های پای خود را از بین ببرند. شما میتوانید اگر جزو افرادی هستید که فرم ناخن پاهای شما مناسب است با استفاده از ژل پولیش ناخن پا به راحتی ناخن های پاهای خود را زیباتر کنید. برای این منظور ابتدا باید پدیکور پا انجام شده و در صورت نیاز با صلاحدید ناخن کار میتوانید از کفسابی پا نیز استفاده کنید. پدیکور پا در واقع مرحله زیرساز ناخن های پای شما برای ژلیش ناخن است. در این مرحله با استفاده از پوشر ونیپر کوتیکول های اضافه دور ناخن های شما به عقب رانده و قیچی می شود، سپس نوبت به استفاده از پد و کلینزر و ضد قارچ می رسد. پس از آن از آن از بیس ژل، لاک ژل و تاپ ژل استفاده کنید. شما میتوانید از یک لاک ژل ساده برای ژلیش ناخن پا استفاده کنید.

ژلیش ناخن پا

ژلیش ناخن پا

ژلیش پا جدید

ژلیش پا این روزها در بین خانم ها طرفداران بسیاری پیدا کرده و بسیاری از آنها سعی می کنند با استفاده از مدل های جدید ژلیش پای جدید داشته باشند. شما میتوانید اگر طرف دار طراحی های ساده هستید از یک لاک ژل ساده کمک بگیرید. اما اگر میخواهید ژلیش پای شما زیبا و خاص دیده شود میتوانید از طراحی های مربوط به ژلیش پا استفاده کنید. برای این منظور فرنچ ناخن، امبره ناخن، طراحی ناخن مینیمال و طراحی ناخن با ژل عنکبوتی می تواند به عنوان طراحی های جدید ژلیش پا معرفی شود.

طراحی ناخن پا ۲۰۲۳

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند کاشت ناخن انجام دهند تلاش می‌کنند تا با استفاده از طراحی ناخن جدید کاشت ناخن را انجام دهند. اگر می خواهید از طراحی های ۲۰۲۳ کمک بگیرید میتوانید به سراغ رنگ سال ۲۰۲۳ بروید. همانطور که میدانید رنگ سرخابی به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ معرفی شده است و بسیاری از افراد در کاشت ناخن خود از این رنگ استفاده می کنند. شما نیز میتوانید اگر قصد ژلیش ناخن پا دارید از این رنگ در طراحی ناخن پای خود استفاده کنید. بهتر است از فرنچ ناخن و طراحی ناخن بهاره در کنار رنگ سرخابی ای برای ژلیش ناخن پای خود استفاده کنید. استفاده از رنگ سرخابی در کنار رنگ سفید و ترکیب آمبره ناخن می تواند به زیبایی ژلیش پای شما کمک کند.

طراحی ناخن پا ۲۰۲۳

طراحی ناخن پا ۲۰۲۳

فرنچ ناخن پا

فرنچ ناخن همیشه طرفداران بسیاری داشته و بسیاری از خانم ها با استفاده از فرنچ ناخن زیبایی را به دستان و پاهای خود هدیه کردند. فرنچ ناخن با ایجاد یک حالت کلاسیک و زیبا بر روی ناخن های دست و پای شما می تواند یک رنگ شیک و همه پسند را بر روی ناخن های دست شما ایجاد کند. اگر می‌خواهید کاشت ناخن پای شما زیبا و خاص به نظر بیاید، بهتر است از فرنچ ناخن پا استفاده کنید. شما میتوانید با توجه به رنگ های مورد علاقه خود در کنار رنگ صورتی از یک فرنچ ناخن جذاب لذت ببرید. اگر می خواهید از رنگ سال ۲۰۲۳ استفاده کنید میتوانید از دو رنگ صورتی ملایم و سرخابی برای فرنچ ناخن پا استفاده کنید. فرنچ ناخن پا همیشه این امکان را به شما می دهد که بتوانید به راحتی از یکنواختی لاک ژل های مورد استفاده خود رها شوید.

ژلیش پا پاستیلی

با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان طرفداران رنگ های پاستیلی دوباره با خرید این رنگ ها زیبایی وصف ناپذیری را به ناخن های دست و پای خود می دهند. در واقع رنگ های پاستیلی به دلیل طراوت و شاد بودن آن می تواند انتخاب بسیاری از افراد در فصل های گرم سال باشد. شما میتوانید برای این منظور از رنگهای آبی، صورتی، سبز، یاسی و زرد برای ژلیش پاستیلی استفاده کنید. استفاده از این رنگ ها در کنار یکدیگر می‌تواند حالت رنگین کمان ای بهاری ایجاد کند. بنابراین اگر طرفدار رنگ های سبک، ملایم و شاد هستید رنگ های پاستیلی را در اولویت قرار دهید.

طراحی ناخن پا بهاری

با آمدن بهار بسیاری از خانم ها به علاقه مند هستند تا از طراحی های بهاری برای کاشت ناخن خود استفاده نمایند. شما می توانید در همین راستا از طراحی های بهاری از قبیل رنگ های پاستیلی، رنگ های شاد، رنگ های ملایم و فرنچ بهاری 2023 و آمبره ناخن بهاری استفاده نمایید. برای این منظور حتی شما می توانید از لنز ناخن بهاری که با این فصل مناسبت دارد، استفاده کنید. استفاده از لنز ناخن بسیار ساده بوده و شما می توانید در عرض چند دقیقه یک طراحی زیبا برروی ناخن های دست و پای خود ایجاد نمایید. اگر در طراحی مهارت دارید بهتر است با قلم های طراحی ناخن که بسیار ظریف هستند طراحی های زیبایی بر روی ناخن های خود بکشید. برای این منظور می توانید طرح هایی چون نوشیدنی های بهار، سبز شدن درخت ها و گیاهان را به آسانی بر روی ناخن های پا و دست های خود بکشید.

طراحی ناخن پا بهاری

طراحی ناخن پا بهاری

جمع بندی

ژلیش پا در این روزها به عنوان یک روش زیبایی پا و ناخن های پا معرفی می شود. برخی از خانم ها در ناحیه پا خود با مشکلات بد فرم بودن ناخن های پای خود درگیر هستند، بنابراین بهتراست که این خانم ها از کاشت ناخن پا برای اصلاح فرم ناخن های پای خود استفاده نمایند. شما می توانید با استفاده از کاشت ناخن پا به همراه ژلیش ناخن به انگشتان پای خود زیبایی ببخشید.

4.4/5 - (11 امتیاز)

9 پاسخ به “ژلیش ناخن پا”

  1. هستی گفت:

    من انگشت پاهام خیلی پهنه کمکم کنید خیلی بی اعتماد به نفسم به نظرتون بزرگت تر شدم برم عمل آخه منم دلم صندل میخواد😭😭😭

    • واحد تولید محتوا گفت:

      سلام دوست عزیز، همه ما ادم ها چیزهای زیادی تو وجودمون هست که زیبا هستن، طبیعی هست که برخی مسائل اذیتمون کنه، توصیه من اینه که روی نقاط مثبت بدنتون تمرکز کنید و اگر با این حال خیلی اذیت میشین با یک پزشک متخصص مورد اعتماد صحبت کنین.

    • ناشناس گفت:

      آخی عزیزم

    • دخی خواص گفت:

      آخی عزیزم

    • ناشناس گفت:

      سلام مامان من متخصص بدن میگه که نباید لاک ژل به ناخن پاهات بزنی ممکنه ناخن پاهات به مرور زمان قارچ بزنه و خراب بشه و اینکه کفش نباید بپوشی باید صندل بپوشی ومراقبش باشی عزیزم،😍

  2. دنیا گفت:

    عالی لطفاً بازم بزارید ممنونم

  3. ناشناس گفت:

    چه بامزه بودن بازم ژلیش پا بزارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *