ژلیش ناخن کارمندی

کاشت ناخن همیشه برای بسیاری از افراد مهم است. در این میان بسیاری از خانم ها که کاشت ناخن دارند شاغل هستند و همین موضوع می تواند مدل هایی که آن ها برای کاشت ناخن انتخاب می کنند را تحت الشعاع قرار بدهد. شما می توانید اگر به هر دلیلی با این مسئله مشکل دارید به سراغ ژلیش ناخن کارمندی بروید. از ویژگی های مهم این روش کاشت این است که شما می توانید از رنگ های استفاده کنید که ملایم است و با رنگ ناخن طبیعی شما فرق آنچنانی ندارد. اگر می خواهید ناخن های خود را ژلیش کنید می توانید به سراغ لاک ژل هایی بروید که رنگ های ساده تر و ملایم تری دارد. رنگ هایی چون صورتی کم رنگ، کرم کم رنگ و طوسی می توانند گزینه های خوبی برای ژلیش ناخن کارمندی شما باشند. در نظر داشته باشید که از لاک ژل های ساده بدون طراحی برای این منظور استفاده نمایید.

ژلیش ناخن کارمندی

ژلیش ناخن کارمندی

مدل کاشت ناخن کارمندی

اگر می خواهید به ناخن های کوتاه خود قد بدهید می توانید به راحتی با انجام دادن کاشت ناخن این کار را انجام دهید. برای این منظور شما می توانید از روش های کاشت ژل و کاشت پودر استفاده نمایید. سعی کنید اگر شاغل هستید فرم ناخن خود را به صورت گرد و مستطیلی انتخاب کنید و قد آن نیز زیاد بلند نباشد. چراکه ناخن های بلند بیشتر از ناخن های کوتاه چشمگیر هستند. شما می توانید با انتخاب یک قد متوسط و یک لاک ژل معمولی از یک کاشت ناخن کارمندی استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید از لاک ژل هایی برای این منظور استفاده نمایید که در قسمت خنثی دایره رنگ قرار گرفته اند.

مدل ژلیش ناخن اداری

بارها پیش آمده که خانم هایی که در اداره های خاصی کار می کنند مجبور به ریمو ناخن و یا ترمیم ناخن های خود شده اند. شما می توانید به راحتی با انتخاب لاک ژل های ملایم و زیبا از یک ژلیش ساده و مناسب برای محیط کار استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که ژلیش ناخن اداری بهتر است که ساده باشد و از طراحی های ناخن در آن پرهیز شود. شما می توانید به راحتی برای این منظور به سراغ رنگ هایی چون صورتی، کرم و سفید بروید. سعی کنید تا حد امکان ناخن های خود را کوتاه نگه دارید، چراکه ناخن های بلند هم بیشتر جلب توجه می کنند و هم اینکه کار کردن با آن ها سخت تر است. ما در این بخش شما را به دیدن برخی از مدل های ناخن اداری دعوت می کنیم.

مدل ژلیش ناخن اداری

مدل ژلیش ناخن اداری

مدل کاشت ناخن اداری

بسیاری از خانم هایی که به دنبال کاشت هستند شاغل هستند و همین موضوع سبب شده تا آن ها در انتخاب فرم ناخن، لاک ژل، قد ناخن دچار مشکل بشوند. ما در این بخش به شما پیشنهاد می کنیم که اگر کارمند هستید بهتر است از چه مدل کاشت ناخن استفاده نمایید.

  • به سراغ ناخن های ژلیش کوتاه بروید.
  • رنگ لاک ژل نباید جلب توجه کند.
  • قد ناخن بهتر است کوتاه باشد.
  • فرم گلدانی برای کاشت ناخن اداری مناسب نیست.
  • سعی کنید ناخن های شما طراحی نداشته باشد.

رنگ لاک کارمندی

رنگ لاک کارمندی یکی از مواردی بوده که این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند. شما می توانید با انتخاب یک رنگ ساده و ملایم از ژلیش ناخن های خود لذت ببرید. به یاد داشته باشید که شما می توانید به راحتی با انتخاب رنگ های خانواده خنثی این حساسیت را از روی خود بردارید. بهتر است بدانید که رنگ های صورتی، کرم، طوسی، سفید و هر رنگ ملایمی می تواند برای این منظور مناسب باشد.

رنگ لاک کارمندی

رنگ لاک کارمندی

مدل ناخن ساده اداری

اگر به دنبال مدل های ساده اداری هستید بهتر است بدانید که شما می توانید به راحتی با انتخاب مدل های ساده و مینیمال یک ژلیش ناخن زیبا داشته باشید. سعی کنید اگر شاغل هستید از ژلیش ناخن و یا لمینت ناخن استفاده کنید. لمینت ناخن می تواند این امکان را به شما بدهد که به آسانی تنها با حجم دهی به ناخن های خود مانع از شکسته شدن ناخن های طبیعی خود بشوید. برای این منظور شما می توانید به راحتی با انتخاب یک لمینت ناخن به آسانی دیگر مورد هجوم نگاه افراد مختلف در محیط کار نباشید. شما می توانید برای این منظور از یک رنگ ملایم صورتی استفاده نمایید.

مدل ناخن کارمندی

اگر کارمند هستید قطعا برای شما هم پیش آمده که به دلیل نداشتن یک ژلیش ناخن مناسب بازخواست شده باشید. شما می توانید به راحتی با استفاده از لمینت ناخن از زیبایی ناخن های خود لذت ببرید. برای این منظور از شما می خواهیم اگر با لمینت ناخن آشنایی ندارید به مقاله مربوط به آن مراجعه نمایید. در واقع این روش یک کاور بر روی ناخن های شما بوده و شما می توانید اگر طرفدار ناخن های کوتاه هستید از این روش برای کاور کردن ناخن های طبیعی خود استفاده نمایید. از طرفی اگر ناخن های طبیعی شما دچار شکستگی نمی شود می توانید از ژلیش ناخن استفاده نمایید، برای این منظور سعی کنید از رنگ های نود و ملایم استفاده نمایید.

نتیجه گیری

اگر شما هم به عنوان یک خانم شاغل تمایل دارید که ناخن های خود را ژلیش کنید، می توانید با در نظر داشتن برخی اصول این کار را انجام دهید. شما برای محیط کار بهتر است از رنگ های نود و ملایم استفاده نمایید. اگر می خواهید ناخن های خود را کاور کنید، لمینت ناخن می تواند یک گزینه بهتری برای شما باشد. ولی اگر می خواهید کاشت ناخن داشته باشید به شما توصیه می کنیم که از قد کوتاه و فرم های گرد و مستطیلی برای این منظور استفاده کنید.

 

4.1/5 - (29 امتیاز)

16 پاسخ به “ژلیش ناخن کارمندی”

  1. ناشناس گفت:

    رنگ هالی خوبی بودن اما حیف که اداره ما باهمش مخالفه

  2. مهین محمد حسن پور گفت:

    خوش به حال کارمندانی که می تونن ا. لاک استفاده کنند
    مدیر ما که خیلی…

  3. ناشناس گفت:

    از رنگ هاش خوشم اومد

  4. ناشناس گفت:

    عالیییی اوووووو

  5. عطیه گفت:

    عالییییییییی

  6. مهدیس گفت:

    رنگارنگ و دوست داشتنی عالیییییییی خیلی دوست داشتم 🥰😇😍💛💓💜💯💯💯💯❣

  7. 😂😂😂 گفت:

    عالی بودن چه قشنگ ❤

  8. سارا گفت:

    من رنگ یاسی رو دوست دارم شاین دار و ملایم باشه ولی کمی باید بلند باشه که انگشتان کشیده و جذاب جلوه کند

  9. کیمیا گفت:

    عالیییییی🌹🌹🌹🌹🌹

  10. عسل گفت:

    رنگ صورتی رو خیلی خوشم اومد واقعا عالییییییییییی😍😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *