کاشت ناخن ابی آسمانی

رنگ آسمان و رنگ دریا همیشه به عنوان رنگ های آرامش بخش در دنیا معرفی می شوند. رنگ آبی القا کننده آرامش، حس حرکت و خنکی است. شما با دیدن رنگ آبی به یاد دریا و آسمان می افتید و همین موضوع می تواند شما را به یاد آب و طبیعت بیندازد. استفاده از رنگ آبی در استایل و طراحی ناخن می تواند یادآور حس آرامش و حرکت باشد. بسیاری از ما به رنگ آبی علاقه مند هستیم ولی نمی دانیم که این رنگ در کنار کدام یک از رنگ ها می تواند یک ترکیب زیبا بسازد. ما در این بخش شما را با کاشت ناخن آبی بیشتر آشنا می کنیم. کاشت ناخن آبی آسمانی برای آن دسته از افراد که به این رنگ سرد علاقه مند هستند می تواند یک انتخاب هوشمندانه به حساب بیاید. استفاده از رنگ آبی آسمانی به عنوان یک نماینده مهم در فصول گرم سال معرفی می شود. کاشت ناخن ابی به شما کمک می کند تا بتوانید آرامش را به خود و دیگران القا کنید.

کاشت ناخن ابی آسمانی

کاشت ناخن ابی آسمانی

طرح ناخن ابی فیروزه ای

آبی فیروزه ای به عنوان یک رنگ اصیل ایرانی در دنیا شناخته شده است. بیشتر ما آبی فیروزه ای را در بناهای قدیمی ایرانی چون کاخ گلستان، شمس العماره، خانه طباطبایی ها،خانه بروجردی ها و سایر ابنیه قدیمی ایرانی که بیشتر آنها در در دوره قاجار ساخته شده، میبینیم. رنگ آبی فیروزه ای به عنوان یک رنگ زیبا میتواند یک طراحی شیک و خاص برای ناخن ما داشته باشد. شما میتوانید با استفاده از رنگهای مکمل این رنگ یک ترکیب بی نظیر بسازید. رنگ آبی فیروزه ای در کنار رنگ هایی چون سفید، تناژ مختلف آبی، طلایی و نقره ای می تواند درخشش بیشتری داشته باشد. بنابراین اگر به طرح ناخن مینیمال علاقه دارید بهتر است از ترکیب این رنگ در کنار رنگ های ذکر شده استفاده کنید. فرنچ ناخن آبی فیروزه ای میتواند به عنوان یک پیشنهاد خوب برای تابستان حس سبکی و خنکی را به شما منتقل کند.

طراحی ناخن با لاک ابی و مشکی

بسیاری از خانم ها از رنگ آبی در کنار رنگ های خنثی چون مشکی و سفید استفاده می کنند. همانطور که می دانید از خصوصیات مهم رنگ های خنثی این است که این رنگها سبب بهتر دیده شدن سایر رنگ ها خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید در طراحی ناخن خود رنگ آبی بهتر دیده شود حتماً از رنگ مشکی در کنار آن استفاده کنید. شما می‌توانید با ترکیب کردن این دو رنگ به یک طراحی ناخن آمبره و فرنچ ناخن زیبا برسید. برای طرح ناخن مینیمال نیز شما می‌توانید با ترکیب کردن این دو رنگ به بهترین طراحی های ناخن دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که رنگ آبی به عنوان یک رنگ سرد معرفی می شود و آمدن آن در کنار رنگ مشکی می تواند تا حد زیادی سرد بودن آن را کاهش دهد. بنابراین اگر می خواهید یک تعادل بصری بین رنگهای ایجاد کنید بهتر است از ترکیب آنها در کنار رنگ های خنثی استفاده کنید.

طراحی ناخن با لاک ابی و مشکی

طراحی ناخن با لاک ابی و مشکی

طرح ناخن آبی و سفید

رنگ آبی برای بسیاری از خانم ها در فصول گرم سال می تواند بهترین انتخاب باشد. شما میتوانید با استفاده از این رنگ در کنار رنگ سفید به یک ترکیب فوق العاده دست پیدا کنید. بهتر است بدانید که طراحی ناخن آبی و سفید در کنار یکدیگر می تواند به ناخن امبره زیبا منتهی شود. شما با استفاده از رنگ آبی و سفید میتوانید یک طرح ناخن مینیمال مناسب برای فصل بهار و تابستان را طراحی کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ های سرد در کنار رنگ سفید می تواند تا حد زیادی سبب کم شدن میزان سرمای رنگ ها شود. شما میتوانید با استفاده از فرنچ ناخن آبی و سفید یک ترکیب زیبای دیگر بسازید. برای این منظور لاک نود بر روی سطح ناخن زده و سپس نواحی فرنچ ناخن را مشخص کنید و با ترکیب کردن رنگ آبی و سفید به یک فرنچ زیبای ناخن برسید. کاشت ناخن ابی این روزها برای بسیاری از خانم ها که به دنبال یک طراحی خاص هستند، توصیه می شود.

ناخن ابی پاستیلی

کاشت ناخن ابی پاستیلی می تواند به عنوان یک رنگ لاک ژل زیبا و جذاب در بین خانم ها معرفی شود. به طور کلی رنگ های پاستیلی به عنوان رنگ های پرطرفدار فصل های بهار و تابستان شناخته شده اند. شما می توانید با استفاده از لاک ژل آبی پاستیلی به یک طراحی زیبای مینیمال دست پیدا کنید. ترکیب رنگ های پاستیلی در کنار یکدیگر و استفاده از رنگ های مکمل در کنار آنها می تواند یک طراحی زیبا و منحصر به فرد ختم شود. شما می‌توانید با استفاده از تناژهای مختلف رنگ آبی به یک طراحی زیبا دست پیدا کنید. استفاده از رنگ آبی پاستیلی در کنار رنگ سفید می تواند به یک ناخن امبره زیبا منتهی شود. شما میتوانید با استفاده از یک رنگ صورتی پاستیلی و یا یک رنگ هلویی به یک رنج زیبای آبی پاستیلی دست پیدا کنید. ترکیب یک رنگ هلویی در کنار رنگ های پاستیلی می تواند یک فرنچ ناخن زیبا بسازد.

ناخن ابی پاستیلی

ناخن ابی پاستیلی

جمع بندی

رنگ آبی نماینده رنگ آب در زمین است. با استفاده از رنگ آبی میتوانید احساس خنکی و تداوم را در روزمرگی خویش جاری سازید. بهره مند شدن از این رنگ در طراحی های ناخن سبب شده تا شما حس خوبی از کاشت ناخن داشته باشید. رنگ آبی در تنالیته های مختلف برای فصول مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شما می‌توانید با استفاده از رنگ آبی در کنار رنگ سفید به یک ناخن امبره زیبا دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که رنگ آبی انواع مختلفی دارد شما می توانید با توجه به فصل، سلایق خود و استایل خود یکی از انواع آن را برای طراحی ناخن خود انتخاب کنید.

4.4/5 - (14 امتیاز)

2 پاسخ به “کاشت ناخن ابی آسمانی”

  1. ااااا گفت:

    وااااا

  2. ترو سننه گفت:

    !♡Cool

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *